Από τη «Χιονάτη» στο «The Smashing Machine»: Οι 10 κινηματογραφικές αποτυχίες του 2025

Από τη «Χιονάτη» στο «The Smashing Machine»: Οι 10 κινηματογραφικές αποτυχίες του 2025

Η χρονιά 2025 αποδείχθηκε γεμάτη αντιφάσεις για τον κόσμο του κινηματογράφου. Παρά τις πολλές επιτυχίες που είδαμε στα box office, υπήρξαν και αρκετές ταινίες που δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες. Από μεγάλες παραγωγές της Disney και της Marvel μέχρι φιλόδοξα biopics και sequels που δεν βρήκαν το κοινό τους, οι δέκα αυτές ταινίες αναδεικνύουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το Χόλιγουντ στην προσπάθειά του να επαναφέρει το κοινό στις αίθουσες.

Η αποτυχία των μεγάλων ονομάτων

Το 2025 έδειξε ότι ούτε τα μεγάλα ονόματα ούτε τα γνωστά franchises είναι πλέον εγγυήσεις για την επιτυχία. Η Marvel, για παράδειγμα, είδε μία ακόμη ταινία της να αποτυγχάνει να φτάσει τα επίπεδα των προηγούμενων επιτυχιών της. Το Thunderbolts, αν και συγκέντρωσε σχεδόν 400 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, φάνηκε περισσότερο σαν «ξαναζεσταμένο φαγητό» από ένα σύμπαν που είχε ήδη ολοκληρώσει τον κύκλο του. Μαζί με το Captain America: Brave New World, οι ταινίες αυτές ενίσχυσαν τη συζήτηση γύρω από την κόπωση του κοινού απέναντι στις υπερηρωικές ταινίες.

Η «Χιονάτη» και οι αντιφάσεις της

Αν και η Disney είχε πολλές επιτυχίες με τα live-action remakes, η Χιονάτη δεν ήταν μία από αυτές. Η ταινία, διχασμένη ανάμεσα στον σεβασμό στο πρωτότυπο animation του 1937 και σε μια πιο «ανατρεπτική» προσέγγιση, βυθίστηκε σε αντιπαραθέσεις πριν καν προβληθεί. Το αποτέλεσμα ήταν μια παραγωγή που δεν κατάφερε να ξεπεράσει το βάρος της αρνητικής δημοσιότητας που την περιέβαλε.

Απογοητεύσεις από αναμενόμενους δημιουργούς

Η επιστροφή του Μπονγκ Τζουν-χο μετά τον θρίαμβο των Παράσιτων συνοδεύτηκε από καθυστερήσεις και υψηλό προϋπολογισμό, αλλά τελικά απογοήτευσε το κοινό. Παρά την παρουσία του Ρόμπερτ Πάτινσον, η ταινία κατηγορήθηκε για έλλειψη ταυτότητας και δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες που είχε δημιουργήσει το όνομα του δημιουργού της. Παρόμοια τύχη είχε και το δράμα με την Τζούλια Ρόμπερτς και τον Λούκα Γκουαντανίνο, το οποίο, αν και φαινομενικά υποσχόταν πολλά, απέτυχε να ενθουσιάσει το κοινό με τις χαμηλές του εισπράξεις και την υπερβολική διάρκεια.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το biopic της πυγμάχου Κρίστι Μάρτιν σημείωσε ένα από τα χειρότερα ανοίγματα της χρονιάς, παρά τη συμμετοχή της Σίντνεϊ Σουίνι. Αυτή η αποτυχία ανέδειξε το χάσμα ανάμεσα στη δημοφιλία στα social media και την πραγματική κινηματογραφική απήχηση, καθώς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μικρότερες παραγωγές.

Η αναβίωση ενός horror franchise από τη δεκαετία του ’90 δεν είχε την τύχη άλλων επιτυχημένων επιστροφών, αποδεικνύοντας ότι η νοσταλγία δεν είναι πάντα συνώνυμο της επιτυχίας. Αντίστοιχα, το biopic του Μπρους Σπρίνγκστιν, με εσωστρεφή προσέγγιση, δεν κατάφερε να συγκινήσει το κοινό, το οποίο φαίνεται να προτιμά τη μεγαλοπρέπεια που χαρακτηρίζει τη μουσική του καλλιτέχνη.

Αντίστοιχα, η Pixar, μετά την επιτυχία του Inside Out 2, είδε το Elio να αποδυναμώνεται από αλλαγές στην ομάδα παραγωγής και έλλειψη σαφούς αφηγηματικού πυρήνα. Η συνέχεια του viral hit M3GAN επιχείρησε να αλλάξει είδος και κλίμακα, αλλά δεν κατάφερε να ικανοποιήσει το κοινό, επιβεβαιώνοντας ότι η υπερβολική δημιουργική φιλοδοξία μπορεί να λειτουργήσει εις βάρος της εμπορικής επιτυχίας.

Τέλος, ο Ντουέιν Τζόνσον, με μια πιο δραματική στροφή, επιχείρησε να κερδίσει οσκαρική αναγνώριση, αλλά η ταινία του δεν κατάφερε να βρει την απήχηση που προσδοκούσε. Αυτές οι αποτυχίες του 2025 αναδεικνύουν την ανάγκη για μια νέα προσέγγιση στο Χόλιγουντ, καθώς το κοινό φαίνεται να αναζητά κάτι διαφορετικό και πιο αυθεντικό.

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στοιχεία επικοινωνίας

Μέλος του emedia

© 2025 – ONCAMERA.gr