Ενώ οι κατασκευαστές ειδών ένδυσης υπέστησαν σημαντική ζημία στους πρώτους μήνες της πανδημίας, τώρα φαίνεται ότι επωφελούνται από το γεγονός ότι η αλλαγή του τρόπου ζωής, επέφερε μεταβολές στην περιφέρεια της… μέσης.
Αίσθηση προκαλεί η ανακοίνωση της Levi Strauss ότι η επιχείρηση ανακάμπτει δυναμική τροφοδοτούμενη από την αναγέννηση του τζιν. Προβλέπει δε, ότι τα έσοδά της στα επόμενα δύο τρίμηνα θα είναι τέσσερις έως πέντε ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα από τα επίπεδα του 2019.
Εκτός από την ανάγκη ανανέωσης της ντουλάπας τους μετά από μια μακρά περίοδο δαπανών σε άλλα πράγματα εκτός από τα ρούχα (με την αξιοσημείωτη εξαίρεση των παντελονιών γιόγκα), οι καταναλωτές πρέπει τώρα να αντιμετωπίσουν καιτην αλλαγή στο σχήμα του σώματός τους.
«Περίπου το 35% των καταναλωτών στις ΗΠΑ έχουν πλέον διαφορετικό μέγεθος μέσης – άλλοι μεγαλύτερο κι άλλοι μικρότερο» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Levi Strauss Chip Bergh στους αναλυτές την Πέμπτη.
«Κι αυτό δημιουργεί έναν ακόμα λόγο για τους ανθρώπους να βγουν έξω και να ανανεώσουν την γκαρνταρόμπα τους» πρόσθεσε.
Ειδικότερα σύμφωνα με έρευνες, περίπου το 40% των γυναικών και των κοριτσιών δήλωσαν ότι φορούσαν νέο μέγεθος (25% μεγαλύτερο μέγεθος, 15% χαμηλότερο.)
Παρόμοια τάση διαπιστώνουν και οι ανταγωνιστές της Levi , όπως η Abercrombie & Fitch και η American Eagle, οι οποίες αποκτούν δυναμική από την ανάκαμψη του τζιν.
Στο Madewell, το ταχέως αναπτυσσόμενο εμπορικό σήμα που εστιάζει στο τζιν και ανήκει στον Όμιλο J.Crew , η πανδημία δεν αλλάζει μόνο το μέγεθος αλλά και τις προτιμήσεις.
Πηγή: ΟΤ