• ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΥΞΙΔΑ
    • EU Climate Pact
    • Who is Who
    • ΓΕΓΟΝΟΤΑ OnCamera
    • Εν Αρχή ην ο Λόγος
    • Creative Projects
    • Ρεπορτάζ – Επικαιρότητα
    • Πρόσωπα & Γεγονότα
    • ΕΡΓΟΡΑΜΑ
    • Μιλάμε…ΧΩΡΙΣ ΜΟΝΤΑΖ
    • Αντικριστά
    • Παράγοντες
    • Μικροσκόπιο
    • Μυστικά του επιχειρείν
    • Πριν… μιλήσει η Κάλπη!
    • Φίλοι των ζώων
    • Άλλες Εκπομπές
  • Projects VR360
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
oncamera logo
Home»ΕΙΔΗΣΕΙΣ»ΕΛΛΑΔΑ»Υπόθεση Παντελίδη: Συνεχίζεται ο πόλεμος αγωγών – Πέντε χρόνια από το θανατηφόρο τροχαίο
ΕΛΛΑΔΑ

Υπόθεση Παντελίδη: Συνεχίζεται ο πόλεμος αγωγών – Πέντε χρόνια από το θανατηφόρο τροχαίο

By NEWS ROOM18/02/2021No Comments
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Tumblr Email
||
||
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Πέντε χρόνια μετά τον θάνατο του Παντελή Παντελίδη ο δικαστικός πόλεμος που ξεκίνησε λίγους μήνες μετά το μοιραίο τροχαίο, εξακολουθεί να μαίνεται.

Πρωταγωνιστές από την μία πλευρά η οικογένεια του δημοφιλή ερμηνευτή και από την άλλη οι δύο κοπέλες που βρέθηκαν μαζί του στο αυτοκίνητο εκείνο το μοιραίο βράδυ του Φλεβάρη, η Φρόσω Κυριάκου και η Μίνα Αρναούτη.

Η δεύτερη μετά ενάμιση μήνα στην εντατική και δεκαέξι χειρουργεία μέχρι το 2019, δεν άφησε αναπάντητα τα όσα θεωρεί ότι δυσφήμησαν την προσωπικότητά της.

Ετοίμασε αγωγή κατά των μελών της οικογένειας Παντελίδη για συκοφαντική δυσφήμηση, η οποία θα κατατεθεί πιθανότατα μέχρι το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας.

 Η συγκεκριμένη έρχεται λίγο καιρό μετά την απόρριψη από το δικαστήριο της μήνυσης που είχε καταθέσει η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη κατά της Μίνας Αρναούτη και της Φρόσως για ψευδορκία.

Η πάγια θέση των οικείων του τραγουδιστή-γονείς και τα δύο αδέρφια του-είναι ότι ο Παντελίδης δεν ήταν ο οδηγός του SUV το πρωί της 18ης Φεβρουαρίου του 2016, όταν συνέβη το τροχαίο που συγκλόνισε την Ελλάδα.

Παρά την έκθεση της Πυροσβεστικής και το πόρισμα της Τροχαίας Ελληνικού που κατέληγαν στο συμπέρασμα ότι ο Παντελής Παντελίδης οδηγούσε, η οικογένεια δεν το δέχτηκε ποτέ.

Προσέφυγε στην δικαιοσύνη αμφισβητώντας την έκθεση και το πόρισμα, όμως όλα τα δικαστήρια-πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια-έθεσαν την υπόθεση στο αρχείο.

 Το τελευταίο δικαστικό επεισόδιο στην υπόθεση εξελίχτηκε πριν από λίγες εβδομάδες, στις 18 Ιανουαρίου του 2021 όταν εξετάστηκε ο μάρτυρας της οικογένειας Παντελίδη.

Τίποτε δεν άλλαξε για τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών αρχικά και τον Εισαγγελέα Εφετών , οι οποίοι απέρριψαν την νέα μαρτυρία και έθεσαν την υπόθεση για άλλη μια φορά στο αρχείο.

Τώρα η Μίνα Αρναούτη περνάει στην αντεπίθεση με μια αγωγή κατά της οικογένειας για συκοφαντική δυσφήμηση κατά των μελών της οικογένειας Παντελίδη.

