Τζένη Μπότση: Το χρονικό του τρόμου για την ίδια και άλλες 13 γυναίκες

Τζένη Μπότση: Το χρονικό του τρόμου για την ίδια και άλλες 13 γυναίκες

Τζένη Μπότση: Το χρονικό του τρόμου για την ίδια και άλλες 13 γυναίκες

||

Την ίδια ημέρα που ο δικηγόρος του πασίγνωστου ηθοποιού και σκηνοθέτη έκανε λόγο για τηλεοπτικό κακουργιοδικείο και διασυρμό του εντολέα του, η Τζένη Μπότση συγκλόνισε, μιλώντας πρώτη φορά για τα όσα έζησε σε οντισιόν που είχε μαζί του. Αποκάλυψε μάλιστα ότι το χρονικό του τρόμου που έζησε η ίδια το έζησαν σε μια περίοδο δώδεκα ετών, άλλες δεκατρείς γυναίκες, με τις οποίες έχει ήδη μιλήσει.

Εκτός από όσες έχουν μιλήσει μέχρι στιγμής, οι πληροφορίες λένε ότι το πιο πιθανό είναι μέσα στις επόμενες ημέρες να μιλήσουν σταδιακά και οι υπόλοιπες.

Σύμφωνα με την Τζένη Μπότση και την συγκλονιστική της συνέντευξη και οι άλλες γυναίκες φέρεται να υπέστησαν τα ίδια που έπαθε κι εκείνη, όταν πέρασε από την οντισιόν του πασίγνωστου ζεν πρεμιέ. Τότε που εκείνη ήταν μια νεαρή ηθοποιός η οποία μόλις είχε αποφοιτήσει από την σχολή, γεμάτη όνειρα για την διαδρομή που άρχιζε στον ιδιαίτερα απαιτητικό χώρο της υποκριτικής.

Ένιωσε κολακευμένη όταν ο ήδη διάσημος ηθοποιός-σκηνοθέτης που την είχε δει και στις πτυχιακές της εξετάσεις την πήρε τηλέφωνο για να είναι η παρτενέρ του στο «Ο εραστής» του Χάρολντ Πίντερ. Σε αυτό το πασίγνωστο θεατρικό έργο, ο διάσημος συγγραφέας καταγράφει την άβυσσο που κρύβεται κάτω απ’ την επιφάνεια της καθημερινής ζωής, εκεί όπου ζουν οι φαντασιώσεις καθώς και οι συνειδητές και ασυνείδητες επιθυμίες των ηρώων. Μόνο που η «άγουρη» τότε Τζένη Μπότση έμελλε να ζήσει με τον χειρότερο τρόπο φαντασιώσεις και επιθυμίες του πασίγνωστου ζεν πρεμιέ που δεν είχαν καμία σχέση ούτε με τον ρόλο της, ούτε με το έργο του Πίντερ.

Δεν το κατάλαβε ακριβώς την πρώτη φορά, όταν ο παρτενέρ της την πήγε σε ένα διαμέρισμα στου Ζωγράφου, το «γραφείο» του όπως της είπε για να προβάρουν το έργο με την ησυχία τους. Όταν την έβαλε να μιλάει με χυδαίες εκφράσεις εκτός κειμένου, ήρθε σε πολύ δύσκολη θέση και του είπε ότι δεν μπορεί να τα πει. Ο σταρ της είπε ότι το καταλαβαίνει αλλά επειδή το έργο θα διασκευαζόταν-προφανώς το εξαίσιο κείμενο του Πίντερ δεν ήταν της αρεσκείας του-καλύτερα θα ήταν να το σκεφτεί και να πάει μια άλλη φορά.

