Για πρώτη φορά Ελληνική Κυβέρνηση, δε δίνει παράταση στα όρια ηλικίας των παλαιών ταξί, παρά τις πιέσεις αλλά και την προεκλογική περίοδο. Θα δοθεί μόνο μία λογική παράταση κυκλοφορίας των Ταξί, που συμπληρώνουν το όριο ηλικίας απόσυρσης των 21ος ετών, ενώ έχουν προχωρήσει στην αντικατάσταση του οχήματος τους και περιμένουν το νέο.
Οι ιδιοκτήτες ή οδηγοί των παλαιών οχημάτων ταξί θα πρέπει να έχουν στην κατοχή τους και να επιδεικνύουν σε κάθε έλεγχο το Δελτίο Παραγγελίας ή άλλο σχετικό αποδεικτικό έγγραφο αγοράς οχήματος που θα αντικαταστήσει το προς απόσυρση όχημα το οποίο φέρει ημερομηνία έως και την 30ή Απριλίου 2024 και σχετικό τραπεζικό αποδεικτικό καταβολής ίσης τουλάχιστον με το 20% της αξίας του νέου αυτού οχήματος με ημερομηνία έως και την 30ή Απριλίου 2024.
-Οι ιδιοκτήτες των παλαιών ταξί θεμελιώνουν από την 1η Μαΐου έως 31η Ιουλίου 2024 δικαίωμα συνταξιοδότησης, το οποίο αποδεικνύεται εφόσον ζητηθεί με την επίδειξη αίτησης συνταξιοδότησης ή άλλου σχετικού δημόσιου
Σημειώστε πως η Κυβέρνηση έχει δώσει ένα ιδιαίτερα δυνατό κίνητρο, με έως 28.500 ευρώ επιδότησης για την αντικατάσταση του παλιού ταξί και την αγορά ηλεκτρικού.
Ωστόσο, οι κάτοχοι ταξί έχουν γυρίσει την πλάτη τους -προφανώς προσβλέποντας στη συνήθη προεκλογική παράταση των παλαιών οχημάτων τους
Είναι χαρακτηριστικό πως η Υφυπουργός Μεταφορών κα Αλεξοπούλου εξέφρασε απογοήτευση για την περιορισμένη αποδοχή του προγράμματος «Πράσινα Ταξί», καθώς οι αιτήσεις δεν ξεπερνούν τις 130, παρά τη γενναία επιδότηση. Μέχρι στιγμής, μόλις 23 αιτούντες έχουν λάβει την επιδότηση, ενώ αναμένονται άλλοι 22 μέχρι τις ευρωεκλογές.
Οι ιδιοκτήτες ταξί εμφανίζονται απρόθυμοι να ανανεώσουν τα οχήματά τους με ηλεκτρικά, κάτι που έχει αρνητικές περιβαλλοντικές συνέπειες, σύμφωνα με την υφυπουργό.