Η 35χρονη κοπέλα φέρεται να θεωρεί ότι στοχοποιήθηκε όλα αυτά τα χρόνια από την οικογένεια του τραγουδιστή μέσα από τα social media με προσωπικές αναρτήσεις, όσο και με δημόσιες τοποθετήσεις τους.

Αν φανταστεί κανείς ότι τις πρώτες ημέρες μετά το μοιραίο δυστύχημα, ο Τριαντάφυλλος Παντελίδης επισκέφθηκε την Μίνα Αρναούτη στο νοσοκομείο ηχούν τουλάχιστον λυπηρά τα όσα ακολούθησαν τους επόμενους μήνες και χρόνια, ανάμεσα στην οικογένεια του Παντελή και τις δύο κοπέλες που ήταν μαζί του.

Λυπηρά, γιατί άνθρωποι που πόνεσαν ο καθένας με τον δικό του τρόπο την απώλεια ενός ταλαντούχου παιδιού εξακολουθούν να διασταυρώνουν τα ξίφη τους σε δικαστικές αίθουσες.

Η τελευταία κίνηση της Μίνας Αρναούτη είναι άλλο ένα επεισόδιο σε μια διαμάχη που δεν λέει να σβήσει και έναν πόλεμο αγωγών, πέντε χρόνια μετά τον θάνατο του νεαρού τραγουδοποιού.

Οι αναρτήσεις της οργής

Στην αγωγή της η Μίνα Αρναούτη ξεδιπλώνει το χρονικό της συκοφάντησης της όπως υποστηρίζει από τα μέλη της οικογένειας Παντελίδη, οι οποίες ξεκίνησαν από το 2016 και διήρκησαν μέχρι το 2019.

Η νεαρή γυναίκα επικαλείται αναρτήσεις της Αθηνάς Παντελίδη και του γιου της Τριαντάφυλλου στις σελίδες που διατηρούν στα social media.

Σε μια από αυτές ο αδερφός του τραγουδιστή πόσταρε ένα σημείωμα που βρέθηκε στο εικονοστάσι που χτίστηκε στην μνήμη του Παντελή, στον τόπο του δυστυχήματος.

Μεταξύ άλλων έλεγε: «Μυρσίνη γιατί είπες ψέματα; Φοβάσαι μη σε δώσει η Φρόσω για τα νταραβέρια σου; Και έτσι σε έχει δεμένη;»
Σε έτερη ανάρτηση η Αθηνά Παντελίδη γράφει χωρίς να αναφέρει όνομα: «Αν σου έχει μείνει λίγη τσίπα ξέρεις τι πρέπει να κάνεις».
Όταν δημοσιοποιούνται για πρώτη φορά αποσπάσματα από το πόρισμα της Τροχαίας που καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οδηγός του SUV ήταν ο Παντελίδης η οικογένεια αντιδρά και η Αρναούτη ξεσπάει.

Οι επιθέσεις που δέχτηκε στα social media κυρίως αυτή, ήταν σφοδρές την ίδια στιγμή που η οικογένεια του τραγουδιστή αμφισβήτησε από την πρώτη στιγμή τόσο την έκθεση της Πυροσβεστικής όσο και το πόρισμα της Τροχαίας.

Ο πόνος της απώλειας, ειδικά για τους γονείς είναι τεράστιος και δεν σβήνει ποτέ, αρνούμενοι ενίοτε να αποδεχθούν την πραγματικότητα και κανείς δεν τους ψέγει γι’ αυτό.

Η κυρία Αθηνά Παντελίδη, ο σύζυγός της και τα αδέρφια του Παντελή Παντελίδη δεν θα δεχθούν ποτέ αυτό που υπέδειξαν οι έρευνες, οι αναλύσεις δείγματος DNA και οι πραγματογνώμονες.

Γι΄αυτούς ο Παντέλας όπως τον έλεγαν φίλοι και φανατικοί θαυμαστές δεν οδηγούσε εκείνο το πρωί που κόπηκε το νήμα της ζωής του.
Από την άλλη η Μίνα Αρναούτη, βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα εξαιτίας τους όπως υποστηρίζει στην αγωγή της, δεχόμενη συκοφαντίες από τις δημόσιες τοποθετήσεις τους.

