Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης και κινητή μονάδα εξυπηρέτησης πολιτών

Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης και κινητή μονάδα εξυπηρέτησης πολιτών

Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης και κινητή μονάδα εξυπηρέτησης πολιτών

||
||

Ο Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου δημιουργεί τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης και κινητή μονάδα εξυπηρέτησης πολιτών.

Η Επιτροπή διαχείρισης κρίσεων του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου, υπό την προεδρία του Δημάρχου Ευάγγελου Μπουρνούς συνεδρίασε και πάλι για να επανεκτιμήσει την κατάσταση, να εξετάσει την μέχρι τώρα πορεία των ανακοινωμένων μέτρων και δράσεων από πλευράς Δήμου, να επικαιροποιήσει και να εξειδικεύσει τις κινήσεις της.

Α. ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ – ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Ξεκινά την Πέμπτη 19 Μαρτίου η λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής 2294022222 για την Ενημέρωση και Εξυπηρέτηση των δημοτών, στο επιχειρησιακό κέντρο της επιτροπής διαχείρισης κρίσεων του Δήμου. Οι ώρες λειτουργίας του κέντρου θα είναι από 08.00-20.00 και από Δευτέρα – Παρασκευή. 

Οι πολίτες μπορούν να καλούν το συγκεκριμένο κέντρο είτε για πληροφορίες, είτε για την καταγραφή αναγκών (τρόφιμα, φάρμακα κλπ) που αδυνατούν ή καλό θα ήταν να αποφεύγουν αυτοπρόσωπα να καλύψουν ευπαθείς και ευάλωτες ομάδες συμπολιτών μας (ηλικιωμένοι, χρόνια πάσχοντες, δικαιούχοι του κοινωνικού φαρμακείου ή παντοπωλείου κ.λπ.)

Σκοπός:

α) καταγραφή των κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν κατά δήλωσή τους να εξυπηρετηθούν

β) καταγραφή των άπορων και οικονομικά αδύνατων κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικείες τους και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν κατά δήλωσή τους

γ) εξυπηρέτηση για θέματα φαρμακευτικής περίθαλψης και παροχής ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους της περ. (α)

δ) δωρεάν προσφορά φαρμακευτικής περίθαλψης και ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους της περ. (β) 

ε) διεκπεραίωση αιτημάτων των κατοίκων των περ. (α) και β) (παραλαβή αιτήσεων – παράδοση πιστοποιητικών) για τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ 

Β. ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΩΝ

Δημιουργείται ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ για την καταγραφή, την κωδικοποίηση και την εξυπηρέτηση των αιτημάτων αυτών των ευπαθών κοινωνικών ομάδων σε συνεργασία με το ΝΠΔΔ του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου «Κοινωνικής Μέριμνας και Προσχολικής Αγωγής «Φίλιππος Καβουνίδης» και το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Την προσοχή των πολιτών και των προμηθευτών του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, καθώς τις τελευταίες μέρες, όπως στο παρελθόν, έχουν εντοπιστεί περιστατικά τηλεφωνικής εξαπάτησης με στόχο την υποκλοπή προσωπικών και…

Ενίσχυση της χρηματοδότησης κατά 2.000.000 ευρώ διεκδίκησε και εξασφάλισε ο Δήμος Χαλανδρίου, από το Πράσινο Ταμείο, για τις τέσσερις εμβληματικές αναπλάσεις του βραβευμένου διεθνώς, έργου ανάδειξης και επαναλειτουργίας με αναπλάσεις…

Μειωμένο κατά περίπου 23.000 υπαλλήλους είναι το προσωπικό στους δήμους της χώρας, λόγω των αποχωρήσεων και του «παγώματος» νέων προσλήψεων. Οι ελλείψεις σε προσωπικό, αλλά και τα οικονομικά, είναι δύο…