Ανακοίνωση Έναρξης Υποβολής Αιτήσεων για ένταξη στο Κοινωνικό Παντοπωλείο

Ανακοίνωση Έναρξης Υποβολής Αιτήσεων για ένταξη στο Κοινωνικό Παντοπωλείο

Ανακοίνωση Έναρξης Υποβολής Αιτήσεων για ένταξη στο Κοινωνικό Παντοπωλείο

||
Δελτίο τύπου Δήμου Αχαρνών: Ο Αντιδήμαρχος της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής κος Giorgos Petakos, και το τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής στα πλαίσια υλοποίησης της πράξης «Δομή παροχής Βασικών Αγαθών, Κοινωνικό Παντοπωλείο» Δήμου Αχαρνών με κωδικό ΟΠΣ(MIS) 5001330 του επιχειρησιακού προγράμματος «Αττική 2014-2020», σας γνωστοποιούν ό,τι ξεκινά η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων για ένταξη νέων ωφελούμενων στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Αχαρνών.
Το διάστημα υποβολής αιτήσεων, ορίστηκε από 26/5/2021 έως και 30/6/2021 και κατά τις ώρες 9:00- 13:00.
Λόγω του COVID -19 και των μέτρων που εφαρμόζονται για την αποφυγή της διασποράς του, οι αιτήσεις θα συμπληρώνονται και θα κατατίθενται μαζί με όλα τα πλήρη δικαιολογητικά από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους κατόπιν ραντεβού, στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Αχαρνών επί των οδών Αχαρνέων Ιππέων & Μεγάλου Βασιλείου, στον Προφήτη Ηλία.
Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλες τις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του Δήμου.
 
Τα έντυπα των δικαιολογητικών και των αιτήσεων μπορείτε να τα προμηθευτείτε είτε ηλεκτρονικά από τη σελίδα του Δήμου Αχαρνών στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.acharnes.gr/content/section-4979,
 
είτε από το Κοινωνικό Παντοπωλείο,
είτε από το τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής κατά το διάστημα 26/5/2021 έως και 30/6/2026 και τις ώρες 9:00πμ – 13:00.
 
Για πληροφορίες και ραντεβού μπορείτε να καλέσετε στο 2102463543.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ο Δήμος Πεντέλης προχωράει στον δρόμο της αντιπλημμυρικής προστασίας και της περιβαλλοντικής ανάπτυξης, σύμφωνα με τις αποφάσεις που έχουν ληφθεί από το κράτος, αλλά και το θεσμικό πλαίσιο αρμοδιοτήτων για…

Χθες, Τρίτη 12 Νοεμβρίου, ο Δήμος Σαρωνικού έκανε ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, υπογράφοντας τη σύμβαση για την ενεργειακή αναβάθμιση δύο σχολείων και ενός κοινοτικού κτίσματος του Δήμου…