Τοποθετήσεις που σύμφωνα με την ίδια όπως έχει πει σε φίλους και γνωστούς της, δημιούργησαν ένα κλίμα μίσους και επιθέσεων στα social media αλλά και δημοσιεύματα που έκαναν

Σκληρά λόγια και μηνύσεις

Η Φρόσω Κυριάκου μέσω του δικηγόρου της ξεκαθάρισε εκείνη την περίοδο ότι θα κινηθεί δικαστικά στα όσα γράφονταν και ακούγονταν για την ίδια, όπως ότι αυτή οδηγούσε το μοιραίο τζιπ, κράτησε όμως χαμηλούς τόνους σε όσα ακούγονταν και γράφονταν.
Αυτή που δεν κράτησε-προφανώς επειδή άκουσε πάρα πολλά-είναι η Μίνα Αρναούτη, που, εδώ και καιρό δεν μασάει τα λόγια της και δεν αφήνει τίποτε να πέσει κάτω, όταν αναφερόταν το όνομά της.

Η στάση της ήταν αυτή που φέρεται να εξόργισε αρκετές φορές την οικογένεια του τραγουδιστή που με προεξάρχουσα την μητέρα του φέρεται να είχε καταθέσει αγωγή κατά της νεαρής, βασιζόμενη σε συγκεκριμένη ανάρτηση που είχε κάνει τον Φεβρουάριο του 2017.

Πιο συγκεκριμένα την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου η Αρναούτη έγραψε στο Facebook: «Είτε ζητούσα αποζημίωση είτε όχι πάλι τα ίδια θα έκαναν γιατί το πρόβλημα τους δεν είναι να μάθουν την “αλήθεια” και να μην αποζημιώσουν εμένα… το πρόβλημα τους είναι να πάρουν την αποζημίωση του Παντελή (μεγάλο ποσό)και φυσικά να αποφύγουν τα όσα άφησε πίσω ο ίδιος… κάτι που ποτέ δεν θα έκανε εκείνος..».

Σκληρά λόγια για μια μάνα που έχασε το παιδί της λένε κάποιοι, ξέσπασμα μιας κοπέλας που γύρισε πίσω από το θάνατο υποστηρίζουν έτεροι, η οποία ζητάει δικαίωση.

Η οικογένεια του Παντελή υπέβαλλε δύο φορές μήνυση κατά της Αρναούτη κατηγορώντας την για ψευδορκία, αλλά το δικαστήριο τις απέρριψε.

Σε μια υπόθεση που δεν λέει να κλείσει, η αγωγή της με την οποία θα ζητάει χρηματική αποζημίωση από όλα τα μέλη της οικογένειας, γίνεται περισσότερο για να ακούσει κάτι και όχι για να πάρει χρήματα.

Ούτως ή άλλως τα ποσά που επιδικάζονται σε τέτοιες αγωγές είναι πολύ μικρότερα από αυτά που ζητάει ο ενάγων, στην συγκεκριμένη περίπτωση η Αρναούτη.

Αυτή που καθόταν στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου που οδηγούσε ο φίλος της, ένα χαμογελαστό παιδί που έφυγε τόσο άδικα από την ζωή εκείνο το πρωί.

Έφυγε την στιγμή που η καριέρα του είχε εκτοξευθεί στην κορυφή, όμως για πολύ κόσμο πλέον, η υπόθεση του τροχαίου στο οποίο έχασε την ζωή του ο Παντελής Παντελίδης έχει πλέον κλείσει, ειδικά μετά το δικαστήριο του περασμένου Ιανουαρίου.

Υπάρχουν και οι άλλοι, αυτοί που πιστεύουν ότι η υπόθεση παρά τα χρόνια που έχουν περάσει παραμένει ανοιχτή, δημιουργώντας κατά περιόδους τις κατάλληλες συνθήκες ενός ευπώλητου θρίλερ που εξακολουθεί να απασχολεί και να «πουλάει».

Το τελευταίο βράδυ

Ο Παντελής οδηγούσε στον παράδρομο και τα κορίτσια δεν μιλούσαν. Η νύχτα είχε φύγει τελείως και η αυγή είχε προβάλλει για τα καλά στη περιοχή του Ελληνικού, την Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου του 2016.

Η παρέα είχε αφήσει πίσω της την λέσχη-σπίτι, όπου ο τραγουδιστής είχε παίξει χαρτιά για λίγες ώρες, μαζί με άλλους γνωστούς του, ενώ η Φρόσω και η Μίνα παρακολουθούσαν. Είχε χάσει αλλά τίποτε δεν προμήνυε τα όσα θα ακολουθούσαν λίγη ώρα αργότερα.

