Παναγιώτης Γαβρέλας: «Ο έρωτας είναι μια κατάρα που κουβαλά το οικογενειακό τραύμα»

Παναγιώτης Γαβρέλας: «Ο έρωτας είναι μια κατάρα που κουβαλά το οικογενειακό τραύμα»

Ο Παναγιώτης Γαβρέλας, γνωστός ηθοποιός, ανοίγει τον κόσμο της παράστασης «Οι Ερωτευμένοι» του Σαμ Σέπαρντ, μιλώντας στο CNN Greece. Σε αυτή την παραγωγή, ο έρωτας μετατρέπεται σε παγίδα, η μνήμη γίνεται πληγή και η ανδρική «πανοπλία» σπάει, αποκαλύπτοντας την ανάγκη για θεραπεία. Με ένταση και ευαισθησία, ο Γαβρέλας εξερευνά τις σκοτεινές διαδρομές της ψυχής και την αξία της φροντίδας της ψυχικής υγείας.

Η πορεία του ηθοποιού και η νέα του παράσταση

Η καριέρα του Παναγιώτη Γαβρέλα περιλαμβάνει εμφανίσεις σε κινηματογράφο και τηλεόραση, με έργα όπως το «Xenia» και το «Ελεύθερο Θέμα». Ωστόσο, αυτή τη φορά τον συναντάμε στο BIOS, όπου υποδύεται τον Έντι στην παράσταση «Οι Ερωτευμένοι», σε σκηνοθεσία Έλενας Πέγκα. Η παραγωγή έχει προκαλέσει συζητήσεις για την ωμότητα και την ποιητική της προσέγγιση στο ερωτικό πάθος, με συμπρωταγωνίστρια τη Μελία Κράιλινγκ και μια ομάδα ηθοποιών που περιλαμβάνει τους Δημήτρη Καραβιώτη και Νίκο Βατικιώτη.

Η ένταση του ρόλου και η ψυχολογία του Έντι

Η παράσταση, που ξεκίνησε στις 16 Οκτωβρίου, εστιάζει στο σκληρό υλικό του Σέπαρντ — το πάθος, τα μυστικά και η οικογενειακή κληρονομιά. Ο Γαβρέλας αναφέρεται στον Έντι ως ένα «άγριο ζώο» που κουβαλά το παρελθόν του σαν αγκάθι. «Δεν μπορεί να ξεφύγει από αυτό», λέει. «Ζει σε ένα βασανιστικό δίπολο, όπου η ανάγκη του για τη Μέη είναι αδύνατο να αποδεσμευτεί από την ίδια του την ύπαρξη». Αυτή η εσωτερική σύγκρουση, σύμφωνα με τον ηθοποιό, τροφοδοτεί την πανοπλία του μέχρι τη στιγμή που όλα αποκαλύπτονται.

Ο συμβολισμός του χώρου και η οικογενειακή πληγή

Το έργο διαδραματίζεται σε ένα απομονωμένο μοτέλ στην έρημο της Καλιφόρνιας, ένα περιβάλλον που ο Γαβρέλας περιγράφει ως «ψυχικό και συμβολικό». «Η έρημος είναι ο εσωτερικός κόσμος του Έντι», προσθέτει. «Είναι άδεια και ξερή, χωρίς σωτηρία». Η σκηνοθέτις Έλενα Πέγκα έχει προσπαθήσει να ενισχύσει αυτή την αίσθηση του κλειστού χώρου, περιορίζοντας τον σκηνικό χώρο, κάτι που έχει επηρεάσει σημαντικά την προσέγγιση της παράστασης.

Η αναγκαστική διαφυγή από το οικογενειακό τραύμα

Ο Γαβρέλας αναφέρεται στη βαθιά επίδραση που έχει το οικογενειακό τραύμα στον έρωτα, λέγοντας ότι «ο έρωτας είναι μια αναγκαστική διαφυγή από ένα οικογενειακό τραύμα». Ο τρόπος που ο Σέπαρντ συνδυάζει όλα αυτά τα στοιχεία καθιστά το έργο εξαιρετικά σημαντικό, καθώς ισορροπεί ανάμεσα στην τραγωδία και το οικογενειακό δράμα. Ο ηθοποιός ελπίζει ότι οι θεατές θα φύγουν από την παράσταση με μια αλλαγή μέσα τους, αναζητώντας να δικαιολογήσει τον ρόλο του και να προσφέρει μια νέα οπτική για τις σχέσεις και τις εξαρτήσεις.

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στοιχεία επικοινωνίας

Μέλος του emedia

© 2025 – ONCAMERA.gr