Apple: Τι αλλάζει στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε το iPhone

Apple: Τι αλλάζει στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε το iPhone

Apple: Τι αλλάζει στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε το iPhone

Η Apple σχεδιάζει να επεκτείνει τις διαφημίσεις της σε περισσότερες εφαρμογές στα iPhone και τα iPad σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδά της, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η εταιρεία έχει ετήσια έσοδα περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια από τις διαφημίσεις της, αλλά θέλει να φθάσει σε «διψήφιο αριθμό», σύμφωνα με σχετική έκθεση.

Μέχρι σήμερα οι διαφημίσεις της Apple προβάλλονται εντός των εφαρμογών News και Stocks, καθώς και στο App Store, σε iPhone, iPad και Mac. Το App Store διαθέτει επίσης διαφημίσεις αναζήτησης όπως η Google. Και πιο πρόσφατα, η Apple έβαλε διαφημίσεις στο TV+ για τη συμφωνία της «Friday Night Baseball» με τη Major League Baseball.

a 33 Apple: Τι αλλάζει στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε το iPhone

Τι θα αλλάξει

Tο Bloomberg αναφέρει ότι η εταιρεία εξετάζει τρόπους για να προσθέσει διαφημίσεις για παράδειγμα στους Χάρτες της Apple, που μέχρι στιγμής ξεχωρίζουν από τον ανταγωνιστή της, το Google Maps, επειδή δεν εμφανίζει διαφημίσεις. Η έκθεση ανέφερε ότι είναι «πιθανό» ότι η Apple να εισάγει διαφημίσεις και σε Podcast και Books Apps.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι, η Apple κυκλοφόρησε μια ενημέρωση για τα iPhone με ένα νέο αναδυόμενο παράθυρο που ρωτούσε τους χρήστες εάν ήθελαν να επιτρέψουν στις εφαρμογές στα τηλέφωνά τους να εμφανίζονται στοχευμένες διαφημίσεις.

Οι αναλυτές αναφέρουν ότι η Apple βρίσκεται στα πρώτα στάδια της δημιουργίας νέας πλατφόρμας διαφήμισης για κινητά.

Αναλυτές από το Bernstein είπαν ότι η επιχείρηση Υπηρεσιών της Apple, η οποία καθοδηγείται κυρίως από τη διαφήμιση και το App Store, έχει επιβραδύνει τον ρυθμό ανάπτυξής της για τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα, καθώς το App Store έχει υποστεί μια μετατόπιση στις καταναλωτικές δαπάνες.

Ωστόσο, είπαν ότι αναμένουν πως τα διαφημιστικά έσοδα της Apple θα αυξηθούν λόγω των περισσότερων διαφημίσεων στο App Store. «Συνολικά, πιστεύουμε ότι μία ανάπτυξη τουλάχιστον της τάξεως του 20% για το συνολικό τμήμα διαφημίσεων της Apple είναι εφικτή τα επόμενα χρόνια», ανέφεραν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ο Δήμος Αθηναίων, με τη συμμετοχή κατοίκων και επισκεπτών, θα «φωτίσει την πόλη με ευχές» την Παραμονή των Χριστουγέννων. Η «Νύχτα των Ευχών»έρχεται στην πλατεία Κοτζιά στις 24 Δεκεμβρίου 2024 από τις 18:00.Ο…

«Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) επιβεβαιώνει τον θεσμικό της ρόλο ως ακρογωνιαίο στήριγμα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, επιτυγχάνοντας δύο καθοριστικές νίκες σε κορυφαία ζητήματα για ΔΕΥΑ και ΝΟΚ» Αυτό σημειώθηκε…

Στον Προϋπολογισμό και το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Χαλανδρίου για το 2025, που εγκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο στις 18 Δεκεμβρίου, αναφέρθηκε ο δήμαρχος Σίμος Ρούσσος. «Προβλέπονται έργα ύψους 32.500.000…