
Ακινητοποιήθηκε τρένο Θεσσαλονίκη-Αθήνα – Δικαιώματα αποζημίωσης για επιβάτες
Δύο φορές ακινητοποιήθηκε σήμερα η αμαξοστοιχία IC 51 της Hellenic Train, που εκτελεί τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αθήνα, με αποτέλεσμα οι επιβάτες της να έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν αποζημιώσεις. Αυτές μπορεί να φτάσουν έως και το 50% της αξίας του εισιτηρίου τους, ανάλογα με την καθυστέρηση.
Προβλήματα στη διαδρομή
Η αμαξοστοιχία IC 51, που μετέφερε 150 επιβάτες, ακινητοποιήθηκε αρχικά στον σταθμό της Κατερίνης λόγω τεχνικής βλάβης. Το προσωπικό της Hellenic Train κατάφερε να επιδιορθώσει προσωρινά το πρόβλημα, επιτρέποντας την επανεκκίνηση της αμαξοστοιχίας, αν και με καθυστέρηση.
Ωστόσο, η κατάσταση επιδεινώθηκε και η αμαξοστοιχία ακινητοποιήθηκε ξανά στις 8:10 στον σταθμό της Λεπτοκαρυάς. Άμεσα, εφεδρική μηχανή αναχώρησε από τη Λάρισα για να αντικαταστήσει την ακινητοποιημένη μηχανή.
Ενημέρωση και εξυπηρέτηση επιβατών
Με παρέμβαση του Διαχειριστή Υποδομής, στάλθηκε προσωπικό στους σταθμούς Λεπτοκαρυάς και Νέων Πόρων για να υλοποιήσει έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, προκειμένου να αποκατασταθεί η ομαλότητα στην κυκλοφορία. Τελικά, η αμαξοστοιχία IC 51 αναχώρησε με καθυστέρηση 143 λεπτών, ενώ 8 επιβάτες επέλεξαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους με λεωφορείο που είχε οργανώσει η Hellenic Train.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμονής, το προσωπικό της εταιρείας ήταν κοντά στους επιβάτες, παρέχοντας ενημερώσεις για την κατάσταση του δρομολογίου και προσφέροντας νερά και σνακ.
Δικαιώματα αποζημίωσης
Η Hellenic Train ενημέρωσε ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν αποζημίωση. Για καθυστέρηση 60 έως 119 λεπτών, δικαιούνται το 25% της αξίας του εισιτηρίου, ενώ για καθυστέρηση 120 λεπτών και άνω, το 50%. Οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν την αποζημίωση είτε αυτοπροσώπως σε εκδοτήριο σταθμού, είτε υποβάλλοντας γραπτό αίτημα μέσω της φόρμας παραπόνων της εταιρείας.
Για περισσότερες λεπτομέρειες και υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες καλούνται να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών. Η εταιρεία ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση και τη συνεργασία του.














