Twitter: Αποχώρησε λόγω Μασκ το 65% των διαφημιζομένων

Twitter: Αποχώρησε λόγω Μασκ το 65% των διαφημιζομένων

Twitter: Αποχώρησε λόγω Μασκ το 65% των διαφημιζομένων

Twitter: Αποχώρησε λόγω Μασκ το 65% των διαφημιζομένων – Δεν έχει τέλος η μαζική φυγή διαφημιζομένων από το Twitter μετά την ανάληψη της διοίκησης από τον Έλον Μασκ. Ως τις πρώτες εβδομάδες του Ιανουαρίου, από τις 1.000 μεγαλύτερες εταιρείες που διαφημίζονταν τον Σεπτέμβριο στην πλατφόρμα τουλάχιστον οι 500 είχαν αποσυρθεί, ανησυχώντας για τις κινήσεις του ιδιόρρυθμου δισεκατομμυριούχου του οποίου οι πρώτες ενέργειες ήταν να μειώσει το προσωπικό και να χαλαρώσει τις πολιτικές διαχείρισης περιεχομένου.

Μέχρι τις 25 Ιανουαρίου στις 625 εταιρείες που είχαν αποσυρθεί από το Twitter συμπεριλαμβάνονταν οι Coca-Cola, Unilever και Jeep, σηματοδοτώντας μια κατάρρευση των διαφημιστικών εσόδων από 127 εκατομμύρια δολάρια σε λίγο πάνω από 48 εκατομμύρια δολάρια, πτώση που ξεπερνά το 60%.

Twitter
Twitter: Αποχώρησε λόγω Μασκ το 65% των διαφημιζομένων 2

Επιχείρηση «γυρίστε πίσω»
Όπως υπογραμμίζει το CNN, παρόλο που η διαφημιστική δραστηριότητα της Twitter ήταν πάντα πολύ μικρότερη από εκείνη των ανταγωνιστών της Facebook και Google, αποτελούσε το σημαντικότερο έσοδο της εταιρείας. Ο Μασκ πρέπει τώρα να καλύψει το κενό αυτό για να καταβάλει πληρωμές τόκων των δανείων που συνήψε για να αποκτήσει την πλατφόρμα έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Έτσι ο CEO της Tesla, που αρχικά συγκρούστηκε με τους διαφημιζόμενους, τώρα προσπαθεί να τους προσελκύσει πίσω στην πλατφόρμα, με την εταιρεία να προωθεί – μεταξύ άλλων – συνεργασία με μια εταιρεία «ασφάλειας εμπορικών σημάτων» η οποία μπορεί να δείξει στους διαφημιζόμενους εάν οι διαφημίσεις τους προβάλλονται μαζί με ακατάλληλο ή μη ασφαλές περιεχόμενο στο Twitter.

Προσπαθώντας να διαχειριστεί την τεράστια απώλεια εσόδων, ο Μασκ κλιμάκωσε τις απολύσεις, αναμόρφωσε την επί πληρωμή συνδρομητική υπηρεσία, και επέβαλε χρέωση στους ερευνητές και προγραμματιστές που εξαρτώνται από την πρόσβαση στα συστήματα της πλατφόρμας. Κινήσεις πάντως που δεν μοιάζουν ικανές να αντιστρέψουν την τεράστια απώλεια εσόδων.

Σύμφωνα με το CNN, πολλοί από τους κορυφαίους διαφημιζόμενους που παρέμειναν στην πλατφόρμα έχουν μειώσει δραματικά τις διαφημιστικές τους δαπάνες. Η HBO, για παράδειγμα, ήταν ο κορυφαίος διαφημιζόμενος του Twitter τον Σεπτέμβριο, δαπανώντας σχεδόν 12 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις. Έως τις 25 Ιανουαρίου, είχε δαπανήσει μόλις λίγο πάνω από 54.000 δολάρια.

Πηγή: OT.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ο Δήμος Παλλήνης με χαρά ανακοινώνει την έναρξη των πολιτιστικών του προγραμμάτων για τη νέα περίοδο, από τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024. Τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί για να προάγουν την…

https://youtu.be/dbsnlj7-Mqo Πρώτα στην ατζέντα για την Τοπική Αυτοδιοίκηση λέει ο κ. Ισίδωρος Μάδης Δήμαρχος Παιανίας και Πρόεδρος ΣΠΑΥ, είναι τα ζητήματα που αφορούν στην Πολιτική Προστασία λόγω της κλιματικής κρίσης…

Το νέο αντιπλημμυρικό έργο που προωθείται για το Ρέμα στον Βριλησσό δεν θεωρείται επαρκές για την προστασία της πόλης από τους ακραίους πλημμυρικούς κινδύνους που αντιμετωπίζει, κυρίως μετά τις καταστροφικές…