Κλειστά σχολεία: Εργαζόμενοι γονείς μαθητών – Προβλέψεις για συσκευές μη συμβατές

Κλειστά σχολεία: Εργαζόμενοι γονείς μαθητών – Προβλέψεις για συσκευές μη συμβατές

Κλειστά σχολεία: Εργαζόμενοι γονείς μαθητών – Προβλέψεις για συσκευές μη συμβατές

||

Τι ισχύει για τους εργαζόμενους γονείς μαθητή Δημοτικού ή Νηπιαγωγείου και τι γίνεται αν κάποιοι μαθητές έχουν συσκευές κατάλληλες.

Όπως και στο προηγούμενο κύμα της πανδημίας, προβλέπονται άδειες ειδικού σκοπού ενός εκ των δύο γονέων, και του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Η ρύθμιση αυτή εφαρμόζεται μέχρι σήμερα και στις περιπτώσεις αναστολής λειτουργίας τμημάτων ή σχολικών μονάδων εξ αιτίας του κορονοϊού.

Επίσης, όπως αναφέρει σχετικά το υπουργείο Παιδείας, ο προγραμματισμός της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε διαφορετικές ζώνες (πρωί – απόγευμα) έχει σκοπό και να διευκολύνει τις οικογένειες με εργαζόμενους γονείς και παιδιά διαφορετικών ηλικιών.

Γιατί έκλεισαν τώρα τα δημοτικά, τα νηπιαγωγεία και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί

Όπως έχει επισημανθεί επανειλημμένως από πλευράς υπουργείου Παιδείας, η αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των δομών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δεν υπαγορεύθηκε από το επιδημιολογικό φορτίο στα σχολεία, αλλά αποτελεί μέτρο προληπτικού χαρακτήρα, που συνδέεται με την έξαρση της πανδημίας ευρύτερα στην κοινωνία και στοχεύουν στη μείωση της κινητικότητας των ενηλίκων.

«Όσο τα σχολεία είναι κλειστά, τότε υπάρχει εκ των πραγμάτων πολύ μεγάλη μείωση της ευρύτερης κινητικότητας», αναφέρει το υπουργείο και προσθέτει: «Ο πληθυσμός μαθητών και εκπαιδευτικών αγγίζει το 1,6 εκατομμύρια ανθρώπους, και αν προσθέσει σε αυτό κανείς και έναν γονιό/συνοδό για κάθε παιδί Δημοτικού αλλά και το βοηθητικό προσωπικό κ.ά., τότε ο μετακινούμενος πληθυσμός ξεπερνάει τα 2,3 εκατομμύρια. Αιτία λοιπόν της απόφασης είναι η κινητικότητα -γιατί μέσω αυτής τρέφεται ο ιός- και στόχος είναι ο περιορισμός της».

Προβλέψεις για μαθητές που δεν έχουν συσκευές κατάλληλες ή σύνδεση στο διαδίκτυο

Ο τεχνολογικός εξοπλισμός των σχολείων, ο οποίος μάλιστα έχει ενισχυθεί από το Μάρτιο μέσω ευρωπαϊκών κονδυλίων και δωρεών, μπορεί να διατεθεί, με απόφαση του διευθυντή, σε μαθητές που το έχουν περισσότερο ανάγκη (βάσει κριτηρίων, μεταξύ των οποίων το χαμηλό εισόδημα, η ανεργία γονέων, η ιδιότητα μέλους μονογονεïκής, πολύτεκνης, τρίτεκνης ή ορφανικής οικογένειας).

Επιπλέον, το υπουργείο Παιδείας έχει εξασφαλίσει δωρεάν χρήση δεδομένων (data) για όποιον συνδέεται στις πλατφόρμες με τις οποίες συνεργάζεται το Υπουργείο για την τηλεκπαίδευση.

Ακόμη και αν κάποιος δεν έχει δυνατότητα σύνδεσης μέσω διαδικτύου, ακόμη και αν δεν έχει υπολογιστή, τάμπλετ, έξυπνο κινητό τηλέφωνο, μπορεί να συνδεθεί στην ψηφιακή τάξη και μέσω τηλεφώνου, με αστική χρέωση.

Τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιο παιδί έχει αφήσει προσωπικά αντικείμενα στο σχολείο

Κατ’ εξαίρεση, σήμερα, Δευτέρα 16 Νοεμβρίου θα μπορούν γονείς και κηδεμόνες να παραλάβουν βιβλία και προσωπικά αντικείμενα των μαθητών που έχουν τυχόν παραμείνει στις σχολικές μονάδες, κατόπιν συνεννόησης με τις διευθύνσεις των σχολείων και με τρόπο ώστε να τηρούνται πλήρως τα μέτρα πρόληψης και αποφυγής συνωστισμού. Όπως ενημέρωσε σχετικά το υπουργείο Παιδείας, για τη συγκεκριμένη μετακίνηση, όσοι παραλάβουν τα αντικείμενα από το σχολείο θα πρέπει να στείλουν μήνυμα με τον αριθμό 4 στο 13033.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ο Δήμος Πεντέλης προχωράει στον δρόμο της αντιπλημμυρικής προστασίας και της περιβαλλοντικής ανάπτυξης, σύμφωνα με τις αποφάσεις που έχουν ληφθεί από το κράτος, αλλά και το θεσμικό πλαίσιο αρμοδιοτήτων για…

Χθες, Τρίτη 12 Νοεμβρίου, ο Δήμος Σαρωνικού έκανε ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, υπογράφοντας τη σύμβαση για την ενεργειακή αναβάθμιση δύο σχολείων και ενός κοινοτικού κτίσματος του Δήμου…