UEFA: Ξεκινά η διαδικασία υποβολής προσφορών για τα τηλεοπτικά δικαιώματα 2027–2031

Η UEFA ανακοινώνει την υποβολή προσφορών για τα τηλεοπτικά δικαιώματα 2027–2031

Η UEFA, σε συνεργασία με την κοινοπραξία UC3, ανακοίνωσε τη Δευτέρα (13/10) την έναρξη της διαδικασίας υποβολής προσφορών για τα τηλεοπτικά και εμπορικά δικαιώματα των ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων για την περίοδο 2027–2031. Στη διαδικασία αυτή περιλαμβάνονται πολλές καινοτομίες, όπως το νέο παγκόσμιο πακέτο «first pick» για τους αγώνες του Champions League.

Διαδικασία και καινοτομίες

Η διαδικασία υποβολής προσφορών, που διεξάγεται σε συνεργασία με την Relevent Football Partners, καλύπτει τις ανδρικές διοργανώσεις της UEFA στις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο. Η υποβολή προσφορών θα διαρκέσει έως τις 18 Νοεμβρίου. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η UEFA προσφέρει ταυτόχρονη δημοπρασία και τετραετείς συμφωνίες σε περισσότερες από μία αγορές, προσαρμόζοντας τις στρατηγικές της στις ταχύτατα μεταβαλλόμενες συνήθειες κατανάλωσης των ΜΜΕ.

Στρατηγική και στόχοι

Το νέο πακέτο «first pick» προσφέρει αποκλειστικά δικαιώματα για έναν κορυφαίο αγώνα του Champions League ανά αγωνιστική, με στόχο την προσέλκυση παγκόσμιων ψηφιακών πλατφορμών όπως το Amazon Prime Video, το Netflix, το YouTube και το Apple TV+. Αυτή η κίνηση έρχεται μετά τη δημιουργία της UC3, της κοινοπραξίας που συνενώνει την UEFA με την Ευρωπαϊκή Ένωση Συλλόγων (ECA), υπό την προεδρία του Νασέρ Αλ Κελαϊφί. Η UC3 διαχειρίζεται τα εμπορικά δικαιώματα των διοργανώσεων της UEFA.

Η σεζόν 2027/28 θα ξεκινήσει με έναν μοναδικό αγώνα Τρίτης βράδυ, όπου η κάτοχος του Champions League θα εγκαινιάσει την υπεράσπιση του τίτλου της εντός έδρας, προσφέροντας έτσι μια νέα εμπειρία στους φιλάθλους. Ο Γκι-Λοράν Επστάιν, συνδιευθύνων σύμβουλος της UC3, χαρακτήρισε την έναρξη της διαδικασίας «σημαντικό ορόσημο» στη νέα εμπορική στρατηγική της UEFA, που στοχεύει στην προσέλκυση ευρύτερου φάσματος συνεργατών και στη διασφάλιση της ηγετικής θέσης της UEFA στην καινοτομία των αθλητικών ΜΜΕ.

Ο Τσάρλι Μάρσαλ, έτερος συνδιευθύνων σύμβουλος της UC3, τόνισε ότι η νέα στρατηγική αντικατοπτρίζει τη βούληση της UEFA να συνεχίσει να καινοτομεί και να προσφέρει πρόσθετη αξία στους συλλόγους, τους συνεργάτες και τους φιλάθλους. Ο CEO της Relevent Football Partners, Μπόρις Γκάρτνερ, επισήμανε ότι το μακροπρόθεσμο αυτό μοντέλο ευθυγραμμίζει τα κίνητρα και δημιουργεί διαρκή αξία για τους τηλεοπτικούς συνεργάτες και τις διοργανώσεις, όχι μόνο για τον επόμενο κύκλο, αλλά και για τα επόμενα 20 χρόνια.

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στοιχεία επικοινωνίας

Μέλος του emedia

© 2025 – ONCAMERA.gr