Εμπορικός Σύλλογος Αθήνας – Πώς διαμορφώθηκε ο τζίρος στις θερινές εκπτώσεις

Εμπορικός Σύλλογος Αθήνας – Πώς διαμορφώθηκε ο τζίρος στις θερινές εκπτώσεις

Εμπορικός Σύλλογος Αθήνας – Πώς διαμορφώθηκε ο τζίρος στις θερινές εκπτώσεις

||

Καλύτερο τζίρο στις θερινές εκπτώσεις δήλωσε το 34,8% των εμπόρων, σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την επιστημονική επιμέλεια του καθηγητή Γ. Μπάλτα.

Την ίδια στιγμή, το 30,3% δήλωσε ότι δεν είδε μεταβολή, ενώ χειρότερο τζίρο δήλωσε το 33,9% των εμπόρων.

Αναλυτικά, τα καταστήματα του δείγματος κατατάσσονται στις παρακάτω κατηγορίες:

  • 72,1% Καταστήματα Ένδυσης – Υπόδησης – Αξεσουάρ – Αθλητικών ειδών
  • 3,3% Καταστήματα Ειδών δώρων – Ειδών οικιακής χρήσης
  • 3,3% Καταστήματα Κοσμημάτων – Ρολογιών – Μπιζού
  • 1,9% Καταστήματα Υφασμάτων – Λευκών Ειδών
  • 19,4 % Καταστήματα Διαφόρων Ειδών (Καλλυντικά, οπτικά, ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά, βιβλιοπωλεία κλπ)

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις κάτωθι περιοχές:

▪ Κέντρο Αθήνας, που συμπεριλαμβάνει:

✓ Το Εμπορικό Τρίγωνο, που περικλείεται από τις οδούς Σταδίου, Μητροπόλεως, Αθηνάς, Σταδίου και συμπεριλαμβάνει την οδό Ερμού.
✓ Το Κολωνάκι, όπου η πλειοψηφία των καταστημάτων βρίσκεται στις οδούς Κανάρη, Π. Ιωακείμ,
Κριεζώτου, Βουκουρεστίου και Βαλαωρίτου κλπ.
✓ Πανεπιστημίου – Ακαδημίας, που περιλαμβάνει και όλους τους κάθετους προς αυτούς οδούς την
Ε. Μπενάκη, Χ. Τρικούπη, Ιπποκράτους κλπ.
✓ Ομόνοια – Κάνιγγος – Εξάρχεια, ορίζεται η περιοχή πέριξ των πλατειών Ομονοίας & Κάνιγγος, η
οδός Πατησίων έως το Πολυτεχνείο καθώς και τα Εξάρχεια.
✓ Πλάκα – Μοναστηράκι

▪ Περιφερειακές Αγορές του Δ. Αθηναίων:

✓ Πατησίων – Αχαρνών – Κυψέλη, τα καταστήματα βρίσκονται στο τμήμα των δύο οδών, από το
ύψος της Λ. Αλεξάνδρας έως την οδό Αγ. Μελετίου και στην οδό Ι. Δροσοπούλου, τον πεζόδρομο
της Φ. Νέγρη και την πλατεία Κυψέλης.
✓ Παγκράτι – Ιλίσια – Αμπελόκηποι – Γκύζη και οι εμπορικοί άξονες των περιοχών.
✓ Κουκάκι – Πετράλωνα – Ν. Κόσμος
✓ Σεπόλια – Κολωνός –

▪ Εμπορικές περιοχές εκτός Δ. Αθηναίων:

Αναφέρονται οι εμπορικές περιοχές σε κοντινούς δήμους, όπου δραστηριοποιούνται μέλη του Ε.Σ.Α, όπως είναι ο Βύρωνας, του Ζωγράφου, η Καλλιθέα, η Ν. Σμύρνη, το Γαλάτσι κλπ.

Επίσης, σε αυτή την ενότητα περιλαμβάνονται και καταστήματα που λειτουργούν σε Μalls.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα:

40,6% των ερωτηθέντων, έχουν κατάστημα στο Κέντρο Αθήνας.

20,6% των ερωτηθέντων, έχουν κατάστημα στις Περιφερειακές Αγορές του Δ. Αθηναίων.

38,8% των ερωτηθέντων, έχουν κατάστημα στις Εμπορικές περιοχές εκτός Δ. Αθηναίων

Με αφορμή την έρευνα ο πρόεδρος του ΕΣΑ Σταύρος Καφούνης σχολίασε

«Με την συνεργασία του Οικονομικού Πανεπιστημίου και βασιζόμενοι σε ένα δείγμα διαφορετικών κλάδων, περιοχών αλλά και μεγέθους, που για πρώτη φορά ξεπερνά τα 300 εμπορικά σημεία, έχουμε στα χέρια μας μια εξαιρετική απεικόνιση της πραγματικής κατάστασης που επικρατεί στην αγορά σήμερα. Το αποτέλεσμα αυτής της ερευνάς κάνει ξεκάθαρο ότι τα χειρότερα τα αφήσαμε πίσω, με την πλειοψηφία των καταστημάτων στις φετινές καλοκαιρινές εκπτώσεις να καταγράφει βελτιωμένες πωλήσεις σε σχέση με το δύσκολο 2020, όμως δυστυχώς απέχουμε ακόμη πολύ από το τελευταίο έτος κανονικότητας, το 2019. Ο εμπορικός κόσμος έχει επιδείξει τεράστια ωριμότητα τόσο κατά την εφαρμογή των υγειονομικών συστάσεων σε προσωπικό αλλά και εταιρικό επίπεδο όσο και με την εξαιρετική υποστήριξη, ανταπόκριση και υπομονή στις δυσκολίες που προέκυψαν. Είναι συνεπώς αναγκαίο να συμφωνήσουμε τώρα όλοι, ότι θα εξασφαλίσουμε την αδιάληπτη και χωρίς περιορισμούς λειτουργία της αγοράς και θα παραμείνουμε αρωγοί στοχευμένα, για όσο διάστημα αυτή διαταράσσεται. Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι, η πραγματική οικονομία δεν μπορεί να περιμένει άλλο και πρέπει συντεταγμένα ως πολιτεία να δημιουργήσουμε τις συνθήκες σταθερότητας, με γνώμονα πάνω από όλα την προστασία της δημόσιας υγείας, ώστε όλοι οι συμπολίτες μας, υγιείς και προφυλαγμένοι να πάρουν πίσω την κανονική τους ζωή».

in.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Πληροφοριακό Συστήμα Διαχείρισης ΤΑΠ-ΔΦ-ΔΤ», δημιουργείται ένας κόμβος μέσω του οποίου θα γίνεται η διαχείριση των δεδομένων, χωρίς ενδιάμεσα συστήματα. Αλλάζουν τα δεδομένα αναφορικά με τον τρόπο χρέωσης και διαχείρισης του…

«Με επικοινωνιακά τρικ μιας ανεπαρκέστατης διοίκησης δεν λύνονται τα προβλήματα του δήμου Ραφήνας-Πικερμίου.Το ψέμα έχει γίνει πρώτη φύση της κα Τσεβά και καταβαραθρώνει καθημερινά τον δήμο μας.Τα πράγματα είναι απλά.…

Η Δήμητρα Τσεβά τολμά να μιλήσει για «φθηνή αντιπολίτευση». Μέσα στο θυμό της παραγνωρίζει ότι τόσο εκείνη, όσο και ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας κ. Ζαφειρόπουλος, δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις…