Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.

Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.

Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.

Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Στο επίκεντρο της συνάντησης εργασίας του Περιφερειάρχη Αττικής με τον Δήμαρχο Χρήστο Αηδόνη βρέθηκε μεταξύ άλλων η ανάπλαση του ιστορικού κέντρου στον Δήμο Παλλήνης. Με σταθερή στόχευση στην προώθηση έργων…

Η Βούλα Λάμπρου Αρσένη επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Πορεία Ευθύνης» στο Δήμο Βριλησσίων, απαντά στην Εβίτα Χρυσολούρη στο OnCamera.gr απαντά σε επίκαιρα ερωτήματα για τις προκλήσεις και τις προοπτικές του…

Ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού κ. Ηλίας Αποστολόπουλος μιλά στην Εβίτα Χρυσολούρη, για το έργο που έχει υλοποιηθεί στον Δήμο του, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι τοπικές κοινωνίες, τις πρωτοβουλίες για την…