Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.

Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.

Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.

Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Την Τέταρτη 9 Απριλίου ,στο κτίριο του διοικητηρίου της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής, διεξήχθη η συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (Π.Ε.Σ.Ο.Π.Π) της Π.Ε.Δ.Α.Στην συνεδρίαση του συντονιστικού οργάνου προήδρευσε ο…

Η έντονη και σφοδρή χαλαζόπτωση έπληξε καλλιέργειες σε ολόκληρη την περιοχή του Σουλίου, Κρυονερίου, Λαλιωτίου, Μεγάλου και Μικρού Βάλτου, Πασίου αλλά και σε άλλες περιοχές του Δήμου Σικυωνίων, οδηγώντας σε…

Ο Δήμαρχος Κηφισιάς, Βασίλης Ξυπολυτάς και η Αντιδήμαρχος Ανθοκομικής & Φιλοζωΐας Έλενα Χρονοπούλου ανοίγουν στην 71η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς στο ιστορικό Άλσος Κηφισιάς «Δήμαρχος Δημήτριος Ζωμόπουλος». Τα εγκαίνια της μεγάλης…