Το θηριώδες τζιπ Mercedes που οδηγούσε ο δημοφιλής ερμηνευτής, έμοιαζε άτρωτο αλλά δεν ήταν, έμοιαζε να πορεύεται σταθερά αλλά ούτε αυτό συνέβαινε.

Όταν «έφυγε» από εκείνο τον παράδρομο του παλιού αεροδρομίου που οδηγεί στην λεωφόρο Βουλιαγμένης, σε μια τρελή πορεία προσκρούει στο προστατευτικό κιγκλίδωμα με ορμή και μετά αναποδογυρίζει.

Μένει εκεί, σαν ένα πληγωμένο θηρίο που αιμορραγεί και όταν περνούν τα πρώτα δευτερόλεπτα σιωπής ακούγονται κάποιες πονεμένες γυναικείες κραυγές.

Η φωνή του Παντελή δεν ακούγεται. Έχει σβήσει για πάντα και αυτός ο απρόσκλητος «κομήτης» που αναστάτωσε τα λιμνάζοντα ύδατα της ελληνικής δισκογραφίας, έχει ήδη ταξιδέψει σε μια άλλη στρατόσφαιρα.

Μόνο που εκείνη την ώρα δεν το ξέρει κανένας…

Όταν φτάνει το ΕΚΑΒ και η πυροσβεστική αρχίζει τον απεγκλωβισμό του Παντελίδη και της Αρναούτη, αποκαλύπτεται η αλήθεια που θα συγκλονίσει το πανελλήνιο για εβδομάδες και μήνες μετά το θανατηφόρο τροχαίο.

Στο αμάξι επιβαίνουν τρία άτομα, η Φρόσω Κυριάκου και η Μίνα Αρναούτη και ένας άνδρας, ο Παντελής Παντελίδης, ένα νέο παιδί που ήταν ήδη φαινόμενο.

Έτσι αποκαλούσαν πλέον τον πρώην μόνιμο υπαξιωματικό του Πολεμικού Ναυτικού που μπήκε στο ελληνικό τραγούδι με ορμή οι άνθρωποι του χώρου, χτίζοντας πολύ γρήγορα ένα μύθο, που εξακολουθεί ακόμη να υφίσταται.

Την Παρασκευή συμπληρώθηκαν πέντε χρόνια από το μοιραίο πρωινό στην Βουλιαγμένης και τον θάνατο του Παντέλου, όπως τον αποκαλούσαν οι φανατικοί του.

Έναν θάνατο, άγριο, σκληρό, που τον «αντάμωσε» μέσα σε ένα σμπαραλιασμένο αυτοκίνητο, την στιγμή που ήταν το πιο «καυτό» όνομα της νύχτας και της δισκογραφίας, την στιγμή που ήταν στην κορυφή.

 

protothema.gr

ΤΡΟΧΑΙΟ ΥΠΟΘΕΣΗ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
NEWS ROOM

Related Posts

viasmos 3 Το Έγκλημα ως Θέαμα: Η Υπόθεση Μουρτζούκου και η Ευθύνη των ΜΜΕ

Το Έγκλημα ως Θέαμα: Η Υπόθεση Μουρτζούκου και η Ευθύνη των ΜΜΕ

16/07/2025
mitsotakis INTIME 3 768x480 1 Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Αυξήθηκαν κατά 1000% οι δηλωθείσες υπερωρίες στον τουρισμό

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Αυξήθηκαν κατά 1000% οι δηλωθείσες υπερωρίες στον τουρισμό

12/07/2025
metanastes 1 600x375 1 Στο Λαύριο μεταφέρονται οι 520 διασωθέντες μετανάστες από τη Γαύδο

Στο Λαύριο μεταφέρονται οι 520 διασωθέντες μετανάστες από τη Γαύδο

09/07/2025

Leave A Reply

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Μια διαφορετική συνέντευξη με τον Παύλο Μαρινάκη, στο WebTV OnCamera.gr, με τη δημοσιογράφο Εβίτα Χρυσολούρη.

📺 Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης σε μια συνέντευξη που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Μιλά για επικοινωνία και πολιτική, για τις αξίες που τον καθοδηγούν, για τη σχέση πολίτη – εξουσίας – νόμου, για την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και για το αν ο πολιτικός σήμερα μπορεί να είναι πραγματικά ανεξάρτητος ή είναι απλώς ένα προϊόν επικοινωνίας.

