Συνεχίζουν τα ΕΛΤΑ να προσφέρουν αξιόπιστες ταχυδρομικές υπηρεσίες σε όλη την Ελλάδα

Συνεχίζουν τα ΕΛΤΑ να προσφέρουν αξιόπιστες ταχυδρομικές υπηρεσίες σε όλη την Ελλάδα

Η απόφαση για την αναστολή της λειτουργίας 204 καταστημάτων των ΕΛΤΑ, τα οποία παρουσίαζαν ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα, αποτελεί μέρος του σχεδίου εξορθολογισμού του δικτύου των Ελληνικών Ταχυδρομείων. Αυτή η κίνηση στοχεύει στη διασφάλιση της βιωσιμότητας των ΕΛΤΑ, που επενδύουν σε νέες υπηρεσίες και τεχνολογικές αναβαθμίσεις, προσφέροντας καλύτερες συνθήκες για τους εργαζόμενους και τους πελάτες τους. Σήμερα, η συναλλακτική δραστηριότητα στα καταστήματα αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 10% των συνολικών εσόδων, ενώ καταναλώνει πάνω από το 50% των εξόδων, περιορίζοντας έτσι τις δυνατότητες επενδύσεων και ανάπτυξης.

Αδιάλειπτη παροχή υπηρεσιών σε όλη τη χώρα

Οι ταχυδρομικές υπηρεσίες παρέχονται αδιάλειπτα σε όλες τις περιοχές της χώρας, ανεξάρτητα από την ύπαρξη φυσικού καταστήματος. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω 1.400 ταχυδρόμων, 500 συνεργατών, 400 πράκτορες couriers και αγροτικών διανομέων, καθώς και με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων. Έτσι, διασφαλίζεται ότι οι απομακρυσμένες περιοχές εξυπηρετούνται με τον πιο ευέλικτο και αποτελεσματικό τρόπο.

Νέα εποχή για τα ΕΛΤΑ

Τα ΕΛΤΑ, που ανήκουν στο Υπερταμείο από το 2017, παραμένουν αφοσιωμένα στην υποχρέωση παροχής καθολικών ταχυδρομικών υπηρεσιών, ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές. Για 198 χρόνια, οι ταχυδρόμοι αποτελούν σημείο αναφοράς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, και αυτή η παράδοση συνεχίζεται με τη χρήση σύγχρονων μέσων και εξοπλισμού. Οι ταχυδρόμοι και οι συνεργάτες τους είναι εξοπλισμένοι με ψηφιακά μέσα, επιτρέποντας την παροχή ποικιλίας υπηρεσιών χωρίς την ανάγκη επίσκεψης σε κατάστημα. Έτσι, τα ΕΛΤΑ καταφέρνουν να προσφέρουν κατ’ οίκον εξυπηρέτηση, εξασφαλίζοντας κάλυψη και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές.

Η αναδιοργάνωση του δικτύου περιλαμβάνει την απομάκρυνση καταστημάτων με ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα και ζημίες, μεταφέροντας το προσωπικό σε πιο παραγωγικές λειτουργίες. Στις περιοχές όπου δεν θα υπάρχουν φυσικά καταστήματα, οι υπηρεσίες θα συνεχίσουν να παρέχονται μέσω του δικτύου διανομής και κινητών μονάδων. Οι ταχυδρόμοι και οι συνεργάτες θα καλύπτουν κάθε περιοχή, διασφαλίζοντας ότι καμία κοινότητα δεν θα μείνει χωρίς πρόσβαση στις βασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες.

Για τους ηλικιωμένους και τους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, τα ΕΛΤΑ θα συνεχίσουν να προσφέρουν υπηρεσίες με φυσική παρουσία των ταχυδρομικών υπαλλήλων. Οι διανομείς είναι εξοπλισμένοι με σύγχρονα εργαλεία, όπως POS και φορητές συσκευές PDA, που τους επιτρέπουν να διενεργούν συναλλαγές και να παρέχουν υπηρεσίες κατ’ οίκον. Ο στόχος είναι να διατηρηθεί η ανθρώπινη επαφή και η προσωπική εξυπηρέτηση, ιδίως για όσους έχουν περιορισμένες δυνατότητες μετακίνησης.

Οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για τον ταχυδρόμο της περιοχής τους και να προγραμματίζουν ραντεβού για εξυπηρέτηση στο σπίτι τους καλώντας στο 212 0000 700. Επιπλέον, οι τοπικές επιχειρήσεις εξυπηρετούνται μέσω κινητών κέντρων περισυλλογής αλληλογραφίας, εξασφαλίζοντας γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση. Εξετάζονται επίσης συνεργασίες με ιδιώτες επαγγελματίες για τη λειτουργία σημείων εξυπηρέτησης, διασφαλίζοντας την παρουσία και τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ σε κάθε περιοχή της χώρας.

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στοιχεία επικοινωνίας

Μέλος του emedia

© 2025 – ONCAMERA.gr