ΔΕΔΔΗΕ: Αποζημίωση για βλάβες σε συσκευές λόγω διακοπών ρεύματος – Πώς γίνεται η αίτηση

ΔΕΔΔΗΕ: Αποζημίωση για βλάβες σε συσκευές λόγω διακοπών ρεύματος – Πώς γίνεται η αίτηση

ΔΕΔΔΗΕ: Αποζημίωση για βλάβες σε συσκευές λόγω διακοπών ρεύματος – Πώς γίνεται η αίτηση

Αποζημίωση που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 600 ευρώ έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν πολίτες που είχαν προβλήματα με την ηλεκτροδότηση τους και εξαιτίας των προβλημάτων αυτών υπέστησαν κάποια ζημιά σε ηλεκτρική τους συσκευή από την κακοκαιρία «Ελπίδα».

Η αίτηση γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ σε ειδική πλατφόρμα με την διαδικασία να είναι αρκετά απλή.

Οι αιτήσεις για την αποζημίωση για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές υποβάλλονται μέσα από μια ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ. Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις». Σύμφωνα με τον κανονισμό του ΔΕΔΔΗΕ, η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

Eξτρα αποζημίωση για τις διακοπές ρεύματος

Πάντως, την ίδια στιγμή, σύμφωνα με το ΥΠΕΝ, εξετάζεται η πιθανότητα να δοθούν αποζημιώσεις, ανεξάρτητα από τις ζημιές.

To επιβεβαίωσε το πρωί του Σαββάτου ο Κώστας Σκρέκας μιλώντας στον ΑΝΤ-1, ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο για αποζημίωση 100 ευρώ για κάθε ημέρα, μετά το πρώτο 24ωρο, που τα νοικοκυριά έμειναν χωρίς ρεύμα.

Χαρακτηριστικά, ο υπουργός τόνισε ότι θα αποζημιωθούν αυτοί που έμειναν χωρίς ρεύμα για πάνω από 24 ώρες, ωστόσο δεν θέλησε να αναφερθεί στα ποσά που σχεδιάζεται να δοθούν. Υπογράμμισε ακόμα ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ξεκινήσει την εγκατάσταση 4 εκατομμυρίων «έξυπνων» μετρητών κάτι που όπως είπε θα βοηθήσει ώστε να γνωρίζουν οι τεχνικοί που ακριβώς υπάρχει βλάβη.

Τι πρέπει να κάνει ο καταναλωτής

Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει επιπλέοv:

  • να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
  • να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
  • να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
  • να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του

Eξτρα αποζημίωση για τις διακοπές ρεύματος

Πάντως, την ίδια στιγμή, σύμφωνα με το ΥΠΕΝ, εξετάζεται η πιθανότητα να δοθούν αποζημιώσεις, ανεξάρτητα από τις ζημιές.

To επιβεβαίωσε το πρωί του Σαββάτου ο Κώστας Σκρέκας μιλώντας στον ΑΝΤ-1, ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο για αποζημίωση 100 ευρώ για κάθε ημέρα, μετά το πρώτο 24ωρο, που τα νοικοκυριά έμειναν χωρίς ρεύμα.

Χαρακτηριστικά, ο υπουργός τόνισε ότι θα αποζημιωθούν αυτοί που έμειναν χωρίς ρεύμα για πάνω από 24 ώρες, ωστόσο δεν θέλησε να αναφερθεί στα ποσά που σχεδιάζεται να δοθούν. Υπογράμμισε ακόμα ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ξεκινήσει την εγκατάσταση 4 εκατομμυρίων «έξυπνων» μετρητών κάτι που όπως είπε θα βοηθήσει ώστε να γνωρίζουν οι τεχνικοί που ακριβώς υπάρχει βλάβη.

in.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

https://youtu.be/TyrvWCIzQzE Συνέντευξη στο OnCamera.gr και την εκπομπή «Εν αρχή ην ο λόγος» παραχώρησε ο δημοφιλής ηθοποιός και πρώην αντιπεριφερειάρχης πολιτισμού Χάρης Ρώμας, με αφορμή την ενεργή του συμμετοχή στην περιβαλλοντική…

https://youtu.be/P6s4O2iV4lw Τις… καυτές πατάτες της επικαιρότητας σχολιάζει ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Στέλιος Πέτσας, καλεσμένος του OnCamera.gr στην εκπομπή «Εν αρχή ην ο Λόγος» με την Βιργινία Μάρκου. Ο κ.…

https://youtu.be/_BH5ErZT2XQ Την πρώτη του συνέντευξη στο OnCamera.gr μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτώβρη, παραχώρησε ο Δημοτικός Σύμβουλος και επικεφαλής Ελάσσονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Μαραθώνα κ. Βασίλης Αχλάδης, στην εκπομπή της…