Air Bell 407: Ειδικοί δίνουν οδηγίες επιβίβασης και αποβίβασης για το ελικόπτερο που ενεπλάκη στο δυστύχημα στα Σπάτα

Air Bell 407: Ειδικοί δίνουν οδηγίες επιβίβασης και αποβίβασης για το ελικόπτερο που ενεπλάκη στο δυστύχημα στα Σπάτα

Air Bell 407: Ειδικοί δίνουν οδηγίες επιβίβασης και αποβίβασης για το ελικόπτερο που ενεπλάκη στο δυστύχημα στα Σπάτα

Σχετικά με το φρικτό δυστύχημα μίλησε χθες στο MEGA, πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν.Α. Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης.

Όπως εξήγησε τα ελικόπτερα τύπου Bell έχουν δύο έλικες, ένα στο επάνω τμήμα τους και ένα στο πίσω. Ο επάνω έλικας είναι αυτός που ανεβάζει το ελικόπτερο και το κρατά σε πορεία και ο πίσω έλικας ουσιαστικά το φέρνει σε ισορροπία.

«Θέλουμε να δούμε εάν ο πιλότος ενημέρωσε τους επιβάτες για να κατέβουν από το ελικόπτερο. Αυτοί οι έλικες κάνουν περίπου 2 λεπτά για να σταματήσουν από την ώρα που θα σβήσει ο κινητήρας εκτός και εάν πατήσει ένα κουμπί το οποίο τους σταματά στα 50 δευτερόλεπτα» ανέφερε ο κ. Καλλιακμάνης.

Επισήμανε, στη συνέχεια, πως η πόρτα του ελικοπτέρου δεν έχει ασφάλεια και ανοιγοκλείνει ανά πάσα στιγμή.

«Το σημείο που θα σταθεί η προανάκριση είναι στο εάν τους ενημέρωσε ο πιλότος για να κατέβουν όταν σταμάτησε ο έλικας και οι κινητήρες. Υπάρχει και η Ανεξάρτητη Αρχή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και η υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας που θα ερευνήσουν τι έγινε» πρόσθεσε.

Ο ναυπηγός και διερευνητής αεροπορικών δυστυχημάτων, Φαίδων Καραϊωσηφίδης κάνοντας τη δική του τοποθέτηση στον ΣΚΑΪ αναφορικά με το ελικόπτερο τύπου Bell δήλωσε χαρακτηριστικά:  «Η ασφάλεια πτήσεων είναι κρίκοι κρίκοι κρίκοι και αν σπάσει ένας έχουμε θανάτους».

«Επιβίβαση και αποβίβαση ενώ περιστρέφεται ο έλικας δεν γίνεται»

Εξήγησε πως εξ αποστάσεως διερεύνηση δεν μπορεί να γίνει. Επίσης, τόνισε πως αποβίβαση και επιβίβαση σε ένα ελικόπτερο που περιστρέφεται ο έλικάς του δεν μπορεί να γίνει. Στην περίπτωση όμως που υπάρξει ανάγκη να συμβεί κάτι τέτοιο, γίνεται με την απόλυτη ευθύνη και τις οδηγίες του προσωπικού εδάφους και του πιλότου, ο οποίος έχει την τελική ευθύνη για την πτήση.

«Υπάρχουν σαφείς κανόνες ότι κανείς δεν προσεγγίζει το ελικόπτερο στο πίσω μέρος. Εκεί πέρα υπάρχει ένα στροφείο αντισταθμιστικό το οποίο περιστρέφεται και το οποίο όταν περιστρέφεται σε μεγάλη ταχύτητα δεν είναι κύκλο να το δεις αλλά και σε μικρή ταχύτητα δεν είναι ευδιάκριτο» ανέφερε ο κ. Καραϊωσηφίδης.

Όπως είπε η αποβίβαση πρέπει να γίνεται μόνο, εάν και εφόσον έχουν ακινητοποιηθεί τα στροφεία του ελικοπτέρου. «Οι επιβάτες εν συνεχεία πρέπει να βγουν και να κατευθυνθούν προς τη μπροστινή πλευρά του ελικοπτέρου. Πάντα προσεγγίζεις από μπροστά, το πίσω μέρος είναι θανατηφόρο» τόνισε.

in.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ο Δήμος Αθηναίων, με τη συμμετοχή κατοίκων και επισκεπτών, θα «φωτίσει την πόλη με ευχές» την Παραμονή των Χριστουγέννων. Η «Νύχτα των Ευχών»έρχεται στην πλατεία Κοτζιά στις 24 Δεκεμβρίου 2024 από τις 18:00.Ο…

«Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) επιβεβαιώνει τον θεσμικό της ρόλο ως ακρογωνιαίο στήριγμα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, επιτυγχάνοντας δύο καθοριστικές νίκες σε κορυφαία ζητήματα για ΔΕΥΑ και ΝΟΚ» Αυτό σημειώθηκε…

Στον Προϋπολογισμό και το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Χαλανδρίου για το 2025, που εγκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο στις 18 Δεκεμβρίου, αναφέρθηκε ο δήμαρχος Σίμος Ρούσσος. «Προβλέπονται έργα ύψους 32.500.000…