Καταπέλτης ο Στέλιος Πέτσας για ΣΥΡΙΖΑ

Καταπέλτης ο Στέλιος Πέτσας για ΣΥΡΙΖΑ

Καταπέλτης ο Στέλιος Πέτσας για ΣΥΡΙΖΑ

Ο βουλευτής κ. Στέλιος Πέτσας, στο πλαίσιο της συζήτησης για τον απολογισμό και τον ισολογισμό του 2021, σήκωσε το γάντι μετά τις ομιλίες βουλευτών της αντιπολίτευσης. Πιο συγκεκριμένα, απευθυνόμενος στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ κ. Παππά, ο κ. Πέτσας επισήμανε ότι το ζήτημα που εγείρει ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης «έχει να κάνει με την επένδυση του ελληνικού δημοσίου μέσω του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ) στις ελληνικές τράπεζες».

Κατά τον κ. Πέτσα, ο κ. Παππάς ρώτησε με ρητορικό τρόπο ποιος θα αναλάβει να υποστεί το χρέος να υποστεί το ελληνικό δημόσιο, οι Έλληνες πολίτες δηλαδή, περίπου 40 δισεκατομμύρια ευρώ από την τυχόν αποεπένδυση του ΤΧΣ στις τράπεζες. «Ομολογώ ότι τέτοια αυτοκριτική δεν έχω ξανακούσει, γιατί είναι ο ΣΥΡΙΖΑ που ζημίωσε 40 δισεκατομμύρια ευρώ το ελληνικό δημόσιο και τους Έλληνες μικρομετόχους με το κλείσιμο των τραπεζών, το δημοψήφισμα – παρωδία το καλοκαίρι του 2015, και με την αχρείαστη ανακεφαλοποίηση των τραπεζών που επακολούθησε του κλεισίματος των τραπεζών τον Δεκέμβριο του 2015. Ήταν μια τυχοδιωκτική πολιτική που συνολικά ζημίωσε τους Έλληνες φορολογούμενους και, συνολικά, την ελληνική οικονομία με πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ» σχολίασε ο βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος.

Απευθυνόμενος, δε, στον κ. Κατρίνη, βουλευτή της αντιπολίτευσης, ο κύριος Πέτσας σημείωσε «ο κύριος Κατρίνης, από το ΠΑΣΟΚ κατέθεσε μια έκθεση του ΚΕΠΕ. Και ο κ. Κατρίνης ασκούσε κριτική στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη; Δεν ήταν το ΠΑΣΟΚ μονοκομματική κυβέρνηση το 2011; Δεν συμμετείχε το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση του κ. Λουκά Παπαδήμου; Δεν ήταν το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση Σαμαρά, τρικομματική στην αρχή και στη συνέχεια δικομματική; Αυτή η κριτική του κ. Κατρίνη για τις ανακεφαλαιοποιήσεις που προηγήθηκαν του 2015, θολώνει τα νερά για την αποκλειστική ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ στη φοβερή ζημία που έχουν υποστεί οι Έλληνες φορολογούμενοι από την καταστροφική διακυβέρνηση που άσκησε ο ΣΥΡΙΖΑ».

Για τον βουλευτή Ανατολικής Αττικής της Νέας Δημοκρατίας, ο απολογισμός του 2021 είναι ιστορικός, για δύο λόγους: «Πρώτον, 200 χρόνια μετά την Επανάσταση του 1821, οι ιστορικοί του μέλλοντος θα διαπιστώσουν τι κατάφερε σε αυτά τα χρόνια η Ελληνική Δημοκρατία. Και δεύτερον, το 2021 είναι μια χρονιά, όπου μιλάμε για τέσσερις συμπληρωματικούς προϋπολογισμούς. Οι τρεις από αυτούς έχουν να κάνουν με την αντιμετώπιση της πανδημίας και ο ένας έχει να κάνει με την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών, ιδιαίτερα των πυρκαγιών του Αυγούστου του 2021».

Εν συνεχεία, ο κ. Πέτσας έδωσε ιδιαίτερη έμφαση σε τρία σημεία του απολογισμού του 2021.
«Πρώτον, τα έσοδα του προϋπολογισμού έκλεισαν λίγο – πολύ εκεί όπου προέβλεψε το οικονομικό επιτελείο. Και αυτό γιατί το ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 8,4% το 2021, όταν είχε μειωθεί κατά 9,3% το 2020, τη χρονιά της κορύφωσης της πανδημίας. Είχαμε δηλαδή ένα τρομερό rebound». Κατά δεύτερον, «τα έξοδα του προϋπολογισμού δεν έχουν διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις προβλέψεις του οικονομικού επιτελείου. Αντίθετα, υπάρχουν κάποιες υπερβάσεις στις κοινωνικές παροχές, στα κοινωνικά προνοιακά επιδόματα και στις επιχορηγήσεις για τα νοσοκομεία, δηλαδή δαπάνες κοινωνικής συνοχής».
Και επίσης, σε σχέση με το χρέος, σύμφωνα με τον κύριο Μαμουλάκη, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, το χρέος αυξήθηκε κατά 14 δισεκατομμύρια ευρώ. «Γιατί όμως δεν λέει ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο αναφέρει στην έκθεσή του πως το ΑΕΠ αυξήθηκε πολλαπλάσια σε ονομαστικούς όρους και έτσι, το δημόσιο χρέος περιορίστηκε ως ποσοστό του ΑΕΠ; Όπως επίσης ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο τονίζει ότι η πιστοληπτική ικανότητα της χώρας έχει βελτιωθεί με σταθερή ή και θετική προοπτική, όπως εκ των υστέρων αποδείχθηκε με την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας φέτος».

Τέλος, ο κ. Πέτσας έκλεισε την παρέμβασή του με ένα θέμα ειδικού ενδιαφέροντος: «Έχει να κάνει με τα έσοδα τα οποία βεβαιώνονται και τα έσοδα τα οποία εισπράττονται. Υπάρχει διαχρονικά μια απόκλιση ανάμεσα στα δύο μεγέθη. Και εδώ πρέπει να σταθούμε και να δούμε γιατί συμβαίνει αυτό και ιδού πεδίον δόξης λαμπρό για διακομματική συναίνεση, ώστε να διαγράφονται γρήγορα έσοδα που δεν πρόκειται να εισπραχθούν ποτέ και να μην απασχολούν τη φορολογική διοίκηση. Και η φορολογική διοίκηση να μπορεί να επικεντρώνεται στους ελέγχους της, εκεί όπου τα χρέη και οι οφειλές υπόχρεων σε αυτά τα βεβαιωθέντα έσοδα είναι πιο πρόσφατες και πιο εύκολα εισπράξιμες για το καλό της ελληνικής κοινωνίας. Κατά συνέπεια, συγχαίρω το οικονομικό επιτελείο, που το 2021, εκείνη την πολύ δύσκολη χρονιά, κατάφερε, υπό την ηγεσία του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, να φέρει τον προϋπολογισμό σε πέρας σχεδόν στα πλαίσια τα οποία είχαν προϋπολογιστεί και καλώ όλους να δουν τις καλύτερες ημέρες για την ελληνική οικονομία, που έχουν καταγράψει όλοι οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης, και να δούμε τι πραγματικά μπορούμε να κάνουμε μακριά από μικροκομματικές μεμψιμοιρίες».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

https://youtu.be/byOBFDsMS64 Τι είναι η κλιματική ουδετερότητα και η δίκαιη μετάβαση; Πως συνδέεται η Πράσινη Ευρωπαϊκή Συμφωνία με την Δίκαιη Μετάβαση; Οι Ελληνικές περιοχές προς την δίκαιη μετάβαση (Δυτ. Μακεδονία και Πελοπόννησος). Η πορεία …

https://www.youtube.com/watch?v=kd6Pc5mv0Ys Τι είναι κλιματική αλλαγή και ποια η διαφορά όταν μιλάμε για κλιματική κρίση; Ποια είναι η εικόνα στις πόλεις μας και πώς θα φτάσουμε στις Κλιματικά ουδέτερες πόλεις; Ποιες…

https://youtu.be/LTP5esataPY Λίγο πριν πέσει η αυλαία της προεκλογικής περιόδου για τις Ευρωεκλογές, ο πρώην Υπουργός και σύμβουλος του Πρωθυπουργού σε θέματα υγείας -την περίοδο της πανδημίας- Βασίλης Κοντοζαμάνης παραχώρησε συνέντευξη…