Μαρινάκης: Άστοχη η επικοινωνιακή διαχείριση του κλεισίματος των ΕΛΤΑ

Μαρινάκης: Άστοχη η επικοινωνιακή διαχείριση του κλεισίματος των ΕΛΤΑ

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης χαρακτήρισε άστοχο τον τρόπο που η διοίκηση των ΕΛΤΑ χειρίστηκε το θέμα του κλεισίματος των καταστημάτων. «Εάν είχε προηγηθεί διάλογος και ενημέρωση, ίσως να ήταν διαφορετικά τα πράγματα», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η κατάσταση των ΕΛΤΑ και οι οικονομικές προκλήσεις

Ο Μαρινάκης υπογράμμισε ότι από το 2013 έχει γίνει πλήρης απελευθέρωση της συγκεκριμένης δραστηριότητας, γεγονός που καθιστά αδύνατη την κρατική επιδότηση. «Το κράτος δεν μπορεί να καλύψει τα λειτουργικά έξοδα των ΕΛΤΑ, τα οποία φτάνουν κατά μέσο όρο τις 150.000 ευρώ το χρόνο για κάθε κατάστημα», τόνισε. Επίσης, ανέφερε ότι από το 2017, τα ΕΛΤΑ έχουν ενταχθεί στο Υπερταμείο, με τις αποφάσεις να μην προέρχονται από το υπουργείο, αλλά από έναν οργανισμό που ανήκει σε αυτό.

Η διαδικασία και οι επόμενες κινήσεις

«Κανένας πολίτης δεν θα μείνει χωρίς εξυπηρέτηση», διαβεβαίωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, προσθέτοντας ότι το 92% των συντάξεων και το 90% των ταχυδρομικών αποστολών γίνονται πλέον στο σπίτι. Η αλλαγή, σύμφωνα με τον Μαρινάκη, θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις: αρχικά θα υπάρξει ενημέρωση και διάλογος, και στη συνέχεια θα εφαρμοστεί η απόφαση της διοίκησης.

«Η απόφαση αυτή αποσκοπεί στην εξοικονόμηση πόρων και στην κατεύθυνση των αναγκών της κοινωνίας», δήλωσε, επισημαίνοντας ότι δεν υπάρχει καμία αντιπρόταση από τα άλλα κόμματα σχετικά με την οικονομική βιωσιμότητα των ΕΛΤΑ.

Ενημέρωση και εμπιστοσύνη

Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με την ενημέρωση που είχε σταλεί στον υπουργό Χατζηδάκη, ο Μαρινάκης ανέφερε ότι υπήρξε αποστολή email σε συγκεκριμένα πρόσωπα, αλλά χωρίς λεπτομέρειες για τα καταστήματα που θα έκλειναν. «Δεν ήταν κάτι που ήρθε ως κεραυνός εν αιθρία», υπογράμμισε.

Όσον αφορά την εμπιστοσύνη προς τη διοίκηση των ΕΛΤΑ, ο Μαρινάκης δήλωσε ότι δεν υπάρχει λόγος να επιτίθεται κανείς σε ένα πρόσωπο για έναν άστοχο επικοινωνιακό χειρισμό. «Η ενημέρωση προηγείται», τόνισε, προσθέτοντας ότι οι γεωγραφικοί παράγοντες θα ληφθούν υπόψη στην προτεραιοποίηση των αποφάσεων.

«Δεν υπάρχει διάθεση υπαναχώρησης», κατέληξε, επισημαίνοντας ότι η απόφαση για το κλείσιμο κάποιων καταστημάτων είναι βασισμένη σε πραγματικές ανάγκες και δεδομένα της κοινωνίας.

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στοιχεία επικοινωνίας

Μέλος του emedia

© 2025 – ONCAMERA.gr