
Διονύσης Παναγιωτάκης: Σεβασμός στην απεργία, αλλά όχι στην παρεμπόδιση της εργασίας
Με φόντο την απεργία που έχει προκηρυχθεί για σήμερα, Σάββατο 27 Δεκεμβρίου, από το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, ο Διονύσης Παναγιωτάκης, πρόεδρος των Αθηναϊκών Θεάτρων Α.Ε. και της Ένωσης Θεατρικών Παραγωγών, προχώρησε σε δημόσια δήλωση. Στο επίκεντρο της τοποθέτησής του βρίσκονται οι επαφές με την ηγεσία του Σ.Ε.Η. σχετικά με τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, καθώς και τα πρόσφατα γεγονότα έξω από το Θέατρο Λαμπέτη.
Η δήλωση του Διονύση Παναγιωτάκη
Ο κ. Παναγιωτάκης υπογράμμισε την υποστήριξή του στον θεσμικό διάλογο και εξέφρασε τον σεβασμό του στο δικαίωμα της απεργίας. Ωστόσο, τόνισε ότι δεν θα ανεχτεί παρεμβάσεις που θίγουν την επαγγελματική του δραστηριότητα και την αξιοπρέπεια των εργαζομένων στις θεατρικές του επιχειρήσεις. «Έχω συναντηθεί με τον Πρόεδρο του Σ.Ε.Η. Νίκο Καραγιώργη και τα μέλη του Σωματείου. Μοιραζόμαστε έναν κοινό στόχο: Να λειτουργεί το θέατρο με κανόνες και με Συλλογική Σύμβαση Εργασίας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η σημασία του διαλόγου
Η Ένωση Θεατρικών Παραγωγών, στην οποία προεδρεύει, έχει προγραμματίσει ανοικτή συνέντευξη Τύπου για τη Δευτέρα 12 Ιανουαρίου, καλώντας όλα τα ΜΜΕ και τους εμπλεκόμενους στον θεατρικό χώρο να καταθέσουν τις απόψεις τους. «Το δικαίωμα στην απεργία είναι απόλυτα δημοκρατικό. Ωστόσο, δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να εμποδίζει το δικαίωμά μου να εργάζομαι και να επιχειρώ», δήλωσε με έμφαση.
Αντιδράσεις και προτάσεις
Ο Διονύσης Παναγιωτάκης εξέφρασε την ανησυχία του για τις εικόνες που είδαν το φως της δημοσιότητας έξω από το Θέατρο Λαμπέτη, όπου άνθρωποι φώναζαν ότι δεν τηρεί την εργατική νομοθεσία. «Δεν επιτρέπω σε κανέναν να διαπομπεύει την αξιοπρέπεια της δουλειάς μου και της επιχείρησής μου», σημείωσε. Κλείνοντας, κάλεσε σε ανοιχτό διάλογο με επιχειρήματα, ώστε να διαπιστωθεί ποιοι πραγματικά επιθυμούν τη Συλλογική Σύμβαση και πώς αυτή μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη.
«Ανοικτές πόρτες – Ανοικτός διάλογος», κατέληξε ο κ. Παναγιωτάκης, προσκαλώντας όλους να συμμετάσχουν στη συζήτηση για το μέλλον του θεάτρου.














