Η Περιφέρεια Αττικής προχωρά στην υλοποίηση πιλοτικής εφαρμογής Αυτοματοποιημένου Συστήματος Προτεραιότητας Πολιτών και Επιχειρήσεων στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Γ. Πατούλης: «Στόχος μας η αξιοποίηση της τεχνολογίας προς όφελος του πολίτη. Με συγκεκριμένες παρεμβάσεις βάζουμε τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών και στις πολύωρες αναμονές»
Με εντολή του Περιφερειάρχη Αττικής ξεκινάει η πιλοτική εφαρμογή Αυτοματοποιημένου Σύστηματος Προτεραιότητας Πολιτών και Επιχειρήσεων στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικού Τομέα.
Την σχετική δράση έχει ζητήσει ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης να συντονίσουν οι αρμόδιοι Αντιπεριφερειάρχες Μεταφορών Β. Γιαννακόπουλος και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Μ. Κουρή. Ήδη δημοσιεύθηκε η σχετική πρόσκληση για υποβολή προσφορών για την εγκατάσταση του ειδικού συστήματος.
Όπως επισημαίνει με αφορμή τη σχετική εξέλιξη ο Περιφερειάρχης Αττικής «Στόχος μας είναι η αξιοποίηση της τεχνολογίας προς όφελος του πολίτη. Με συγκεκριμένες παρεμβάσεις βάζουμε τέλος στην ταλαιπωρία τους και στις πολύωρες αναμονές. Η λειτουργία του συστήματος Αυτοματοποιημένου Σύστηματος Προτεραιότητας Πολιτών και Επιχειρήσεων θα γίνει πιλοτικά στην συγκεκριμένη Διεύθυνση, με στόχο την επέκταση του και στις υπόλοιπες Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των άλλων τομέων. Η εφαρμογή, αφού αξιολογηθεί, θα επεκταθεί και σε άλλες υπηρεσίες που συναλλάσσονται με πολίτες και δημιουργούνται ουρές αναμονής».
Πώς θα λειτουργεί το αυτοματοποιημένο σύστημα
Το σύστημα θα παρέχει τη δυνατότητα έκδοσης απομακρυσμένου εισιτηρίου μέσω WEB PAGE στο Site της Περιφέρειας και ενημέρωση του πολίτη τόσο για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής, αλλά και για τον προσδιορισμένο χρόνο πριν φτάσει η σειρά του (πχ 5 λεπτά πριν εξυπηρετηθεί).
Οι πολίτες θα ενημερώνονται μέσω των οθονών εξυπηρέτησης για τη δυνατότητα χρήσης της πλατφόρμας ψηφιακής εξυπηρέτησης για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Περιφέρειας. Αντίστοιχη ενημέρωση θα γίνεται και μέσω του Πολυκαναλικού Συστήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων, με στόχο από τη μία, την αποσυμφόρηση των φυσικών σημείων αναμονής εξυπηρέτησης και από την άλλη, την καλύτερη διευκόλυνση του πολίτη.