Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης και κινητή μονάδα εξυπηρέτησης πολιτών

Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης και κινητή μονάδα εξυπηρέτησης πολιτών

Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης και κινητή μονάδα εξυπηρέτησης πολιτών

||
||

Ο Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου δημιουργεί τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης και κινητή μονάδα εξυπηρέτησης πολιτών.

Η Επιτροπή διαχείρισης κρίσεων του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου, υπό την προεδρία του Δημάρχου Ευάγγελου Μπουρνούς συνεδρίασε και πάλι για να επανεκτιμήσει την κατάσταση, να εξετάσει την μέχρι τώρα πορεία των ανακοινωμένων μέτρων και δράσεων από πλευράς Δήμου, να επικαιροποιήσει και να εξειδικεύσει τις κινήσεις της.

Α. ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ – ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Ξεκινά την Πέμπτη 19 Μαρτίου η λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής 2294022222 για την Ενημέρωση και Εξυπηρέτηση των δημοτών, στο επιχειρησιακό κέντρο της επιτροπής διαχείρισης κρίσεων του Δήμου. Οι ώρες λειτουργίας του κέντρου θα είναι από 08.00-20.00 και από Δευτέρα – Παρασκευή. 

Οι πολίτες μπορούν να καλούν το συγκεκριμένο κέντρο είτε για πληροφορίες, είτε για την καταγραφή αναγκών (τρόφιμα, φάρμακα κλπ) που αδυνατούν ή καλό θα ήταν να αποφεύγουν αυτοπρόσωπα να καλύψουν ευπαθείς και ευάλωτες ομάδες συμπολιτών μας (ηλικιωμένοι, χρόνια πάσχοντες, δικαιούχοι του κοινωνικού φαρμακείου ή παντοπωλείου κ.λπ.)

Σκοπός:

α) καταγραφή των κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν κατά δήλωσή τους να εξυπηρετηθούν

β) καταγραφή των άπορων και οικονομικά αδύνατων κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικείες τους και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν κατά δήλωσή τους

γ) εξυπηρέτηση για θέματα φαρμακευτικής περίθαλψης και παροχής ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους της περ. (α)

δ) δωρεάν προσφορά φαρμακευτικής περίθαλψης και ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους της περ. (β) 

ε) διεκπεραίωση αιτημάτων των κατοίκων των περ. (α) και β) (παραλαβή αιτήσεων – παράδοση πιστοποιητικών) για τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ 

Β. ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΩΝ

Δημιουργείται ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ για την καταγραφή, την κωδικοποίηση και την εξυπηρέτηση των αιτημάτων αυτών των ευπαθών κοινωνικών ομάδων σε συνεργασία με το ΝΠΔΔ του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου «Κοινωνικής Μέριμνας και Προσχολικής Αγωγής «Φίλιππος Καβουνίδης» και το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ξεκίνησε η λεωφορειακή γραμμή 311 που συνδέει τον δήμο Σαρωνικού με τον Προαστιακό, ενώ ο Δήμαρχος Σαρωνικού Δημήτρη Παπαχρήστου έκανε σχετική ανάρτηση που συνοδεύεται και από βίντεο στο οποίο απεικονίζεται…

Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) έθεσε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Αθήνα, το ζήτημα της θεσμικής υποεκπροσώπησης της Πρωτοβάθμιας Αυτοδιοίκησης στον σχεδιασμό και…

Οι «Πολύτιμες Στιγμές» είναι ένα Πασχαλινό πακέτο αγάπης που δημιουργήθηκε από τις Κοινωνικές Δομές Δήμου Σαρωνικού, από το Saronikos Synergy αλλά και από όλους εσάς: από φίλους, από επαγγελματίες, από…