Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Ισπανία: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών εντός τριών λεπτών – Διά νόμου

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε την Τρίτη σχέδιο νόμου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών από υπηρεσίες εταιρειών, το οποίο μειώνει υποχρεωτικά τον μέγιστο χρόνο αναμονής στα τρία λεπτά.

Το μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.

Το νομοσχέδιο δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους στην άλλη άκρη της γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα «chatbot» που ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.

Ακόμα, αναγκάζει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε ο υπουργός.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

https://youtu.be/Z5v6e-e8aNQ Πρόεδρος του Κόμματος «Κίνημα 21», Πλοίαρχος ε. α. και Στρατιωτικός Ιατρός, ο Ζώης Μπέχλης παραχώρησε συνέντευξη στο OnCamera.gr και την εκπομπή «Εν αρχή ην ο Λόγος». Ο κ. Μπέχλης…

https://youtu.be/TyrvWCIzQzE Συνέντευξη στο OnCamera.gr και την εκπομπή «Εν αρχή ην ο λόγος» παραχώρησε ο δημοφιλής ηθοποιός και πρώην αντιπεριφερειάρχης πολιτισμού Χάρης Ρώμας, με αφορμή την ενεργή του συμμετοχή στην περιβαλλοντική…