Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου: Ραντεβού και προτεραιότητα για τις υπηρεσίες

Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου: Ραντεβού και προτεραιότητα για τις υπηρεσίες

Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου: Ραντεβού και προτεραιότητα για τις υπηρεσίες

||
||

Η εξυπηρέτηση των δημοτών από τις υπηρεσίες του Δήμου εξακολουθεί να γίνεται με τηλεφωνική επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα ή υπηρεσία ώστε να λαμβάνουν συγκεκριμένες οδηγίες για το θέμα τους.

Επίσης για την υποβολή αιτήσεων και την παραλαβή εγγράφων ή πιστοποιητικών θα γίνεται χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Όπου διαπιστωθεί από την υπηρεσία ότι απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία του δημότη, η εξυπηρέτηση θα γίνεται κατόπιν προγραμματισμού.

Με προγραμματισμό επίσης, σειρά προτεραιότητας και αυστηρά με έναν μόνο πολίτη εισερχόμενο κάθε φορά, μπορεί να γίνεται από Δευτέρα 4 Μαΐου και η προσέλευση δημοτών στο ταμείο του Δήμου για όσους δεν μπορούν να τακτοποιήσουν οφειλές με ηλεκτρονική τραπεζική ή μέσω τραπέζης.

Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου προτρέπει τους συμπολίτες μας στο βαθμό που μπορούν και για τη δική τους μεγαλύτερη προστασία να επιλέγουν για την εξυπηρέτησή τους την εξόφληση των όποιων υποχρεώσεών τους μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής (web-banking).

Υπενθυμίζουμε ότι με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου έχει δοθεί παράταση μέχρι και την 29η Μαΐου 2020 για την τακτοποίηση των οφειλών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Συνάντηση εργασίας με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, είχαν σήμερα, στο Μέγαρο Μαξίμου, οι 13 Περιφερειάρχες της χώρας, για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2026-2030 και στο πλαίσιο των περιοδικών προγραμματισμένων συναντήσεων…

Οι εργασίες αποκατάστασης και συντήρησης του χώρου που θα στεγαστεί το Δημοτικό Λαογραφικό Μουσείο Κουβαρά ολοκληρώνονται και σύντομα θα αποδοθεί στους πολίτες ένα σύγχρονο σκηνικό παράδοσης και μνήμης, που θα…

Σημαντικές παρεμβάσεις σε θέματα καθαριότητας, συγκοινωνίας, αναπλάσεων και προστασίας των ελεύθερων παραλιών ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Σαρωνικού, Δημήτρης Παπαχρήστου, ο οποίος παρουσίασε τις εξελίξεις στα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν τον Δήμο,…