Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.

Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.

Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.

Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Την επανεκκίνηση  δύο εμβληματικά έργων για το Δήμο του ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Σαρωνικού κ.Παπαχρήστος. Με χρηματοδότηση από ίδιους πόρους, ξεκινάμε τις απαραίτητες διαδικασίες για την επικαιροποίηση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων…

Από την Τετάρτη 16 Ιουλίου έως και το Σάββατο 19 Ιουλίου 2025, ο Δήμος Αθηναίων με κλιμάκια της Δημοτικής Αστυνομίας πραγματοποίησαν 45 ελέγχους σε Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος διενεργώντας ελέγχους και…

Επίσκεψη στο Αγκίστρι πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, με σκοπό να αφουγκραστεί τα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας, να παρακολουθήσει την πορεία σημαντικών έργων υποδομής που χρηματοδοτούνται από πόρους της…