Αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε στην Τιθορέα λόγω βλάβης

Ακινητοποίηση αμαξοστοιχίας στην Τιθορέα

Στις 07:00 το πρωί, η αμαξοστοιχία 521 που εκτελούσε το δρομολόγιο Λειανοκλάδι – Αθήνα ακινητοποιήθηκε στην περιοχή της Τιθορέας. Η αιτία της ακινητοποίησης ήταν μια βλάβη στο σύστημα τηλεδιοίκησης στο τμήμα Δαύλεια – Σφίγγα. Η Hellenic Train, η εταιρεία που διαχειρίζεται τις σιδηροδρομικές μεταφορές, ανακοίνωσε ότι τεχνικό προσωπικό του Διαχειριστή Υποδομής, γνωστός και ως κλειδούχος, έσπευσε στο σημείο για να επιδιορθώσει το πρόβλημα.

Αποκατάσταση και καθυστέρηση

Μετά την αποκατάσταση της βλάβης, η αμαξοστοιχία αναχώρησε για τον τελικό της προορισμό με καθυστέρηση 95 λεπτών. Η εταιρεία έλαβε άμεσα μέτρα για να διασφαλίσει την εξυπηρέτηση των 34 επιβατών που βρίσκονταν στο συρμό. Το προσωπικό της αμαξοστοιχίας προχώρησε σε ενημερωτικές ανακοινώσεις για την κατάσταση και προσέφερε νερά στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της αναμονής.

Δικαιώματα επιβατών

Η Hellenic Train ενημερώνει τους επιβάτες ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, έχουν το δικαίωμα να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους. Οι επιβάτες που έχουν εκδώσει τα εισιτήρια τους από εκδοτήρια και έχουν πληρώσει με μετρητά, μπορούν να ζητήσουν την αποζημίωση μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια. Όσοι έχουν αποκτήσει εισιτήρια με κάρτα, ανεξαρτήτως καναλιού πώλησης (εκδοτήρια, webticketing ή app), μπορούν είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο σταθμού για την αποζημίωση, είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων, επισυνάπτοντας τον αριθμό του εισιτηρίου ή φωτογραφία του.

Για περισσότερες λεπτομέρειες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες καλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

Τελευταία άρθρα από την Ελλάδα

ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΤΟΥ ONCAMERA

ΕΡΕΥΝΑ ONCAMERA - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στοιχεία επικοινωνίας

Μέλλος του emedia

© 2025 – ONCAMERA.gr