Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου: Ραντεβού και προτεραιότητα για τις υπηρεσίες

Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου: Ραντεβού και προτεραιότητα για τις υπηρεσίες

Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου: Ραντεβού και προτεραιότητα για τις υπηρεσίες

||
||

Η εξυπηρέτηση των δημοτών από τις υπηρεσίες του Δήμου εξακολουθεί να γίνεται με τηλεφωνική επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα ή υπηρεσία ώστε να λαμβάνουν συγκεκριμένες οδηγίες για το θέμα τους.

Επίσης για την υποβολή αιτήσεων και την παραλαβή εγγράφων ή πιστοποιητικών θα γίνεται χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Όπου διαπιστωθεί από την υπηρεσία ότι απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία του δημότη, η εξυπηρέτηση θα γίνεται κατόπιν προγραμματισμού.

Με προγραμματισμό επίσης, σειρά προτεραιότητας και αυστηρά με έναν μόνο πολίτη εισερχόμενο κάθε φορά, μπορεί να γίνεται από Δευτέρα 4 Μαΐου και η προσέλευση δημοτών στο ταμείο του Δήμου για όσους δεν μπορούν να τακτοποιήσουν οφειλές με ηλεκτρονική τραπεζική ή μέσω τραπέζης.

Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου προτρέπει τους συμπολίτες μας στο βαθμό που μπορούν και για τη δική τους μεγαλύτερη προστασία να επιλέγουν για την εξυπηρέτησή τους την εξόφληση των όποιων υποχρεώσεών τους μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής (web-banking).

Υπενθυμίζουμε ότι με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου έχει δοθεί παράταση μέχρι και την 29η Μαΐου 2020 για την τακτοποίηση των οφειλών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ξεκίνησε η λεωφορειακή γραμμή 311 που συνδέει τον δήμο Σαρωνικού με τον Προαστιακό, ενώ ο Δήμαρχος Σαρωνικού Δημήτρη Παπαχρήστου έκανε σχετική ανάρτηση που συνοδεύεται και από βίντεο στο οποίο απεικονίζεται…

Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) έθεσε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Αθήνα, το ζήτημα της θεσμικής υποεκπροσώπησης της Πρωτοβάθμιας Αυτοδιοίκησης στον σχεδιασμό και…

Οι «Πολύτιμες Στιγμές» είναι ένα Πασχαλινό πακέτο αγάπης που δημιουργήθηκε από τις Κοινωνικές Δομές Δήμου Σαρωνικού, από το Saronikos Synergy αλλά και από όλους εσάς: από φίλους, από επαγγελματίες, από…