Νέα υπηρεσία βιντεοκλήσης 1555 στην ελληνική νοηματική γλώσσα
Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, επισκέφθηκε το τηλεφωνικό κέντρο 1555 για να παρακολουθήσει τη λειτουργία της καινούργιας υπηρεσίας «Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα». Αυτή η νέα δυνατότητα επιτρέπει στους πολίτες με προβλήματα ακοής να επικοινωνούν μέσω βιντεοκλήσης με εξειδικευμένους εκπροσώπους, οι οποίοι είναι εκπαιδευμένοι στα θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Διαδικασία προγραμματισμού ραντεβού
Κατά την επίσκεψή της, η κ. Κεραμέως παρακολούθησε τη διαδικασία προγραμματισμού ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας του 1555, συνομίλησε με τους υπαλλήλους της υπηρεσίας και τον διερμηνέα της νοηματικής γλώσσας που εργάζεται στο τηλεφωνικό κέντρο. Επίσης, παρακολούθησε μια δοκιμαστική βιντεοκλήση μεταξύ υπαλλήλου και πολίτη με προβλήματα ακοής, ώστε να διαπιστώσει την αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας.
Δήλωση της υπουργού
Με την ολοκλήρωση της παρουσίασης, η υπουργός δήλωσε: «Η ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση είναι θεμελιώδης προτεραιότητα για τη σύγχρονη δημόσια διοίκηση. Επεκτείνουμε τη λειτουργία του 1555, ώστε οι συμπολίτες μας με προβλήματα ακοής να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα. Στεκόμαστε στο πλευρό όλων των πολιτών και μεριμνούμε για την καθημερινότητά τους.»
Η διαδικασία υποβολής αιτήματος ραντεβού γίνεται μέσω της ιστοσελίδας https://1555.gov.gr, χρησιμοποιώντας κωδικούς Taxisnet, και η υπηρεσία λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00. Στην ιστοσελίδα του 1555 υπάρχει διαθέσιμο σχετικό υλικό για την υπηρεσία.