Κίνα: Τεστάρει αυτοκίνητα μαγνητικής αιώρησης που τρέχουν με 230 χλμ /ώρα

Κίνα: Τεστάρει αυτοκίνητα μαγνητικής αιώρησης που τρέχουν με 230 χλμ /ώρα

Κίνα: Τεστάρει αυτοκίνητα μαγνητικής αιώρησης που τρέχουν με 230 χλμ /ώρα

Κινέζοι ερευνητές στο κινεζικό πανεπιστήμιο Southwest Jiaotong University, στο Chengdu της επαρχίας Sichuan, πραγματοποίησαν οδικές δοκιμές την περασμένη εβδομάδα με τροποποιημένα επιβατικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν μαγνήτες για να «ίπτανται» 35 χιλιοστά πάνω από μια ράγα-αγωγό, σύμφωνα με το κινεζικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua.

Οι ερευνητές εξόπλισαν τα σεντάν με ισχυρούς μαγνήτες στα δάπεδά τους, επιτρέποντάς τους να αιωρούνται πάνω από τον αγωγό μήκους σχεδόν πέντε μιλίων (8 περίπου χιλιόμετρα). Οκτώ αυτοκίνητα συνολικά δοκιμάστηκαν, και τα οχήματα έπιασαν ταχύτητες περίπου 143 μιλίων την ώρα (230 χλμ/ώρα), σύμφωνα με την αναφορά του Xinhua.

Εξοικονόμηση ενέργειας

Το Xinhua αναφέρει ότι οι δοκιμές διεξήχθησαν από τις κρατικές αρχές μεταφορών για να μελετήσουν τα μέτρα ασφαλείας για οδήγηση υψηλής ταχύτητας. Αλλά ο Deng Zigang, ένας από τους καθηγητές πανεπιστημίου που ανέπτυξε τα οχήματα, δήλωσε στο κρατικό πρακτορείο ειδήσεων ότι η χρήση μαγνητικής αιώρησης για επιβατικά οχήματα έχει τη δυνατότητα να μειώσει τη χρήση ενέργειας και να αυξήσει την αυτονομία των οχημάτων.

Αυτό θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για τα προβλήματα της βιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων με το «άγχος εμβέλειας» ή όταν οι καταναλωτές φοβούνται ότι δεν θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν ένα ταξίδι με ένα ηλεκτρικό όχημα σε περιπτώσεις που ξεμένει από ρεύμα.

Τεχνολογία maglev

Ορισμένα εμπορικά τρένα έχουν χρησιμοποιήσει μαγνητική αιώρηση, ή “maglev” – η οποία σηρίζεται στον ηλεκτρισμό ενός μαγνητικού πεδίου για την ώθηση ή την έλξη οχημάτων σε υψηλές ταχύτητες – από τη δεκαετία του 1980. Η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα χρησιμοποιούν τρένα maglev σήμερα. Πέρυσι, η Κίνα έκανε το ντεμπούτο, στο Qingdao της επαρχίας Shandong, ενός τρένο maglev, το οποίο μπορεί να φτάσει σε τελική ταχύτητα 373 μιλίων την ώρα.

Θεωρητικά, η τεχνολογία maglev επιτρέπει ταξίδια υψηλής ταχύτητας χωρίς να χρησιμοποιεί τόση μεγάλη ενέργεια όσο με τους παραδοσιακούς κινητήρες λόγω έλλειψης τριβής.

Οι ερευνητές διερευνούν τις δυνατότητες για αυτοκίνητα maglev για περισσότερο από μια δεκαετία, με τη Volkswagen να σχεδιάζει μια ιδέα για το αυτοκίνητο αιώρησης το 2012.

Ωστόσο, τα πιθανά ζητήματα ασφάλειας πρέπει ακόμη να επιλυθούν. Για παράδειγμα, τι θα συμβελι εάν ένα αυτοκίνητο που ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες ξεφύγει από τη μαγνητική τροχιά ή εκτραπεί από την πορεία του από ένα μη μαγνητικό όχημα; Υπάρχει επίσης το πολύ δύσκολο ζήτημα της υποδομής: Η κατασκευή ενός εθνικού δικτύου ηλεκτρομαγνητικών αυτοκινητοδρόμων θα χρειαζόταν πιθανώς χρόνια και μια τεράστια δημόσια επένδυση σε οποιαδήποτε χώρα, σημειώνει το AutomoBlog.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

«Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) επιβεβαιώνει τον θεσμικό της ρόλο ως ακρογωνιαίο στήριγμα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, επιτυγχάνοντας δύο καθοριστικές νίκες σε κορυφαία ζητήματα για ΔΕΥΑ και ΝΟΚ» Αυτό σημειώθηκε…

Στον Προϋπολογισμό και το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Χαλανδρίου για το 2025, που εγκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο στις 18 Δεκεμβρίου, αναφέρθηκε ο δήμαρχος Σίμος Ρούσσος. «Προβλέπονται έργα ύψους 32.500.000…

Συνεχίζεται το πρόγραμμα των εορταστικών εκδηλώσεων απο τον Δήμο στην Αγία Παρασκευή. Την Κυριακή 22/12 στις 17:30. θα πραγματοποιηθεί χριστουγεννιάτικη συναυλία από το Δημοτικό Ωδείο με τίτλο «…Τρίγωνα Κάλαντα…». H…