Δήμος Παιανίας: Δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία για μαθητές Γυμνασίου και ‘Α Λυκείου

Δήμος Παιανίας: Δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία για μαθητές Γυμνασίου και ‘Α Λυκείου

Δήμος Παιανίας: Δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία για μαθητές Γυμνασίου και ‘Α Λυκείου

Τη δυνατότητα συμμετοχής σε διαδικτυακό πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας μαθημάτων Φυσικής, Χημείας και Μαθηματικών, έχουν οι μαθητές του Γυμνασίου και της Α’ Λυκείου του Δήμου Παιανίας ενόψει των ενδοσχολικών εξετάσεων.
Το πρόγραμμα είναι κοινωνική προσφορά του Διαδικτυακού Φροντιστηρίου e-αξία και οι μαθητές θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή το αργότερο έως 15/5/2023, επικοινωνώντας με τη γραμματεία του φροντιστηρίου, προκειμένου να δηλώσουν τάξη και μαθήματα που θέλουν να παρακολουθήσουν! Θα ακολουθήσει η δημιουργία ομάδων, ολιγομελών με συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες και θα ενημερωθούν για τη διαδικασία σύνδεσης και πραγματοποίησης των μαθημάτων!

«Η παροχή του Διαδικτυακού Φροντιστηρίου e-αξία χωρίς διακρίσεις και εξαιρέσεις αποτελεί φωτεινό παράδειγμα ανιδιοτελούς προσφοράς, η οποία μας καθιστά αισιόδοξους για το μέλλον. Δίνεται έτσι η δυνατότητα σε όλους τους μαθητές να ανταποκριθούν στις ενδοσχολικές εξετάσεις καλύτερα προετοιμασμένοι» δήλωσε ο Δήμαρχος Παιανίας Ισίδωρος Μάδης.

Τα στοιχεία επικοινωνίας με τη γραμματεία του Διαδικτυακού Φροντιστηρίου e-αξία είναι:

  • email: info@e-axia.edu.gr
  • τηλέφωνα επικοινωνίας: 2152154860, 2106630417

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Πολύ θετικά είναι τα στοιχεία για τα Βριλήσσια που παρέθεσε η ελβετική περιβαλλοντική εταιρεία IQ Air στην έκθεσή της όσον αφορά την ποιότητα του αέρα στην Ελλάδα. Εξέτασε συγκεκριμένα τα…

Οι Δήμοι Χαλανδρίου και Αχαρνών συνδιοργανώνουν μαζί με την Αδριάνεια Κοινότητα Χαλανδρίου, το Σύλλογο «Επισκήνιον» για την ανάδειξη του Αρχαίου Θεάτρου Αχαρνών και την ποδηλατική ομάδα Νυχτοπεταλιές, διοργανώνεται ο 2ος…

Ο Δήμος Σαρωνικού σας προσκαλεί σε μια ιδιαίτερη τουριστική έκθεση από το εκτενές graphic novel «21: Η μάχη της πλατείας», του Έλληνα δημιουργού Soloúp. Το έργο επιχειρεί μια σύγχρονη προσέγγιση…