Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.

Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.

Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.

Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ συνεδριάζει αύριο Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 12.00 στα γραφεία της Ένωσης (Γενναδίου 8).Στο επίκεντρο το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο του ΥΠΕΝ για τον εκσυγχρονισμό…

Αφιερωμένη στην αναγνώριση και βράβευση των εθελοντικών ομάδων που συμβάλλουν καθημερινά στην προστασία του Υμηττού μας, ήταν η εκδήλωση που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ) για την…

Ζητήματα διαχείρισης απορριμμάτων καθώς και των δημοτικών επιχειρήσεων ύδρευσης και αποχέτευσης τέθηκαν επί τάπητος στη συνάντηση που είχε ο Νίκος Ανδρουλάκης, με τον πρόεδρο του Δικτύου Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων…