Από σήμερα το πρωί τέθηκε σε λειτουργία το τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης και στήριξης του δημότη και του κέντρου Επιχείρησης.
Αναλυτικά, αναφέρει η επιτροπή διαχείρισης κρίσεων του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου:
Ξεκίνησε από το πρωί της Πέμπτης η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου ενημέρωσης και στήριξης του δημότη και του κέντρου Επιχείρησης
Από το πρωί της Πέμπτης 19 Μαρτίου ξεκίνησε η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου (22940 – 22222) ενημέρωσης και στήριξης των συμπολιτών μας στο Κέντρο Επιχειρήσεων που δημιούργησε ο Δήμος στο πλαίσιο της δράσης του «Μείνε σπίτι. Είμαστε εδώ για σένα».
Στο κέντρο μπορούν να απευθύνονται όσοι από τις ευπαθείς -ευάλωτες ομάδες των συμπολιτών μας έχουν ανάγκη φαρμακευτικής κάλυψης (συνταγογραφήσεις φαρμάκων ή αναγκαίων εξετάσεων, διάθεση αναγκαίων φαρμάκων κλπ) ώστε να καταγράφονται οι συγκεκριμένες εξατομικευμένες ανάγκες φαρμακευτικής κάλυψης, ή συνταγογραφήσεις.
Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση όλων των αναγκών και την κατ’οίκον διανομή του αναγκαίου φαρμακευτικού υλικού.
Οι ενδιαφερόμενοι συμπολίτες μας το μόνο που χρειάζεται να δίνουν στο τηλεφωνικό κέντρο είναι:
1. ONOMATEΠΩNYMO,
2.AMKA,
3. ΠOIA ΦAPMAKA XPEIAZONTAI H ΠOIEΣ EΞETAΣEIΣ