
Επενδύσεις στο Μετρό και το Τραμ της Αθήνας
Το Μετρό και το Τραμ της πρωτεύουσας επανεκκινούν μέσω ενός εκτενούς επενδυτικού προγράμματος που ξεπερνά τα 300 εκατομμύρια ευρώ, όπως δήλωσε ο σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, Αθανάσιος Κοτταράς. Αυτή τη στιγμή, στη ΣΤΑΣΥ υλοποιείται ένα πρόγραμμα έργων ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ παράλληλα προγραμματίζονται έργα που αγγίζουν τα 200 εκατομμύρια ευρώ. Αυτή η επένδυση έχει τεράστια σημασία για το αστικό δίκτυο σταθερής τροχιάς της Αττικής και θα γίνει ορατή στους επιβάτες με την πάροδο του χρόνου.
Σημαντικά έργα αναβάθμισης
Ανάμεσα στα έργα που περιλαμβάνονται είναι η αναβάθμιση 14 συρμών της Γραμμής 1, οι οποίοι αναμένεται να κυκλοφορήσουν σταδιακά από το 2026. Επίσης, θα γίνει αντικατάσταση 32 χιλιομέτρων σιδηροτροχιάς στις Γραμμές 2 και 3, καθώς και ανακαίνιση σταθμών, αντικατάσταση ανελκυστήρων και κυλιόμενων κλιμάκων σε ολόκληρο το δίκτυο του Μετρό. Ειδικότερα, θα αναβαθμιστούν 12 συρμοί των Γραμμών 2 και 3 με νέο σύστημα κλιματισμού, ενώ θα αναταχθούν 5 συρμοί και θα αναβαθμιστούν 10 επιπλέον συρμοί της Γραμμής 1.
Νέα πραγματικότητα στις Σταθερές Συγκοινωνίες
Η λειτουργία του Μετρό και του Τραμ 24 ώρες την ημέρα, κάθε Σαββατόβραδο, δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα στις Σταθερές Συγκοινωνίες της Αθήνας. Όταν ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, παρουσίασε την πρόταση, η ΣΤΑΣΥ ξεκίνησε έναν μαραθώνιο δοκιμών και προετοιμασιών για να διαπιστώσει την εφικτότητα του μέτρου και να οργανώσει την εφαρμογή του. Το εγχείρημα απαιτούσε προσεκτική σχεδίαση και οι υπηρεσίες του δικτύου ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στις προκλήσεις που προέκυψαν.
Η ΣΤΑΣΥ εκφράζει ικανοποίηση, καθώς περισσότεροι από 52.000 επιβάτες, κυρίως νέοι, επέλεξαν το Μετρό και το Τραμ για τις νυχτερινές τους μετακινήσεις το περασμένο Σάββατο. Για την εξυπηρέτησή τους, πραγματοποιήθηκαν 55 επιπλέον δρομολόγια στις δύο Γραμμές του Μετρό και 30 στο Τραμ. Η μονιμοποίηση του μέτρου οφείλεται στους εργαζόμενους της εταιρείας, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν επιτυχώς στην πρόκληση αυτή.