Στρατηγική για το εθνικό απολυτήριο: Οι ενδοσχολικές εξετάσεις και οι πέντε βασικοί άξονες

Πέντε βασικοί άξονες για το εθνικό απολυτήριο

Το υπουργείο Παιδείας εξετάζει πέντε κύριους άξονες που θα καθορίσουν τη διαδικασία του εθνικού απολυτηρίου. Ο κύριος στόχος είναι να διασφαλιστεί η αμεροληψία των εξετάσεων, οι οποίες θα κρίνουν τον βαθμό του απολυτηρίου. Οι σχετικές δικλείδες και μέτρα θα συζητηθούν στο πλαίσιο ενός εθνικού διαλόγου, προκειμένου να διαμορφωθεί ένα αξιόπιστο και διαφανές σύστημα.

Εποπτεία και διαδικασία εξετάσεων

Σύμφωνα με πληροφορίες από την «Καθημερινή της Κυριακής», η διαδικασία θα παρακολουθείται από μια ανεξάρτητη αρχή. Τα θέματα που θα εξετάζονται θα αντλούνται από μια τράπεζα θεμάτων, ενώ η διόρθωση των γραπτών θα γίνεται από εξειδικευμένο σώμα αξιολογητών. Επιπλέον, τα γραπτά θα ψηφιοποιούνται, διασφαλίζοντας έτσι την πλήρη αντικειμενικότητα της διαδικασίας.

Αλλαγές στην ελάχιστη βάση εισαγωγής

Επιπρόσθετα, η υφιστάμενη ελάχιστη βάση εισαγωγής για τα ΑΕΙ θα αντικατασταθεί από ένα βαθμολογικό όριο 10 στο εθνικό απολυτήριο. Τα πανεπιστήμια θα αποκτήσουν πλέον ρόλο στην επιλογή των φοιτητών τους, κάτι που σημαίνει ότι θα έχουν μεγαλύτερη επιρροή στη διαδικασία εισαγωγής. Οι τελικές προτάσεις και οι ασφαλιστικές δικλείδες του νέου συστήματος θα συζητηθούν στο πλαίσιο του εθνικού διαλόγου, με στόχο την εφαρμογή του εθνικού απολυτηρίου από το σχολικό έτος 2026-2027.

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στοιχεία επικοινωνίας

Μέλος του emedia

© 2025 – ONCAMERA.gr