• ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΥΞΙΔΑ
    • EU Climate Pact
    • Who is Who
    • ΓΕΓΟΝΟΤΑ OnCamera
    • Εν Αρχή ην ο Λόγος
    • Creative Projects
    • Ρεπορτάζ – Επικαιρότητα
    • Πρόσωπα & Γεγονότα
    • ΕΡΓΟΡΑΜΑ
    • Μιλάμε…ΧΩΡΙΣ ΜΟΝΤΑΖ
    • Αντικριστά
    • Παράγοντες
    • Μικροσκόπιο
    • Μυστικά του επιχειρείν
    • Πριν… μιλήσει η Κάλπη!
    • Φίλοι των ζώων
    • Άλλες Εκπομπές
  • Projects VR360
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
oncamera logo
Home»ΕΙΔΗΣΕΙΣ»ΕΛΛΑΔΑ»Πώς γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης
ΕΛΛΑΔΑ

Πώς γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης

By NEWS ROOM04/11/2020No Comments
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Tumblr Email
||
||
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οδηγίες για την εξυπηρέτηση του κοινού στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) εξέδωσε ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ).

   Ειδικότερα, από σήμερα, Τετάρτη 4 Νοεμβρίου έως και τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου, η εξυπηρέτηση του κοινού στα ΚΠΑ2 του ΟΑΕΔ πραγματοποιείται ανά επιδημιολογικό επίπεδο ως εξής:

   – Στα ΚΠΑ2 που βρίσκονται σε περιφερειακές ενότητες επιδημιολογικού επιπέδου επιτήρησης, το κοινό εξυπηρετείται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν ραντεβού.

   Όσοι πολίτες επιθυμούν να εξυπηρετηθούν για υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, θα πρέπει είτε να υποβάλουν αίτημα για ραντεβού στη διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti, επιλέγοντας το αρμόδιο ΚΠΑ2 είτε να προσέρχονται και να εξυπηρετούνται με σειρά προτεραιότητας.

   – Στα ΚΠΑ2 που βρίσκονται σε περιφερειακές ενότητες επιδημιολογικού επιπέδου αυξημένου κινδύνου, το κοινό εξυπηρετείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά, κατόπιν ραντεβού.

   Όσοι πολίτες επιθυμούν να εξυπηρετηθούν για επείγοντα λόγο και μόνο για υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, θα πρέπει να υποβάλουν αίτημα για ραντεβού στη διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti, επιλέγοντας το αρμόδιο ΚΠΑ2.

   Όσοι πολίτες προσέρχονται χωρίς ραντεβού δεν θα εξυπηρετούνται.

   Μετά την υποβολή αιτήματος για ραντεβού, οι πολίτες θα λαμβάνουν μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται για προσέλευση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.

   Η εξυπηρέτηση των πολιτών στα ΚΠΑ2 θα γίνεται με αυστηρή τήρηση των οδηγιών για την ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών και η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική τόσο από τους πολίτες, όσο και από τους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ.

   Υπενθυμίζεται ότι οι παρακάτω υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά:

   Προς φυσικά πρόσωπα

   – Εγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ

   – Έκδοση δελτίου ανεργίας- Ανανέωση δελτίου ανεργίας

   – Αναζήτηση θέσης εργασίας σε εσωτερικό και εξωτερικό (Δίκτυο EURES)

   – Υποβολή βιογραφικού σημειώματος

   – Αίτηση για τακτική επιδότηση ανεργίας

   – Αίτηση για επίδομα μακροχρονίως ανέργων

   – Αίτηση για βοήθημα ανεργίας αυτοτελώς και ανεξαρτήτως απασχολουμένων

   – Καταγραφή υποχρεωτικής δήλωσης παρουσίας, μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών (τακτικώς επιδοτούμενων, μακροχρονίως ανέργων, αυτοτελώς απασχολούμενων)

   – Αίτηση για ειδικό εποχικό βοήθημα

   – Αίτηση για ειδικό βοήθημα, μετά τη λήξη της επιδότησης ανεργίας

   – Αίτηση για ειδικό βοήθημα, μετά την τρίμηνη παραμονή στο Μητρώο

   – Αίτηση για ειδικό βοήθημα σε όσους εξέτισαν ποινή στερητική της ελευθερίας

   – Αίτηση για ειδικό βοήθημα, λόγω επίσχεσης εργασίας

   – Αίτηση για ειδική παροχή προστασίας μητρότητας

   – Αίτηση για συμπληρωματική παροχή μητρότητας

   – Αίτηση και ένσταση για τα προγράμματα κοινωνικών παροχών (κοινωνικός τουρισμός, επιταγή διαμονής σε παιδικές κατασκηνώσεις, επιταγές αγοράς βιβλίων, επιταγές θεάματος)

