Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.

Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.

Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.

Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ο Δήμος Αθηναίων, με τη συμμετοχή κατοίκων και επισκεπτών, θα «φωτίσει την πόλη με ευχές» την Παραμονή των Χριστουγέννων. Η «Νύχτα των Ευχών»έρχεται στην πλατεία Κοτζιά στις 24 Δεκεμβρίου 2024 από τις 18:00.Ο…

«Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) επιβεβαιώνει τον θεσμικό της ρόλο ως ακρογωνιαίο στήριγμα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, επιτυγχάνοντας δύο καθοριστικές νίκες σε κορυφαία ζητήματα για ΔΕΥΑ και ΝΟΚ» Αυτό σημειώθηκε…

Στον Προϋπολογισμό και το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Χαλανδρίου για το 2025, που εγκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο στις 18 Δεκεμβρίου, αναφέρθηκε ο δήμαρχος Σίμος Ρούσσος. «Προβλέπονται έργα ύψους 32.500.000…