Ξένοι τουρίστες: Μόνο δύο μέρες την εβδομάδα για φαγητό στις ταβέρνες.

Ξένοι τουρίστες: Μόνο δύο μέρες την εβδομάδα για φαγητό στις ταβέρνες.

Ξένοι τουρίστες: Μόνο δύο μέρες την εβδομάδα για φαγητό στις ταβέρνες.

Περιορισμό στα έξοδα έχουν επιβάλει οι ξένοι αλλά και οι Ελληνες τουρίστες στο πορτοφόλι τους, αποκτώντας πλέον νέες συνήθειες την τελευταία διετία στις διακοπές τους προκειμένου να αντιμετωπίσουν την ακρίβεια που συνεχίζει να πιέζει την καθημερινότητά τους.

Έτσι αναγκάζονται να περιορίσουν και τις δαπάνες της εστίασης επιλέγοντας συχνότερα, αντί για την ταβέρνα, το μαγείρεμα ή το «γρήγορο» φαγητό στο χέρι.

Σύμφωνα με συνέντευξη που έδωσε o κ. Γιάννης Παπαδόπουλος, Περιφερειάρχης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορίων και Συναφών Επαγγελμάτων Νοτίου Αιγαίου και πρόεδρος του Σωματείου Μαζικής Εστίασης Νάξου στο CNN, είπε ότι «Κατά τη διάρκεια μίας εβδομάδας διακοπών, ένα ζευγάρι βγαίνει πλέον για φαγητό κατά μέσο όρο, μόνο τις δύο μέρες. Τις υπόλοιπες, είτε ψωνίζει από το σούπερ μάρκετ για να μαγειρέψει, είτε επιλέγει το φαγητό στο χέρι»

Σε μία περίοδο όπου στο παρελθόν είχαν πληρότητες της τάξεως του 100%, φέτος «δεν πιάνουν ούτε το 60%, ακόμη και τις ώρες αιχμής» υπογραμμίζει ο κ. Παπαδόπουλος. Μειωμένο, ταυτόχρονα, είναι και το ύψος των παραγγελιών, με τους καταναλωτές να εμφανίζονται συγκρατημένοι ακόμη και όταν τελικά αποφασίσουν να βγουν για φαγητό.

Την ίδια στιγμή, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στα νησιά παίρνουν σημαντική ώθηση από την παρουσία Ελλήνων και ξένων επισκεπτών. Ενδεικτικό είναι πως το 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenΙQ, τα σούπερ μάρκετ στα νησιά κατέγραψαν διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης (+12,9% στην Κρήτη και +14% στα νησιά Ιονίου και Αιγαίου) έναντι +9,3% του συνολικού τζίρου της αγοράς. Παράλληλα, η συνεισφορά των νησιών στις συνολικές πωλήσεις των λιανεμπορίου τροφίμων έφτασε το 11,2% στην «καρδιά» του καλοκαιριού, από 8,4% στο σύνολο του έτους. www.nielesenIQ.gr

Σημειώνεται πως σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, ένας στους δύο πολίτες δηλώνει ότι δεν θα πάει διακοπές το 2024, ενώ ένας στους τρεις, ότι θα κάνει πιο περιορισμένες. Ως κύριους παράγοντες που επηρεάζουν τις διακοπές τους αναφέρουν κυρίως τα αυξημένα κόστη σε εισιτήρια (50%) και διαμονή (48%), το κόστος των καυσίμων (37%) αλλά και της εστίασης σε ποσοστό 33%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ο Δήμος Παλλήνης με χαρά ανακοινώνει την έναρξη των πολιτιστικών του προγραμμάτων για τη νέα περίοδο, από τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024. Τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί για να προάγουν την…

https://youtu.be/dbsnlj7-Mqo Πρώτα στην ατζέντα για την Τοπική Αυτοδιοίκηση λέει ο κ. Ισίδωρος Μάδης Δήμαρχος Παιανίας και Πρόεδρος ΣΠΑΥ, είναι τα ζητήματα που αφορούν στην Πολιτική Προστασία λόγω της κλιματικής κρίσης…

Το νέο αντιπλημμυρικό έργο που προωθείται για το Ρέμα στον Βριλησσό δεν θεωρείται επαρκές για την προστασία της πόλης από τους ακραίους πλημμυρικούς κινδύνους που αντιμετωπίζει, κυρίως μετά τις καταστροφικές…