🔍 Ποιος είναι πίσω από τον θεσμικό ρόλο;
💬 Πόσο χώρο έχει η προσωπικότητα στην πολιτική;
🤖 Τι ρόλο παίζει η τεχνολογία στην εικόνα της εξουσίας;

Μια συζήτηση με βάθος, ειλικρίνεια και ουσία. Μην τη χάσετε!
Γιώργος Γεωργόπουλος Δήμαρχος Ελευσίνας: Προτεραιότητες ασφάλεια, ποιότητα ζωής και ο πολιτισμός. - Γιώργος Γεωργόπουλος Δήμαρχος Ελευσίνας: Προτεραιότητες η ασφάλεια, η ποιότητα ζωής και ο πολιτισμός. 
Ο Δήμαρχος Ελευσίνας κ. Γιώργος Γεωργόπουλος μιλάει στο OnCamera.gr στην εκπομπή Πολιτική Πυξίδα με την Εβίτα Χρυσολούρη για τις σημαντικότερες προκλήσεις που απασχολούν την πόλη. την βελτίωση της πρόσβασης στον αρχαιολογικό χώρο και τις στρατηγικές για την ενίσχυση του πολιτιστικού χαρακτήρα της περιοχής. Τα τρία ζητήματα που έχουν προτεραιότητα στην πόλη, όπως είπε, είναι η ασφάλεια, η ποιότητα ζωής και η ενίσχυση της πολιτιστικής βιομηχανίας.

Ο Δήμαρχος παρουσίασε επίσης τη θέση της δημοτικής αρχής για την όδευση των πετρελαϊκών αγωγών μέσα από τον οικιστικό ιστό και τις βιομηχανικές ζώνες της πόλης, επισημαίνοντας την ασφάλεια και την προστασία των κατοίκων. Ταυτόχρονα , αναφέρθηκε στην ανάγκη εκσυγχρονισμού του λιμανιού και στη συμβολή του στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.

Η συζήτηση κάλυψε και το μέλλον της πόλης, με έμφαση στη διατήρηση και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελευσίνας ως Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης, ενώ η βιωσιμότητα των πολιτιστικών δράσεων που ξεκίνησαν κατά τη διάρκεια του τίτλου "Πολιτιστική Πρωτεύουσα" βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης.

Γιώργος Γεωργόπουλος Δήμαρχος Ελευσίνας: Προτεραιότητες ασφάλεια, ποιότητα ζωής και ο πολιτισμός.

Κλεάνθης Βαρελάς, Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής στη  Πολιτική Πυξίδα με την Εβίτα Χρυσολούρη. - Η Πολιτική Πυξίδα με την Εβίτα Χρυσολούρη φιλοξενεί στο OnCamera.gr τον Αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Αττικής, κ. Κλεάνθη Βαρελά, έναν άνθρωπο με σημαντική πορεία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και ενεργό ρόλο στα ζητήματα που απασχολούν τη Δυτική Αττική. 
Συζητήσαμε τις προκλήσεις και τις προοπτικές , την περιβαλλοντική προστασία και τη βιώσιμη ανάπτυξη καθώς και την ασφάλεια της περιοχής.

Κλεάνθης Βαρελάς, Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής στη Πολιτική Πυξίδα με την Εβίτα Χρυσολούρη.

Περισσότερα βίντεο

ΑΡΧΕΙΟ ΕΜΠΟΜΠΩΝ

  • Μιλάμε Χωρίς Μοντάζ
  • Who is Who
  • Creative Projects
  • Πριν μιλήσει η Κάλπη
  • Παράγοντες
  • Μικροσκόπιο
  • Αντικριστά
  • Μυστικά του Επιχειρείν
  • ΕΡΓΟΡΑΜΑ
  • Ρεπορτάζ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Ερευνα - Αν.Εκπαίδευση
  • Περιβάλλον
  • Τεχνολογία
  • Οικονομία
  • Κόσμος
  • Ελλάδα
Facebook Youtube

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Σχετικά με το κάναλι
  • OnCamera promo kit
  • Τηλ. κέντρο 210 8056324
  • Γενικό email info@oncamera.gr
  • Θέματα ύλης press@oncamera.gr
  • Δ/νση Στούντιο: Λ.Μαραθώνος 77, Πικέρμι, 19009

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Loading

© 2024 – OnCamera.gr SA – Designed by AVMap GIS SA