Netflix: Η «ποινή» για όσους μοιράζονται τον κωδικό τους στην Ελλάδα – Με τη φράση «ο λογαριασμός σου είναι για εσένα» η παγκόσμια συνδρομητική πλατφόρμα Netflix ξεκίνησε την ενημέρωση προς τους πελάτες της πως καταργεί το «password sharing» κοινώς το μοίρασμα ενός κωδικού με πολλούς.
«Ο λογαριασμός σου στο Netflix είναι για σένα και για όσους ζουν μαζί σου, στο νοικοκυριό σου» αναφέρει μεταξύ άλλων, το email, που ξεκίνησε να αποστέλλει η εταιρεία προς αρκετά εκατομμύρια συνδρομητών.
Είναι γεγονός πως εκατομμύρια χρήστες μοιράζονταν τον κωδικό τους με φίλους και συγγενείς, κάτι που στερούσε σημαντικά έσοδα από την εταιρεία.
Η «ποινή» που θα επιβάλλει από ‘δω και μπρος η εταιρεία σε όσους θα συνεχίσουν να μοιράζονται τον κωδικό τους είναι μία έξτρα συνδρομή.
Όπως αναφέρει το Netflix, το ποσό που θα χρειαστεί να πληρώσει ένας χρήστης του για να διαμοιράσει τον λογαριασμό του με έναν τρίτο, διαμορφώνεται ως εξής:
Όσοι πληρώνουν το βασικό πακέτο του Netflix δεν θα μπορούν να βάλουν ένα έξτρα άτομο στον λογαριασμό τους (το ίδιο αφορά και για εκείνους που πληρώνουν το Standard with Ads).
Όσοι πληρώνουν το πιο ακριβό πακέτο Premium που προσφέρει 4K ανάλυση (€13.99 στην Ελλάδα), θα έχουν τη δυνατότητα να προσθέσουν δύο έξτρα μέλη με 7.99 ευρώ για το καθένα κάθε μήνα. Εάν ένας χρήστης δεν πληρώνει, τότε δε θα έχει πρόσβαση στον λογαριασμό του.Όσοι πληρώνουν το κανονικό (Standard) πακέτο συνδρομής των €10.99 στην Ελλάδα θα χρειαστεί να δίνουν έξτρα 7 ευρώ κάθε μήνα σε περίπτωση που πιαστούν να μοιράζονται τον κωδικό τους.
Προς ώρας οι παραπάνω κανονισμοί ισχύουν μόνο για τις ΗΠΑ, σύντομα ωστόσο αναμένεται να εφαρμοστούν και στις υπόλοιπες χώρες και φυσικά μέσα σε αυτές θα είναι και η Ελλάδα.
Η διακοπή του password sharing επρόκειτο να δρομολογηθεί στα τέλη του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους, όμως μετά από πίεση των πελατών η ημερομηνία αναβλήθηκε για λίγο.
Υπολογίζεται ότι πάνω από 100 εκατ. νοικοκυριά μοιράζονται κωδικούς, ήτοι δηλαδή περίπου το 43% της παγκόσμιας βάσης πελατών της πλατφόρμας.
Το επιχείρημα της εταιρείας είναι πως η πτώση των εσόδων της, την εμποδίζει να επενδύσει σε νέο περιεχόμενο που επιζητούν οι πιστοί συνδρομητές της.