Γιατί το μαύρο Versace φόρεμα της Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ με τις παραμάνες έγραψε (κατά τύχη) ιστορία

Γιατί το μαύρο Versace φόρεμα της Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ με τις παραμάνες έγραψε (κατά τύχη) ιστορία

Γιατί το μαύρο Versace φόρεμα της Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ με τις παραμάνες έγραψε (κατά τύχη) ιστορία

|||
|||

Θυμάστε όταν η Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ έγραψε ιστορία στον χώρο της μόδας με την εμφάνισή της στην πρεμιέρα μιας ταινίας στην οποία δεν πρωταγωνιστούσε καν;

Η ταινία ήταν το «Τέσσερις Γάμοι και μία Κηδεία», η οποία σημείωσε τεράστια επιτυχία. Κέρδισε υποψηφιότητα για Όσκαρ καλύτερης ταινίας και έγινε η βρετανική παραγωγή με τις υψηλότερες πωλήσεις όλων των εποχών – τίτλος που κατείχε για 15 χρόνια.

Αλλά από την πρεμιέρα της ταινίας, όλοι θυμόμαστε μόνο ένα πράγμα: το μαύρο φόρεμα Versace της Λιζ Χάρλεϊ, με έντονα σχισίματα στο πλάι, ενώ το φόρεμα φαινόταν ότι συγκρατείται από μια σειρά με χρυσές παραμάνες.

Το 29χρονο τότε μοντέλο-ηθοποιός, δεν ήταν πολύ μεγάλο όνομα, όταν έφτασε στο κόκκινο χαλί εκείνο το βράδυ. Είχε κάνει κάποια πράγματα στην καριέρα της, αλλά οι περισσότεροι την γνώριζαν ως τη σύντροφο του διάσημου Βρετανού ηθοποιού, Χιου Γκραντ, ο οποίος και αναμενόταν να είναι το επίκεντρο της βραδιάς, καθώς είχε κερδίσει μια Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία του στην ταινία.

Ο ίδιος όμως δεν φάνηκε να ενοχλείται που τα φλας των φωτογράφων είχαν στραφεί περισσότερο στη συνοδό του με το εντυπωσιακό φόρεμα, παρά σε εκείνον. Ίσα – ίσα χαμογελούσε και φαινόταν να το απολαμβάνει, ενώ την καμάρωνε. Η Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ, έλαμπε μέσα στο σέξι φόρεμα της από μετάξι και λίκρα, με το βαθύ ντεκολτέ και τα σχισίματα. Το φόρεμα ήταν το όνειρο κάθε παπαράτσι.

Οι χρυσές παραμάνες και οι ράντες του, φαινόταν ότι ήταν τα μόνα πράγματα που το εμπόδιζαν να διαλυθεί επί τόπου. Βέβαια, το φόρεμα από μόνο του, δεν ήταν αρκετό για να μαγνητίσει όλα τα βλέμματα. Όπως συμβαίνει με όλα τα ρούχα, έτσι και σε αυτή την περίπτωση, πρέπει αυτός που τα φοράει, να τα υποστηρίζει. Η Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ το φόρεσε με κομψότητα και αυτοπεποίθηση, ενώ και το όλο styling, της έδινε έναν αέρα σταρ. Αν και αποκαλυπτικό, το φόρεμα δεν έμοιαζε προκλητικό και χυδαίο.

Αργότερα, η ίδια περιέγραψε το φόρεμα ως «χάρη» από τον Versace, αφού ήταν το τελευταίο που είχε μείνει, όταν κάλεσε στο γραφείο Τύπου του οίκου μόδας. Ωστόσο, αυτό το τυχαίο περιστατικό, θα άλλαζε την πορεία της καριέρας της Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ, τραβώντας την μακριά από τη σκιά του Χιου Γκραντ και βάζοντάς τη στο διεθνές προσκήνιο.

Το 2019, η ηθοποιός, φόρεσε ένα πανομοιότυπο φόρεμα ποζάροντας για το τεύχος Απριλίου του Harper’s Bazzar. Και μπορεί το 1994 να έκανε μια τολμηρή στυλιστική δήλωση, όμως η Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ, ομολογεί πως η διαδικασία επίτευξης εκείνης της εντυπωσιακής εμφάνισης, δεν ήταν και πολύ εύκολη.

Πηγή: iefimerida.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

https://youtu.be/Z5v6e-e8aNQ Πρόεδρος του Κόμματος «Κίνημα 21», Πλοίαρχος ε. α. και Στρατιωτικός Ιατρός, ο Ζώης Μπέχλης παραχώρησε συνέντευξη στο OnCamera.gr και την εκπομπή «Εν αρχή ην ο Λόγος». Ο κ. Μπέχλης…

https://youtu.be/TyrvWCIzQzE Συνέντευξη στο OnCamera.gr και την εκπομπή «Εν αρχή ην ο λόγος» παραχώρησε ο δημοφιλής ηθοποιός και πρώην αντιπεριφερειάρχης πολιτισμού Χάρης Ρώμας, με αφορμή την ενεργή του συμμετοχή στην περιβαλλοντική…