Μια σημαντική περιβαλλοντική πρωτοβουλία ανέλαβαν μαθητές -καθηγητές και γονείς του 4ου Γυμνασίου Άνω Λιοσίων, στο πλαίσιο της εθελοντικής δράσης “Let’s do it Greece” στην οποία συμμετέχει το Σχολείο τους.
Έτσι το πρωί της Κυριακής 21 Νοεμβρίου 2021 με τόπο συνάντησης το προαύλιο του 4ου Γυμνασίου της Ζωφριάς κι έχοντας τον απαραίτητο εξοπλισμό προχώρησαν στη συλλογή ανακυκλώσιμων απορριμμάτων σε χώρους γύρω από το Σχολείο και Πλατείες της Ζωφριάς, προκειμένου να δώσουν το δικό τους περιβαλλοντικό μήνυμα.
Το κάλεσμα άλλωστε το έλεγε ξεκάθαρα! “Σας περιμένουμε όλους να συμβάλουμε στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στα Άνω Λιόσια, να γίνουμε εμείς και τα παιδιά μας, η αλλαγή που περιμένουμε!”
Κοντά τους σε αυτή τη σημαντική δράση βρέθηκε από την πρώτη στιγμή ο Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Φυλής Νίκος Χατζητρακόσιας ο οποίος διέθεσε υποστηρικτικό υλικό και χαιρέτησε την πρωτοβουλία. “Ο εθελοντισμός είναι πράξη εσωτερικής ανάγκης. Χωρίς να μας υποχρεώνει κανείς, μπαίνουμε μπροστά και δίνουμε το παράδειγμα. Η συμβολή των συμπολιτών και των παιδιών μας στην υπόθεση ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ είναι πολύτιμες. Χωρίς την ευαισθητοποίηση του κόσμου τίποτα δεν μπορεί να προχωρήσει ουσιαστικά σε αυτόν τον τομέα” τόνισε μεταξύ άλλων ο Νίκος Χατζητρακόσιας δίνοντας τα θερμά του συγχαρητήρια στα παιδιά, τους καθηγητές και τους γονείς τους. Τόνισε επίσης, πως αποτελεί δέσμευση και κατεύθυνση του Δημάρχου Χρήστου Παππού ο Δήμος Φυλής να είναι πάντα θερμός υποστηρικτής σε κάθε σημαντική περιβαλλοντική δράση, όπως η συγκεκριμένη.
Κοντά στα παιδιά βρέθηκε επίσης ο Πρόεδρος των Παιδικών Σταθμών Άνω Λιοσίων Παναγιώτης Καμαρινόπουλος για να τους εκφράσει τα συγχαρητήρια καθώς και την υποστήριξή του σε ότι του ζητηθεί.
Στην δράση των παιδιών εξάλλου βοήθησε η Ενορία του Αγίου Γεωργίου Ζωφριάς αλλά και ο Εξωραϊστικός – Πολιτιστικός Σύλλογος της Ζωφριάς που διαχρονικά έχει δώσει δείγματα γραφής στην υπόθεση ανακύκλωση.
Ακολουθεί ο σύνδεσμος με χαρακτηριστικό video από τον χαιρετισμό του Νίκου Χατζητρακόσια.
Δελτίο Τύπου