Ένα γιοτ υπερπολυτελές, μοιάζει σαν κύκνος και το όνομά του είναι «Avanguardia»(βίντεο)

Ένα γιοτ υπερπολυτελές, μοιάζει σαν κύκνος και το όνομά του είναι «Avanguardia»(βίντεο)

Ένα γιοτ υπερπολυτελές, μοιάζει σαν κύκνος και το όνομά του είναι «Avanguardia»(βίντεο)

|||

Το Avanguardia είναι ένα πρωτότυπο υπερπολυτελές γιοτ σε σχήμα κύκνου, με «κινητό λαιμό» και «αφαιρούμενο κεφάλι».

Διαθέτει από ελικοδρόμια έως πλαϊνό γκαράζ για οχήματα και τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς πελάτες.

Κεντρικό σημείο στον όλο σχεδιασμό είναι το «κεφάλι του κύκνου» που λειτουργεί ως πύργος ελέγχου, αφού μπορεί να προσαρμόσει τη θέση του σκάφους κατεβαίνοντας προς τη βάση του.

Μπορεί επίσης να κατέβει μέσα στο νερό, σχηματίζοντας μια γέφυρα που δίνει πρόσβαση στο σκάφος. Το κεφάλι στη συνέχεια μπορεί να αποσπαστεί και να μετατραπεί σε ένα βοηθητικό σκάφος.

Οι λάτρεις των γιοτ έμοιαζαν πάντοτε να αποζητούν την πολυτέλεια στις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες.

Όμως το Lazzarini Design Studio, που πρόσφατα παρουσίασε τα σχέδια για το γιοτ Avanguardia, φαίνεται να θέτει νέα όρια σχετικά με το τι σημαίνει «πολυτέλεια» για ένα σούπερ γιοτ.

Το κεφάλι του κύκνου λειτουργεί ως «πύργος ελέγχου», ενώ μπορεί να μετατραπεί σε βοηθητικό σκάφος.

Σύμφωνα με το στούντιο σχεδιασμού που βρίσκεται στη Ρώμη, η ιδέα για το σχεδιασμό του σκάφους «γεννήθηκε» από πολλές ιαπωνικές σειρές anime της δεκαετίας του 1970 και του 1980, που απεικόνιζαν τα κεφάλια των ρομπότ ως «κέντρα διοίκησης».

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο σχεδιαστής Πιερπάολο Λαζαρίνι εμπνεύσθηκε από το anime «Casshan», μία σειρά που απεικόνιζε έναν ρομπότ-κύκνο που προσποιούνταν ότι ήταν γυναίκα.

«Η ιδέα ήταν να εμπνευστούμε από τη φύση», αναφέρει ο Λαζαρίνι.

«Πιστεύουμε ότι η φύση μας έχει δώσει ήδη τα απαραίτητα σχήματα σχεδιασμού για να “συλλάβουμε” νέα σχέδια, για αυτό και βασίσαμε το γιοτ στον κύκνο – ο οποίος είναι και το λογότυπο μας – γιατί πιστεύουμε ότι είναι ένα από τα πιο κομψά ζώα λόγω του τρόπου που κινείται, τρώει ή κάνει οτιδήποτε», πρόσθεσε.

Μπορεί τα σχέδια του να φαντάζουν «εξωπραγματικά», όμως ο Λαζαρίνι ισχυρίζεται ότι είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν εάν κάποιο ναυπηγείο είναι αρκετά «γενναίο» για να αντιμετωπίσει την πρόκληση. Όπως υποστηρίζει, έχουν υπάρξει ήδη επαφές με ναυπηγεία σε Γερμανία και Γαλλία.

«Οι κατασκευαστές γιοτ ψάχνουν πάντοτε μια νέα πρόκληση. Αυτό είναι που κάνει κάποιον κατασκευαστή γιοτ ευτυχισμένο – να δημιουργεί κάτι που κανένας άλλος δεν έχει δημιουργήσει πριν από αυτόν», καταλήγει.

Photo Credits: lazzarini Design Studo

Με πληροφορίες από Forbes, Business Insider

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ο Δήμος Αθηναίων, με τη συμμετοχή κατοίκων και επισκεπτών, θα «φωτίσει την πόλη με ευχές» την Παραμονή των Χριστουγέννων. Η «Νύχτα των Ευχών»έρχεται στην πλατεία Κοτζιά στις 24 Δεκεμβρίου 2024 από τις 18:00.Ο…

«Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) επιβεβαιώνει τον θεσμικό της ρόλο ως ακρογωνιαίο στήριγμα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, επιτυγχάνοντας δύο καθοριστικές νίκες σε κορυφαία ζητήματα για ΔΕΥΑ και ΝΟΚ» Αυτό σημειώθηκε…

Στον Προϋπολογισμό και το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Χαλανδρίου για το 2025, που εγκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο στις 18 Δεκεμβρίου, αναφέρθηκε ο δήμαρχος Σίμος Ρούσσος. «Προβλέπονται έργα ύψους 32.500.000…