Η Μπότση το σκέφτηκε, αποφάσισε να το παλέψει και επέστρεψε στο ίδιο μέρος, στο «γραφείο» του Ζωγράφου αποφασισμένη να διεκδικήσει τον σπουδαίο αυτό ρόλο. Κατά απαίτηση του διάσημου ηθοποιού φόρεσε φούστα και κάποια στιγμή αυτός της είπε να χορέψει και την γύρισε προς τον τοίχο ώστε να μην τον βλέπει. Όταν μετά από λίγο η ηθοποιός ένιωσε την ανάσα του γύρισε και τον είδε να αυτοϊκανοποιείται, κάτι που την σόκαρε και άρχισε να ουρλιάζει, ενώ έκλαιγε ταυτόχρονα. Προφανώς ούτε ο σταρ περίμενε αυτή την αντίδραση, οπότε μετά από μια λεκτική αντιπαράθεση η Τζένη Μπότση έφυγε από το διαμέρισμα-γραφείο.

Τότε δεν είπε τίποτε σε κανέναν για τα όσα έζησε, ούτε σε φίλους, ούτε φυσικά στους γονείς της και ήταν σε αυτό το σημείο της τηλεοπτικής της συνέντευξης στον ΣΚΑΙ, που η φωνή της «έσπασε». Λίγες ημέρες μετά από αυτό που βίωσε, μια νεαρή κοπέλα της είπε με χαρά ότι ο διάσημος ηθοποιός την είχε πάρει τηλέφωνο για οντισιόν. Της είπε να μην πάει και μετά από είκοσι έξι χρόνια, αυτή η γυναίκα την πήρε τηλέφωνο, όταν είχαν γίνει τα αποκαλυπτήρια από τις τρεις ηθοποιούς για να την ευχαριστήσει.

Η ίδια χρειάστηκε χρόνια ψυχανάλυσης για να αρχίσει να μοιράζεται την οδυνηρή εμπειρία της με πολύ δικούς της ανθρώπους αρχικά. Ζήτησε μάλιστα συγνώμη που δεν το είπε νωρίτερα ώστε να προστατεύσει και τις άλλες δεκατρείς γυναίκες που υπέστησαν τα ίδια από έναν σταρ υπεράνω πάσης υποψίας. Αυτόν που όλοι γνωρίζουν άλλωστε ότι το 1994 ήταν σύντροφος της εθνικής μας σταρ, Αλίκης Βουγιουκλάκη, η οποία γοητεύθηκε από την αύρα του.

Όπως αναφέρεται στο protothema.gr, προς το παρόν η ταυτότητά τους παραμένει άγνωστη στους πολλούς και πλην ελαχίστων κανείς δεν ξέρει αν είναι περισσότερο ή λιγότερο γνωστές στο ευρύ κοινό. Αυτό που έπεσε από τα σύννεφα όταν άνοιξε ο ασκός του Αιόλου, πρώτα με τον Γιώργο Κιμούλη και κατόπιν με τον γοητευτικό πρωταγωνιστή «χωρίς όνομα» πλέον, αφού μέσω του δικηγόρου του απαγορεύει την αναφορά του ονόματός του. Μόνο που πλέον δεν χρειάζεται καν να το γράψει κάποιος, αφού όλοι πλέον ξέρουν ποιος είναι, εκτός ίσως από την τηλεοπτική Σελήνη στην «Λάμψη», που το αθώο γεμάτο παιδικότητα μυαλό της δεν πήγαινε ποτέ στο κακό!

Αγγελική Λάμπρη: Έβλεπε τον τρόμο στα μάτια μου και ολοκλήρωσε μόνος του

Μετά τη Τζένη Μπότση που μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ φωτίζοντας την καταγγελία που έκανε προ ημερών αναφορικά με τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη ήταν η σειρά της Αγγελικής Λάμπρη να περιγράψει μέσω του κεντρικού δελτίου ειδήσεων της ΕΡΤ τη δική της εμπειρία.

«Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Σοφία Μπεκατώρου, ήταν αυτή που μας ενέπνευσε. Υποκλινόμαστε στο μεγαλείο ψυχής και τη δύναμη. Εύχομαι κανένας άνθρωπος να μην βιώσει σεξουαλική, ψυχολογική ή λεκτική βία», ανέφερε αρχικά. Όπως ανέφερε προέβη σε αυτή την ενέργεια, καθώς ως μητέρα, θέλησε να περάσει το μήνυμα στην κόρη της πως δεν πρέπει να φοβάται ποτέ και κανέναν.

«Θα πρέπει να είμαστε ανοιχτοί. Πρέπει όλοι να μιλήσουμε τώρα, η κοινωνία αλλάζει» εξήγησε η ηθοποιός και συμπλήρωσε πως ενώ η καταγγελία ξεκίνησε από τρεις γυναίκες, τώρα είναι 14: «Είμαστε όλες μια γροθιά ενωμένες», υποστήριξε. Συνεχίζοντας τόνισε πως το 1998, της τηλεφώνησε ο συγκεκριμένος σκηνοθέτης και όταν πήγε στο θέατρο, μπήκε μέσα και κλείδωσε την πόρτα, επικαλούμενος λόγους ασφαλείας.

«Ανέβηκα στην σκηνή και ανέβηκε κι εκείνος μετά από λίγο και ενώ έκανα τον αυτοσχεδιασμό άρχισε να έρχεται πάρα πολύ κοντά. Άρχισα να νιώθω πάρα πολύ άβολα και αμήχανα και να φοβάμαι. Κι όσο πλησίαζε φοβόμουν ακόμα περισσότερο. Σταμάτησα την πρόβα λέγοντας πως δεν νιώθω καλά και είμαι άρρωστη. Κατέβηκα κάτω από την σκηνή. Κατέβηκε κι εκείνος κι ενώ ήμουν σοκαρισμένη σε ένα κλειδωμένο θέατρο, δεν μπορούσα να φύγω και εκείνος προέβη σε μια ολοκληρωμένη σεξουαλική πράξη μόνος του, βλέποντας τον τρόμο στα μάτια μου και τον φόβο μου. Ήθελα να φωνάξω βοήθεια και ήξερα πως δεν ήταν κανείς εκεί να με ακούσει. Ήθελα να φύγω τρέχοντας και δεν μπορούσα γιατί ήμουν κλειδωμένη και το κλειδί ήταν πάνω του. Πάγωσε όλο μου το αίμα, δεν πίστευα ότι συμβαίνει αυτό, ήταν πολύ σοκαριστικό», αποκάλυψε ακόμη η Αγγελική Λάμπρη.

Επιπλέον συμπλήρωσε πως δεν θεωρεί ότι η αυτοδικία είναι ο τρόπος αντιμετώπισης ενός τέτοιου περιστατικού αλλά: «πρέπει να αντιδρούμε», τονίζοντας πως τα πράγματα πια είναι διαφορετικά σε σχέση με πριν από 22 χρόνια που βίωσε το εν λόγω περιστατικό.

«Θεωρώ ότι η κοινωνία είναι ανοιχτή, είναι έτοιμη να ακούσει. Κάθε γυναίκα πρέπει να μιλήσει και η κοινωνία θα την πιστέψει. Αυτό θέλω να μεταδώσω στο παιδί μου: Να είναι δυνατή για να αντιμετωπίσει οτιδήποτε της συμβεί. Είμαστε όλοι μαζί. Ο χώρος μας είναι καταπληκτικός και το ότι 5-6 άνθρωποι κάνουν τέτοια, δεν χαρακτηρίζουν τον χώρο μας» κατέληξε η Αγγελική Λάμπρη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Με το Ενιαίο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης ΤΑΠ-ΔΦ-ΔΤ, θα δημιουργηθεί ένας κόμβος μέσω του οποίου θα γίνεται η διαχείριση των δεδομένων, χωρίς ενδιάμεσα συστήματα είπε ο Δ. Παπαστεργίου. Επίσης, αλλάζουν τα…

«Με επικοινωνιακά τρικ μιας ανεπαρκέστατης διοίκησης δεν λύνονται τα προβλήματα του δήμου Ραφήνας-Πικερμίου.Το ψέμα έχει γίνει πρώτη φύση της κα Τσεβά και καταβαραθρώνει καθημερινά τον δήμο μας.Τα πράγματα είναι απλά.…

Η Δήμητρα Τσεβά τολμά να μιλήσει για «φθηνή αντιπολίτευση». Μέσα στο θυμό της παραγνωρίζει ότι τόσο εκείνη, όσο και ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας κ. Ζαφειρόπουλος, δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις…