Αχαΐα: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι πυρόπληκτες περιοχές

Αχαΐα: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι πυρόπληκτες περιοχές

Αχαΐα: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι πυρόπληκτες περιοχές

||

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κηρύχθηκαν οι πυρόπληκτες περιοχές στην Αχαΐα, σύμφωνα με σχετική απόφαση που υπέγραψε ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Παπαγεωργίου.

Πρόκειται για τις κοινότητες Ελεκίστρας και Σουλίου, του Δήμου Πατρέων, τις κοινότητες ΖήριαςΚαμαρών και Λόγγου, του Δήμου Αιγιάλειας και τις κοινότητες Δροσιάς και Σκιαδά, του Δήμου Ερυμάνθου. 

Η κήρυξη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας, που εισηγήθηκε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, έπειτα από σχετικό αίτημα των δήμων, αποσκοπεί, σύμφωνα με την Περιφέρεια, «στην αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών και τη διαχείριση των συνεπειών που προέκυψαν από τις καταστροφικές δασικές πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν στις 28 και 31 Ιουλίου».

Σύμφωνα πάντα με την Περιφέρεια, «η κατάσταση έκτακτης ανάγκης έχει ισχύ έξι μηνών από την ημερομηνία εκδήλωσης των πυρκαγιών» στην Αχαΐα, αναφέρει το in.gr

Μάχη με τις φλόγες σε Ηλεία, Εύβοια, Βαρυμπόμπη

Θυμίζουμε ότι ο εφιάλτης με τις φωτιές δεν έχει τελειώσει ούτε κατά διάνοια αφού σε πλήρη εξέλιξη είναι τα πύρινα μέτωπα σε Ηλεία και βόρεια Εύβοια. Την ίδια ώρα νέα αναζωπύρωση υπήρξε το μεσημέρι της Πέμπτης στην περιοχή της Βαρυμπόμπης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Συνάντηση εργασίας με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, είχαν σήμερα, στο Μέγαρο Μαξίμου, οι 13 Περιφερειάρχες της χώρας, για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2026-2030 και στο πλαίσιο των περιοδικών προγραμματισμένων συναντήσεων…

Οι εργασίες αποκατάστασης και συντήρησης του χώρου που θα στεγαστεί το Δημοτικό Λαογραφικό Μουσείο Κουβαρά ολοκληρώνονται και σύντομα θα αποδοθεί στους πολίτες ένα σύγχρονο σκηνικό παράδοσης και μνήμης, που θα…

Σημαντικές παρεμβάσεις σε θέματα καθαριότητας, συγκοινωνίας, αναπλάσεων και προστασίας των ελεύθερων παραλιών ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Σαρωνικού, Δημήτρης Παπαχρήστου, ο οποίος παρουσίασε τις εξελίξεις στα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν τον Δήμο,…