Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.

Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.

Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.

Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Συνάντηση εργασίας με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, είχαν σήμερα, στο Μέγαρο Μαξίμου, οι 13 Περιφερειάρχες της χώρας, για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2026-2030 και στο πλαίσιο των περιοδικών προγραμματισμένων συναντήσεων…

Οι εργασίες αποκατάστασης και συντήρησης του χώρου που θα στεγαστεί το Δημοτικό Λαογραφικό Μουσείο Κουβαρά ολοκληρώνονται και σύντομα θα αποδοθεί στους πολίτες ένα σύγχρονο σκηνικό παράδοσης και μνήμης, που θα…

Σημαντικές παρεμβάσεις σε θέματα καθαριότητας, συγκοινωνίας, αναπλάσεων και προστασίας των ελεύθερων παραλιών ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Σαρωνικού, Δημήτρης Παπαχρήστου, ο οποίος παρουσίασε τις εξελίξεις στα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν τον Δήμο,…