   – Αίτηση σε Ειδικά Προγράμματα Νέων Θέσεων Εργασίας (ΝΘΕ) στο δημόσιο τομέα και υποβολή ένστασης

   – Αίτηση σε Προγράμματα Αυταπασχόλησης (ΝΕΕ)

   – Αίτηση σε προγράμματα κοινωφελούς χαρακτήρα και υποβολή ένστασης

   – Βεβαίωση χρόνου ανεργίας

   – Βεβαίωση ανεργίας για την παροχή ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης σε ανέργους

   – Βεβαίωση λήψης τακτικής επιδότησης ανεργίας από το έτος 2009 και εξής (χορήγηση της επιδότησης, μέσω ΟΠΣ)

   – Βεβαίωση εξατομικευμένης προσέγγισης

   – Βεβαίωση προαιρετικής ασφάλισης μακροχρόνια ανέργων για θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος, λόγω γήρατος

   – Βεβαίωση αυτασφάλισης

   – Αίτηση υπαγωγής στη ρύθμιση οφειλών δικαιούχων εργατικής κατοικίας στους οικισμούς του τ. ΟΕΚ

   – Αίτηση υπαγωγής στη ρύθμιση αποπληρωμής οφειλών δανειοληπτών που χορηγήθηκαν από ίδια κεφάλαια του τ. ΟΕΚ

   Προς εργοδότες/επιχειρήσεις

   – Εγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ με χρήση κωδικών TAXISnet (εκτός ατομικής επιχείρησης ήδη εγγεγραμμένων φυσικών προσώπων και υποκαταστημάτων επιχειρήσεων οποιασδήποτε νομικής μορφής)

   – Υποβολή αγγελίας θέσεων εργασίας

   – Αναζήτηση βιογραφικών αναζητούντων εργασία

   – Αίτηση υπαγωγής σε Πρόγραμμα Νέων Θέσεων Εργασίας (ΝΘΕ)

   – Αίτηση σε Προγράμματα Αυταπασχόλησης (ΝΕΕ)

   – Υποβολή ενστάσεων με συνημμένα δικαιολογητικά σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα απασχόλησης (ΝΘΕ-ΝΕΕ)

   – Αίτηση συμμετοχής και ένσταση παρόχων κοινωνικών προγραμμάτων-Υποβολή δικαιολογητικών στο πλαίσιο των αιτήσεων συμμετοχής και ενστάσεων

   – Αναζήτηση προσωπικού, μέσω του Δικτύου EURES

   – Συμμετοχή σε προγράμματα κατάρτισης ΛΑΕΚ

   – Υποβολή αιτήσεων με συνημμένα δικαιολογητικά από εργοδότες για καταβολή επιχορήγησης σε  συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα απασχόλησης (ΝΘΕ-ΝΕΕ)

   – Υποβολή αγγελίας θέσεων μαθητείας

   Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, τα αιτήματα ή τα δικαιολογητικά των συναλλασσομένων θα γίνονται δεκτά, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), εφόσον έχει τηρηθεί η διαδικασία πιστοποίησης, μέσω www.gov.gr ή έχει επισυναφθεί υπεύθυνη δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής.

   Οι αποφάσεις όλων των αιτήσεων, ανεξαρτήτως τρόπου υποβολής (ηλεκτρονικά ή μη), θα κοινοποιούνται, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), στους ενδιαφερόμενους.

   Οι συνεντεύξεις ανέργων με εργασιακούς συμβούλους διεξάγονται, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή τηλεδιάσκεψης και όχι διά ζώσης.

   Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται είτε μέσω www.gov.gr με τους κωδικούς του TAXISnet είτε μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ www.oaed.gr/e-yperesies με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.

   Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr).

ΟΑΕΔ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
NEWS ROOM

Related Posts

viasmos 3 Το Έγκλημα ως Θέαμα: Η Υπόθεση Μουρτζούκου και η Ευθύνη των ΜΜΕ

Το Έγκλημα ως Θέαμα: Η Υπόθεση Μουρτζούκου και η Ευθύνη των ΜΜΕ

16/07/2025
mitsotakis INTIME 3 768x480 1 Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Αυξήθηκαν κατά 1000% οι δηλωθείσες υπερωρίες στον τουρισμό

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Αυξήθηκαν κατά 1000% οι δηλωθείσες υπερωρίες στον τουρισμό

12/07/2025
metanastes 1 600x375 1 Στο Λαύριο μεταφέρονται οι 520 διασωθέντες μετανάστες από τη Γαύδο

Στο Λαύριο μεταφέρονται οι 520 διασωθέντες μετανάστες από τη Γαύδο

09/07/2025

Leave A Reply

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Μια διαφορετική συνέντευξη με τον Παύλο Μαρινάκη, στο WebTV OnCamera.gr, με τη δημοσιογράφο Εβίτα Χρυσολούρη.

