Η επιρροή του αρραβώνα της Τέιλορ Σουίφτ
Ο αρραβώνας της Τέιλορ Σουίφτ με τον Τράβις Κέλσι φαίνεται να έχει προκαλέσει σημαντική κίνηση στον οικονομικό τομέα. Η ανακοίνωση του ζευγαριού μέσω των social media δεν ενθουσίασε μόνο τους θαυμαστές τους, αλλά είχε και αντίκτυπο στις χρηματιστηριακές αγορές.
Αύξηση μετοχών λόγω του αρραβώνα
Η εταιρεία Signet Jewelers, που προμήθευσε το διαμαντένιο μονόπετρο της τραγουδίστριας, είδε την αξία των μετοχών της να αυξάνεται κατά 6% την Τετάρτη, ακολουθούμενη από κέρδη 3% την προηγούμενη ημέρα. Αυτή η άνοδος είναι εντυπωσιακή, δεδομένου ότι συνέπεσε με την ανάρτηση του ζευγαριού.
Η Ralph Lauren, η οποία ντύσε το ζευγάρι στις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν, κατέγραψε αύξηση 0,5% την Τετάρτη, έχοντας ήδη κερδίσει 2% την προηγούμενη ημέρα. Αντίστοιχα, η American Eagle σημείωσε άνοδο άνω του 8% την Τετάρτη, έπειτα από την ανακοίνωση συνεργασίας με το brand του Κέλσι.
Δημοσιότητα και στοιχηματικές αγορές
Η Domino’s Pizza και η GrubHub εκμεταλλεύτηκαν την κατάσταση στέλνοντας ειδοποιήσεις στους χρήστες τους, κάνοντας αναφορές σε τραγούδια της Σουίφτ και χρησιμοποιώντας emoji δαχτυλιδιών. Μάλιστα, η εταιρεία Poppi ανάρτησε σχετική δημοσίευση στο Instagram, ενισχύοντας την παρουσία της στην αγορά.
Η ανακοίνωση του αρραβώνα προκάλεσε επίσης αύξηση των στοιχημάτων για πιθανότητα γάμου του ζευγαριού μέχρι το τέλος του 2025, με τις προβλέψεις να αυξάνονται ραγδαία. Η δημοσίευση της Σουίφτ απέσπασε likes και από τη βασιλική οικογένεια της Βρετανίας, ανάμεσα σε εκατομμύρια άλλους θαυμαστές.
Η Τέιλορ Σουίφτ θεωρείται ότι έχει αναδειχθεί σε μια οικονομική κινητήρια δύναμη, ειδικά μετά την πανδημία. Η παγκόσμια περιοδεία της “Eras” έχει ενισχύσει την καταναλωτική δαπάνη, προσελκύοντας την προσοχή τόσο της Wall Street όσο και της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ.