Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.

Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.

Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.

Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

https://youtu.be/TyrvWCIzQzE Συνέντευξη στο OnCamera.gr και την εκπομπή «Εν αρχή ην ο λόγος» παραχώρησε ο δημοφιλής ηθοποιός και πρώην αντιπεριφερειάρχης πολιτισμού Χάρης Ρώμας, με αφορμή την ενεργή του συμμετοχή στην περιβαλλοντική…

https://youtu.be/P6s4O2iV4lw Τις… καυτές πατάτες της επικαιρότητας σχολιάζει ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Στέλιος Πέτσας, καλεσμένος του OnCamera.gr στην εκπομπή «Εν αρχή ην ο Λόγος» με την Βιργινία Μάρκου. Ο κ.…

https://youtu.be/_BH5ErZT2XQ Την πρώτη του συνέντευξη στο OnCamera.gr μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτώβρη, παραχώρησε ο Δημοτικός Σύμβουλος και επικεφαλής Ελάσσονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Μαραθώνα κ. Βασίλης Αχλάδης, στην εκπομπή της…