Πιλοτικό πρόγραμμα ρομποτικής από την Περιφέρεια Αττικής σε 100 σχολεία της Αθήνας

Πιλοτικό πρόγραμμα ρομποτικής από την Περιφέρεια Αττικής σε 100 σχολεία της Αθήνας

Πιλοτικό πρόγραμμα ρομποτικής από την Περιφέρεια Αττικής σε 100 σχολεία της Αθήνας

Νίκος Χαρδαλιάς, περιφερειάρχης Αττικής: «Οι νέες τεχνολογίες, το όπλο μας απέναντι στις εκπαιδευτικές ανισότητες»

Επίσκεψη στο 70ό Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, ένα από τα 100 σχολεία της πρωτεύουσας που επιλέχθηκαν προκειμένου να εφαρμοστεί το πιλοτικό πρόγραμμα Ρομποτικής, το οποίο τελεί υπό τη χορηγία της Περιφέρειας Αττικής, πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής ξεναγήθηκε στις σχολικές αίθουσες και συνομίλησε με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, υπογραμμίζοντας την επίδραση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

«Στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, η μεγάλη πρόκληση -αλλά και η μεγάλη ευθύνη για εμάς- είναι το πώς θα βελτιώσουμε την ισότιμη πρόσβαση και την ποιότητα στην εκπαίδευση, πώς θα γεφυρώσουμε τα χάσματα, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες των μαθητών μας και πώς θα εξασφαλίσουμε στα παιδιά μας όσο γίνεται περισσότερα εφόδια σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει», σημείωσε ο κ. Χαρδαλιάς. Και πρόσθεσε: «Ως εκ τούτου, ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην εκπαίδευση δεν αποτελεί επιλογή, αλλά αναγκαιότητα».

Ο Περιφερειάρχης Αττικής παρέδωσε στους εκπαιδευτικούς οκτώ εκπαιδευτικά πακέτα και συμμετείχε μαζί με τα παιδιά στη συναρμολόγηση της ρομποτικής κατασκευής.

Όπως δήλωσε ο κ. Χαρδαλιάς, η χρήση των νέων τεχνολογιών ενδυναμώνει την εκπαίδευση σε τρία επίπεδα. «Ενδυναμώνει τη μάθηση, τη δημιουργική και κριτική σκέψη. Προωθεί τη διαδραστικότητα, τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ των μαθητών. Βοηθά τα παιδιά να αναπτύσσουν νέες δεξιότητες, προετοιμάζοντάς τα για ένα μέλλον όπου η τεχνολογία θα είναι πανταχού παρούσα», τόνισε χαρακτηριστικά.

Με βασικό εργαλείο τις νέες τεχνολογίες, άλλωστε, η Περιφέρεια Αττικής μετέδωσε παραμονή της 25ης Μαρτίου το διαχρονικό μήνυμα της Επανάστασης του 1821, με 250 drones που μετέτρεψαν τον νυχτερινό αττικό ουρανό του κέντρου της Αθήνας, σε έναν πολύχρωμο καμβά με τρισδιάστατες φιγούρες, κινούμενα σχήματα, λογότυπα και κείμενα, τα οποία εναλλάσσονταν μεταξύ τους.

Το Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής σε αριθμούς:

100 Δημοτικά Σχολεία – 800 kit ρομποτικής – 100 εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτικοί – 1.500 ώρες επιμόρφωσης

–           Το πρόγραμμα προβλέπει 800 εκπαιδευτικά πακέτα ρομποτικής (8 ανά σχολική μονάδα) που θα διανεμηθούν σε 100 Δημοτικά Σχολεία της Περιφέρειας Αττικής, μαζί με το σχετικό λογισμικό, προκειμένου να διεξαχθούν ειδικά μαθήματα, υπό την μορφή πρότυπων σεμιναρίων.

–           Εξειδικευμένο προσωπικό θα εκπαιδεύσει συνολικά 100 καθηγητές των σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, μέσα από επιμορφωτικά σεμινάρια, συνολικής διάρκειας 15 ώρες έκαστο.

–           Το σύνολο των ωρών εκπαίδευσης ανέρχεται σε 1.500 ώρες, ενώ κατά τη διάρκεια του προγράμματος, προβλέπονται 4 ειδικά εκπαιδευτικά εργαστήρια-σεμινάρια, διάρκειας 60 λεπτών το καθένα, για κάθε σχολική μονάδα.

https://we.tl/t-fUrAEeWBtq

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

«Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) επιβεβαιώνει τον θεσμικό της ρόλο ως ακρογωνιαίο στήριγμα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, επιτυγχάνοντας δύο καθοριστικές νίκες σε κορυφαία ζητήματα για ΔΕΥΑ και ΝΟΚ» Αυτό σημειώθηκε…

Στον Προϋπολογισμό και το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Χαλανδρίου για το 2025, που εγκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο στις 18 Δεκεμβρίου, αναφέρθηκε ο δήμαρχος Σίμος Ρούσσος. «Προβλέπονται έργα ύψους 32.500.000…

Συνεχίζεται το πρόγραμμα των εορταστικών εκδηλώσεων απο τον Δήμο στην Αγία Παρασκευή. Την Κυριακή 22/12 στις 17:30. θα πραγματοποιηθεί χριστουγεννιάτικη συναυλία από το Δημοτικό Ωδείο με τίτλο «…Τρίγωνα Κάλαντα…». H…