Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.

Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.

Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.

Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Απόφαση του υφυπουργού Εσωτερικών Βασίλη Σπανάκη – 332 «μικρές Βουλές» σε όλη τη χώρα, πώς θα παρεμβαίνουν οι δημότες – Κατά πληροφορίες, αναμένεται εντός της εβδομάδας να ανακοινωθεί και ο σχεδιασμός του νέου…

Η φωτογράφος – συγγραφέας Όλγα Μπακοπούλου παρουσιάζει, με την υποστήριξη του Δήμου Χαλανδρίου, την έκθεση «In Βetween» στο Κέντρο Νεότητας του Δήμου (Δαναΐδων & Αντιγόνης), από 8 έως 13 Φεβρουαρίου.…