Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου: Ραντεβού και προτεραιότητα για τις υπηρεσίες

Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου: Ραντεβού και προτεραιότητα για τις υπηρεσίες

Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου: Ραντεβού και προτεραιότητα για τις υπηρεσίες

||
||

Η εξυπηρέτηση των δημοτών από τις υπηρεσίες του Δήμου εξακολουθεί να γίνεται με τηλεφωνική επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα ή υπηρεσία ώστε να λαμβάνουν συγκεκριμένες οδηγίες για το θέμα τους.

Επίσης για την υποβολή αιτήσεων και την παραλαβή εγγράφων ή πιστοποιητικών θα γίνεται χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Όπου διαπιστωθεί από την υπηρεσία ότι απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία του δημότη, η εξυπηρέτηση θα γίνεται κατόπιν προγραμματισμού.

Με προγραμματισμό επίσης, σειρά προτεραιότητας και αυστηρά με έναν μόνο πολίτη εισερχόμενο κάθε φορά, μπορεί να γίνεται από Δευτέρα 4 Μαΐου και η προσέλευση δημοτών στο ταμείο του Δήμου για όσους δεν μπορούν να τακτοποιήσουν οφειλές με ηλεκτρονική τραπεζική ή μέσω τραπέζης.

Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου προτρέπει τους συμπολίτες μας στο βαθμό που μπορούν και για τη δική τους μεγαλύτερη προστασία να επιλέγουν για την εξυπηρέτησή τους την εξόφληση των όποιων υποχρεώσεών τους μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής (web-banking).

Υπενθυμίζουμε ότι με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου έχει δοθεί παράταση μέχρι και την 29η Μαΐου 2020 για την τακτοποίηση των οφειλών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού ανακοινώνει την επίσημη αδελφοποίησή του με τον Δήμο Yeoju της Δημοκρατίας της Κορέας, στο πλαίσιο μίας στρατηγικής πρωτοβουλίας που ενισχύει τη διεθνή παρουσία και εξωστρέφεια…

Έναν νέο κύκλο άμεσης επικοινωνίας με τους πολίτες ξεκίνησε τη Δευτέρα 5 Μαΐου ο Δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης, Γιάννης Κωνσταντάτος, πραγματοποιώντας διαδοχικές συναντήσεις σε όλες τις γειτονιές του Δήμου. Η…