Είναι απορίας άξιο, κάτι που είναι Δωρεάν, να μας κοστίζει 2,56 εκατομμύρια ευρώ. Όλα στον βωμό του χρήματος…
Η ουσία της υπόθεσης έχει ως εξής, η «δωρεά» της Cisco ξεπέρασε τελικά σε κόστος τα 2 εκατ. ευρώ, αφού το κράτος αγόρασε από την εταιρεία λογισμικό αντίστοιχης αξίας, ενώ μείζον θέμα αποτελεί και το γεγονός ότι η υπουργός δεν προέβλεψε τη δημιουργία δημόσιας, δωρεάν πλατφόρμας τηλε – εκπαίδευσης, η οποία θα «κούμπωνε» στο αυτόνομο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, προκειμένου να απεξαρτηθεί σταδιακά από τους ιδιώτες παρόχους μέσω της δημιουργίας ισχυρής εθνικής υποδομής. Αυτό το τελευταίο φαίνεται ότι δεν είναι σε καμία περίπτωση στην γκάμα των επιλογών της σημερινής Κυβέρνησης.
Όλη η κοροϊδία και τα ψέματα της υπουργού Παιδείας προς την εκπαιδευτική κοινότητα…..
12/11/2020: Η υπουργός δηλώνει ότι πρόκειται για δωρεά από τη Cisco και καλεί τα κόμματα στο γραφείο της για να δουν τη σύμβαση.
27/11/2020: Η υπουργός απαντά στη Βουλή ότι πρόκειται για αποδοχή δωρεάς και πως δεν την καταθέτει στη Βουλή, αλλά καλεί τα κόμματα στο γραφείο της για να τη δουν.
Απαράδεκτη και ύποπτη η αντιμετώπιση δεδομένων 1,5 εκατομμυρίων φυσικών προσώπων και η παραχώρηση δεδομένων ανηλίκων σε μία ιδιωτική εταιρεία, χωρίς την ρητή συγκατάθεσή των Γονέων ή των κηδεμόνων τους.
Και δεν είναι τόσο τα προσωπικά δεδομένα που αφορούν στοιχεία αναγνώρισης (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, ΑΦΜ κ.λπ.), που μικρή σημασία έχουν στον ψηφιακό κόσμο, όσο τα μεταδεδομένα, δηλαδή εκείνα τα δεδομένα που προσδιορίζουν συμπεριφορές και προτιμήσεις, ενώ υπό προϋποθέσεις δύνανται να χρησιμοποιηθούν ακόμη και για συμπεριφορική ανάλυση και τα οποία όποιος έχει στη διάθεσή του μπορεί να τα εκμεταλλευτεί για εμπορικούς σκοπούς, είτε κάνοντας χρήση ο ίδιος είτε μεταπωλώντας τα σε τρίτους. Η Cisco, λοιπόν, έχει στα χέρια της μεταδεδομένα 1,5 εκατομμυρίου φυσικών προσώπων, τα οποία μπορεί να εκμεταλλευτεί για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα, με όποιον τρόπο επιθυμεί.
Απαιτούμε
1) Ακύρωση της σύμβασης με την Cisco, ειδικά όσων αφορά την χρήση των ευαίσθητων δεδομένων των μαθητών και εκπαιδευτικών
2) Την άμεση αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου