Τουρισμός εμπειρίας και όχι μαζικότητας: Νέες προοπτικές για τα Ιόνια Νησιά

Τουρισμός εμπειρίας και όχι μαζικότητας: Νέες προοπτικές για τα Ιόνια Νησιά

Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων προχωρά σε μια νέα στρατηγική στον τομέα του τουρισμού, εστιάζοντας στην εμπειρία και την ποιότητα, αντί της μαζικότητας. Στοχεύει σε τρεις σημαντικές αγορές: τις ΗΠΑ, την Κίνα και την Ινδία, αναδεικνύοντας τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τα μοναδικά τοπία των νησιών.

Στρατηγική προσέγγιση στις αγορές

«Οι αγορές αυτές έχουν μια καθαρή κατεύθυνση: τον τουρίστα αξίας. Και εμείς θέλουμε να πάρουμε το μερίδιο που μας αναλογεί», δηλώνει ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Ιωάννης Τρεπεκλής, μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων. Το νέο πρόγραμμα που σχεδιάζεται για το 2026 στοχεύει όχι μόνο στις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές, αλλά και σε αυτές που προσφέρουν μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης.

Η αμερικανική αγορά στο επίκεντρο

Η αμερικανική αγορά είναι μία από τις βασικές προτεραιότητες της Περιφέρειας. Με τις απευθείας πτήσεις από πολλές πολιτείες των ΗΠΑ προς την Αθήνα, δημιουργείται μια ισχυρή βάση που μπορεί να λειτουργήσει ως γέφυρα προς τα Ιόνια νησιά. «Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες μπορούν να προσεγγίσουν τα Ιόνια νησιά και μέσω ευρωπαϊκών συνδέσεων», προσθέτει ο κ. Τρεπεκλής, αναφέροντας τους τέσσερις διεθνείς αερολιμένες στην περιοχή: Κέρκυρα, Άκτιο, Ζάκυνθο και Κεφαλλονιά. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η Περιφέρεια θα συμμετάσχει σε μεγάλη τουριστική έκθεση στο Μανχάταν, ενισχύοντας την παρουσία της στην αμερικανική αγορά.

Διείσδυση σε νέες αγορές: Κίνα και Ινδία

Η κινεζική αγορά επίσης προσελκύει το ενδιαφέρον, καθώς αναμένεται να φέρει εκατοντάδες χιλιάδες ταξιδιώτες στην Ελλάδα την επόμενη δεκαετία. «Πήγαμε πέρσι στην έκθεση της Κίνας και δείξαμε τη δική μας ταυτότητα. Τους ενδιαφέρει βαθιά ο πολιτισμός μας», σημειώνει ο Περιφερειάρχης. Τα Ιόνια Νησιά διαθέτουν ισχυρά “όπλα”, όπως η μυθολογία του Οδυσσέα και το διεθνώς γνωστό Ναυάγιο της Ζακύνθου, το οποίο είναι εξαιρετικά δημοφιλές στην Κίνα.

Από την άλλη πλευρά, η Ινδία αποτελεί μια ακόμη αγορά-στόχο. Με τις προγραμματισμένες απευθείας πτήσεις από Αθήνα προς Νέο Δελχί, η ζήτηση αναμένεται να αυξηθεί. «Οι Ινδοί ταξιδεύουν για τον πολιτισμό, την ιστορία και τη γαστρονομία», αναφέρει ο κ. Τρεπεκλής, υπογραμμίζοντας ότι τα Ιόνια έχουν το κατάλληλο οπλοστάσιο για να τους προσελκύσουν.

Αύξηση του τουριστικού ρεύματος

Τα Ιόνια Νησιά ήδη βιώνουν αύξηση της τουριστικής κίνησης, με τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο να παραμένουν οι πιο δημοφιλείς. Ωστόσο, ο στόχος είναι η τουριστική περίοδος να ξεκινά νωρίτερα, από τον Απρίλιο. «Κάθε χρόνο, οι πτήσεις ξεκινούν νωρίτερα και τελειώνουν αργότερα», αναφέρει ο Περιφερειάρχης, επισημαίνοντας τη σημασία της συνεχούς ανάπτυξης και προώθησης της περιοχής.

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στοιχεία επικοινωνίας

Μέλος του emedia

© 2025 – ONCAMERA.gr