Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.

Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.

Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.

Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ο Δήμος Παλλήνης με χαρά ανακοινώνει την έναρξη των πολιτιστικών του προγραμμάτων για τη νέα περίοδο, από τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024. Τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί για να προάγουν την…

https://youtu.be/dbsnlj7-Mqo Πρώτα στην ατζέντα για την Τοπική Αυτοδιοίκηση λέει ο κ. Ισίδωρος Μάδης Δήμαρχος Παιανίας και Πρόεδρος ΣΠΑΥ, είναι τα ζητήματα που αφορούν στην Πολιτική Προστασία λόγω της κλιματικής κρίσης…

Το νέο αντιπλημμυρικό έργο που προωθείται για το Ρέμα στον Βριλησσό δεν θεωρείται επαρκές για την προστασία της πόλης από τους ακραίους πλημμυρικούς κινδύνους που αντιμετωπίζει, κυρίως μετά τις καταστροφικές…