Η επιτυχία του KPop Demon Hunters
Η animated ταινία KPop Demon Hunters, που αφηγείται την περιπέτεια ενός κοριτσίστικου K-pop συγκροτήματος, έχει εξελιχθεί σε ένα φαινόμενο που σπάει ρεκόρ. Με περισσότερες από 236 εκατομμύρια θεάσεις, η ταινία έχει γίνει η πιο δημοφιλής στην ιστορία του Netflix, ξεπερνώντας το Red Notice, το οποίο είχε πρωταγωνιστές τους Ντουέιν Τζόνσον, Ράιαν Ρέινολντς και Γκαλ Γκαντότ.
Επιτυχία και στα box office
Η επιτυχία της ταινίας δεν περιορίζεται μόνο στην streaming πλατφόρμα. Το KPop Demon Hunters κατέκτησε και τα κινηματογραφικά ταμεία, με ειδικές sing-along προβολές σε περισσότερες από 1.000 αίθουσες στις Ηνωμένες Πολιτείες, συγκεντρώνοντας περίπου 18 εκατομμύρια δολάρια σε εισπράξεις μέσα σε ένα μόνο Σαββατοκύριακο. Αντίστοιχα, και στη Βρετανία, οι προβολές της ταινίας σημείωσαν μεγάλη απήχηση, με γεμάτες αίθουσες και ενθουσιώδεις θεατές.
Η ιστορία πίσω από την ταινία
Η ταινία ακολουθεί τις Ρούμι, Μίρα και Ζόι, μέλη του συγκροτήματος Huntr/x, οι οποίες προσπαθούν να ισορροπήσουν μεταξύ της φήμης και της αποστολής τους ως μυστικές κυνηγοί δαιμόνων. Αντιμετωπίζουν επίσης το ανταγωνιστικό boy band Saja Boys, το οποίο αποτελείται από δαίμονες. Η μουσική του φιλμ έχει επίσης συμβάλει στην επιτυχία του, με τέσσερα τραγούδια του να εισέρχονται ταυτόχρονα στο top 10 του Billboard Hot 100. Το βασικό single Golden παραμένει στο Νο 1, κάτι που δεν έχει συμβεί από το Saturday Night Fever των Bee Gees το 1978.
Η παραγωγή της Sony Pictures Animation, γνωστή από το Spider-Verse, εντυπωσιάζει με το ζωντανό, ροζ-μοβ αισθητικό της και αποδεικνύει ότι οι θεατές αναζητούν νέες και πρωτότυπες ιστορίες, μακριά από τα συνεχόμενα remakes της Disney και της Universal.