
Η UM γιορτάζει την ημέρα ενάντια στη μονοτονία
Στις 25 Σεπτεμβρίου 2025, η UM πραγματοποίησε την πρώτη Stand Against Bland Day σε παγκόσμιο επίπεδο, προσκαλώντας τους ανθρώπους της από κάθε γωνιά του κόσμου να κάνουν ένα δημιουργικό διάλειμμα από την καθημερινότητά τους και να επανασυνδεθούν με τον σκοπό τους: τη δημιουργία καμπανιών που διαθέτουν ταυτότητα, χαρακτήρα και διαφορά.
Σε μια εποχή όπου η Τεχνητή Νοημοσύνη και ο αυτοματισμός απειλούν να ομογενοποιήσουν τα πάντα, η πραγματική πρόκληση για τα brands δεν είναι η απόρριψη, αλλά η αδιαφορία από τους ανθρώπους. Στην εποχή του «μέσου όρου», η UM δηλώνει με σαφήνεια ότι επιλέγει τη δημιουργία με ψυχή, τον στρατηγικό σχεδιασμό με τόλμη και τη δημιουργική σκέψη χωρίς περιορισμούς.
Η φιλοσοφία πίσω από την ημέρα
Η ημέρα αυτή αποτελεί την απόλυτη έκφραση της φιλοσοφίας Stand Against Bland, η οποία διαπερνά την κουλτούρα της UM και καθορίζει τον τρόπο εργασίας, σκέψης, εξέλιξης και συνεργασίας της. Η Susan Kingston-Brown, Global Brand President της UM, δήλωσε: «Η Stand Against Bland Day δεν είναι απλά μια γιορτή, είναι η φιλοσοφία μας σε δράση. Αντικατοπτρίζει την καθημερινή μας εργασία: στη δημιουργικότητά μας, στις συνεργασίες μας και στην κουλτούρα που αναπτύσσουμε. Οι άνθρωποί μας είναι γεμάτοι ενέργεια, περιέργεια και δημιουργικό θάρρος, ώστε οι πελάτες μας να λαμβάνουν την πιο αυθεντική, τολμηρή και ουσιαστική στρατηγική σκέψη που λειτουργεί ενάντια στη μονοτονία.»
Δράσεις στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα, η UM Greece γιόρτασε τη SAB Day με ένα πλούσιο πρόγραμμα δράσεων που συνδύασε γνώση, διασκέδαση, έμπνευση και έκφραση. Από keynotes και panel συζητήσεις μέχρι branded games και δημιουργικά challenges, η ομάδα εστίασε στο πώς η διαφορά μπορεί να γίνει το όχημα για την οικοδόμηση αξέχαστων brands. Ο Τριαντάφυλλος Μαντάνης, CEO UM Greece, δήλωσε: «Σήμερα δεν κάναμε απλώς μια εσωτερική δράση, αλλά μια δημιουργική επανεκκίνηση. Σταματήσαμε για να ξανασκεφτούμε και να ξανασυνδεθούμε με τον λόγο που υπάρχουμε ως agency.»
Η Stand Against Bland Day είναι μόνο η αρχή, ένα κάλεσμα για συνεχή αμφισβήτηση, τολμηρή σκέψη και επικοινωνία με ψυχή. Το Full Colour Media αποτελεί την πρόταση της UM απέναντι στην ασπρόμαυρη διαφημιστική πραγματικότητα, αναγνωρίζοντας την πολιτισμική πολυπλοκότητα, την αξία του συναισθήματος και τη δύναμη της δημιουργικότητας. Το SAB Day είναι το πιο ζωντανό παράδειγμα αυτής της προσέγγισης. Για την UM, η διαφορετικότητα δεν είναι απλώς μια τάση, αλλά το DNA της, το καύσιμο που καθιστά τη δουλειά της αξέχαστη.