Ξεκίνησε την Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου η χρήση των νέων υπόγειων κάδων ανακύκλωσης 4, 5 και 6 ρευμάτων στον Δήμο Μαραθώνος, στο πλαίσιο του προγράμματος της Δημοτικής Αρχής για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης των δημοτών και την αύξηση των ποσοστών ανακύκλωσης.
Ενημερώνουμε ότι μέσα σε μια 2ετία (2021-2022) αυξήθηκε κατά 25% το ποσοστό ανακύκλωσης γυαλιού στον Δήμο Μαραθώνος, ενώ υπήρξε σημαντική αύξηση στην ανακύκλωση σε ρούχα, πλαστικό, λάστιχα και ηλεκτρικές συσκευές.
Στην α’φάση του προγράμματος που αφορά στο 40% των εργασιών, τοποθετήθηκαν υπόγειοι κάδοι ανακύκλωσης σε 10 σημεία του Δήμου. Μέχρι τις αρχές Ιουνίου θα έχει ολοκληρωθεί και η β’ φάση που θα αφορά στο υπόλοιπο 60% των εργασιών με την τοποθέτηση επιπλέον κάδων και σε άλλες περιοχές.
Βρίσκονται στα παρακάτω 10 σημεία:
Μαραθώνας
Oδός Αναπαύσεως, έναντι κοιμητηρίου (4 ρεύματα: χαρτί-πλαστικό -μέταλλο-γυαλί)
Αφετηρία Μαραθωνίου Δρόμου (4 ρεύματα: χαρτί-πλαστικό -μέταλλο-γυαλί)
Παραλία Μαραθώνα, έναντι Δημοτικού Σχολείου Τύμβου (5 ρεύματα: χαρτί-πλαστικό-μέταλλο-γυαλί-ξύλο)
Ανατολή
Οδός Αρτέμιδος, πλατεία (6 ρεύματα: χαρτί-πλαστικό-μέταλλο-γυαλί-ξύλο-ρούχα)
Νέα Μάκρη
Λιμάνι (4 ρεύματα: χαρτί-πλαστικό -μέταλλο-γυαλί)
Οδός Αγίας Παρασκευής & Ρώτα (5 ρεύματα: χαρτί-πλαστικό-μέταλλο-γυαλί-ξύλο)
Ζούμπερι
Λ. Ποσειδώνος (4 ρεύματα: χαρτί-πλαστικό -μέταλλο-γυαλί)
Οδός Αεροπορίας, έναντι Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής (5 ρεύματα: χαρτί-πλαστικό -μέταλλο-γυαλί-ξύλο)
Αγία Μαρίνα
Δημοτικό Γήπεδο (5 ρεύματα: χαρτί-πλαστικό -μέταλλο-γυαλί-ξύλο)
Νέος Βουτζάς
Γ’ είσοδος, οδός Ρήγα Φεραίου (6 ρεύματα: χαρτί-πλαστικό -μέταλλο-γυαλί-ξύλο-ρούχα)
Η χωρητικότητα κάθε κάδου ανά υλικό αντιστοιχεί σε 3 παλιού κάδους ανακύκλωσης και το νέο σύστημα συμβάλλει στην προστασία και την ανάδειξη του περιβάλλοντος με τους εξής τρόπους:
Επιτυγχάνει την αισθητική αναβάθμιση του περιβάλλοντος χώρου και της ποιότητας ζωής.
Προσφέρει καθαρό και ευχάριστο περιβάλλον καθώς δεν υπάρχει οπτική επαφή.
Περιορίζει τη πιθανότητα μόλυνσης του υδροφόρου ορίζοντα από πιθανή διαρροή.
Δίνει τη δυνατότητα καλύτερης οργάνωσης της αποκομιδής.
Μειώνει τη συχνότητα αποκομιδής λόγω της αυξημένης χωρητικότητας του υπόγειου συστήματος.
Ελαχιστοποιεί τα δρομολόγια και μειώνει το κόστος μετακίνησης των οχημάτων.