Σε απόσυρση της μήνυσης που είχε υποβάλει κατά του Λευτέρη Αυγενάκη προχωρά ο υπάλληλος του αεροδρομίου για το θερμό επεισόδιο στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
Όπως είπε η δικηγόρος του υπαλλήλου του αεροδρομίου, κα Ελένη Σαμαριτάκη, ο εντολέας της απέσυρε τη μήνυση την προηγούμενη Παρασκευή ενώ ο ίδιος προέβη στην ακόλουθη δήλωση που συνοδεύει το αίτημα ανάκλησης: «Εκείνη την ημέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του.
Ο επιβάτης ήταν ο κ. Αυγενάκης τον οποίον δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε μεγάλες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που παρουσίασαν τα Μέσα.
Ήταν ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης. Έτσι μετά και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου του κ. Αυγενάκη, το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα ζήτημα μεταξύ μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη».
Υπενθυμίζουμε ότι το θέμα είχε προκαλέσει πολιτικό σάλο ενώ ο κ. Αυγενάκης διαγράφηκε από τη ΝΔ με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη και ο πρόεδρος της Βουλής τον είχε αποκλείσει από τις συνεδριάσεις της Βουλής.
Αυγενάκης: Τον συγχαίρω για το θάρρος του
Ο ίδιος ο πρώην υπουργός σε ανάρτησή του στα social media αναφέρει:
«Ευχαριστώ τον Παναγιώτη για την κατανόησή του σε ένα ατυχές περιστατικό αλλά και τον συγχαίρω για το θάρρος του να αντισταθεί στην απίστευτη εργαλειοποίησή του από συγκεκριμένους κύκλους που επιζητούν την πολιτική μου εξόντωση.
Μετά από 14 ημέρες αδιανόητων υπερβολών και παραπληροφόρησης χαίρομαι που επιτέλους το περιστατικό αυτό κλείνει με τον τρόπο που πρέπει. Οφείλουμε να ορθώσουμε το ανάστημα μας απέναντι στην τοξικότητα που με ευκολία κάποιοι καλλιεργούν και χαίρομαι που ο Παναγιώτης ένας νέος άνθρωπος μας έδειξε τον δρόμο. Λυπάμαι και πάλι για την αναστάτωση που άθελά μου προκάλεσα στον Παναγιώτη. Συνεχίζουμε».