📺 Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης σε μια συνέντευξη που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Μιλά για επικοινωνία και πολιτική, για τις αξίες που τον καθοδηγούν, για τη σχέση πολίτη – εξουσίας – νόμου, για την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και για το αν ο πολιτικός σήμερα μπορεί να είναι πραγματικά ανεξάρτητος ή είναι απλώς ένα προϊόν επικοινωνίας.

🔍 Ποιος είναι πίσω από τον θεσμικό ρόλο;
💬 Πόσο χώρο έχει η προσωπικότητα στην πολιτική;
🤖 Τι ρόλο παίζει η τεχνολογία στην εικόνα της εξουσίας;

Μια συζήτηση με βάθος, ειλικρίνεια και ουσία. Μην τη χάσετε!
Γιώργος Γεωργόπουλος Δήμαρχος Ελευσίνας: Προτεραιότητες ασφάλεια, ποιότητα ζωής και ο πολιτισμός. - Γιώργος Γεωργόπουλος Δήμαρχος Ελευσίνας: Προτεραιότητες η ασφάλεια, η ποιότητα ζωής και ο πολιτισμός. 
Ο Δήμαρχος Ελευσίνας κ. Γιώργος Γεωργόπουλος μιλάει στο OnCamera.gr στην εκπομπή Πολιτική Πυξίδα με την Εβίτα Χρυσολούρη για τις σημαντικότερες προκλήσεις που απασχολούν την πόλη. την βελτίωση της πρόσβασης στον αρχαιολογικό χώρο και τις στρατηγικές για την ενίσχυση του πολιτιστικού χαρακτήρα της περιοχής. Τα τρία ζητήματα που έχουν προτεραιότητα στην πόλη, όπως είπε, είναι η ασφάλεια, η ποιότητα ζωής και η ενίσχυση της πολιτιστικής βιομηχανίας.

Ο Δήμαρχος παρουσίασε επίσης τη θέση της δημοτικής αρχής για την όδευση των πετρελαϊκών αγωγών μέσα από τον οικιστικό ιστό και τις βιομηχανικές ζώνες της πόλης, επισημαίνοντας την ασφάλεια και την προστασία των κατοίκων. Ταυτόχρονα , αναφέρθηκε στην ανάγκη εκσυγχρονισμού του λιμανιού και στη συμβολή του στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.

Η συζήτηση κάλυψε και το μέλλον της πόλης, με έμφαση στη διατήρηση και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελευσίνας ως Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης, ενώ η βιωσιμότητα των πολιτιστικών δράσεων που ξεκίνησαν κατά τη διάρκεια του τίτλου "Πολιτιστική Πρωτεύουσα" βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης.

Γιώργος Γεωργόπουλος Δήμαρχος Ελευσίνας: Προτεραιότητες ασφάλεια, ποιότητα ζωής και ο πολιτισμός.

Κλεάνθης Βαρελάς, Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής στη  Πολιτική Πυξίδα με την Εβίτα Χρυσολούρη. - Η Πολιτική Πυξίδα με την Εβίτα Χρυσολούρη φιλοξενεί στο OnCamera.gr τον Αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Αττικής, κ. Κλεάνθη Βαρελά, έναν άνθρωπο με σημαντική πορεία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και ενεργό ρόλο στα ζητήματα που απασχολούν τη Δυτική Αττική. 
Συζητήσαμε τις προκλήσεις και τις προοπτικές , την περιβαλλοντική προστασία και τη βιώσιμη ανάπτυξη καθώς και την ασφάλεια της περιοχής.

Κλεάνθης Βαρελάς, Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής στη Πολιτική Πυξίδα με την Εβίτα Χρυσολούρη.

Περισσότερα βίντεο

ΑΡΧΕΙΟ ΕΜΠΟΜΠΩΝ

  • Μιλάμε Χωρίς Μοντάζ
  • Who is Who
  • Creative Projects
  • Πριν μιλήσει η Κάλπη
  • Παράγοντες
  • Μικροσκόπιο
  • Αντικριστά
  • Μυστικά του Επιχειρείν
  • ΕΡΓΟΡΑΜΑ
  • Ρεπορτάζ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  • Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Ερευνα - Αν.Εκπαίδευση
  • Περιβάλλον
  • Τεχνολογία
  • Οικονομία
  • Κόσμος
  • Ελλάδα
Facebook Youtube

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Σχετικά με το κάναλι
  • OnCamera promo kit
  • Τηλ. κέντρο 210 8056324
  • Γενικό email info@oncamera.gr
  • Θέματα ύλης press@oncamera.gr
  • Δ/νση Στούντιο: Λ.Μαραθώνος 77, Πικέρμι, 19009

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Loading

© 2024 – OnCamera.gr SA – Designed by AVMap GIS SA