Πάτρα – Άπορος παρέλαβε κρέας που «έκρυβε» έκπληξη και…πήγε στον Εισαγγελέα

Πάτρα – Άπορος παρέλαβε κρέας που «έκρυβε» έκπληξη και…πήγε στον Εισαγγελέα

Πάτρα – Άπορος παρέλαβε κρέας που «έκρυβε» έκπληξη και…πήγε στον Εισαγγελέα

||

Πήγε να παραλάβει τα απαραίτητα ως δικαιούχος της επισιτιστικής βοήθειας του προγράμματος ΤΕΒΑ. Ωστόσο, αυτό που βρήκε μέσα στην συσκευασία χοιρινού κρέατος, τον άφησε έκπληκτο και… αηδιασμένο.

Ειδικότερα, μηνυτήρια αναφορά κατέθεσε χθες στην Εισαγγελία Πρωτοδικών, δικαιούχος της επισιτιστικής βοήθειας του προγράμματος ΤΕΒΑ από την Πάτρα, καθώς ισχυρίζεται ότι στη συσκευασία κρέατος που παρέλαβε, βρήκε εντός ένα ζωύφιο.

Ο καταγγέλλων, τα στοιχεία του οποίου βρίσκονται στη διάθεση της εφημερίδας «Πελοπόννησος», που ανέδειξε το θέμα, όπως αναφέρει στην μήνυσή του, στις 8 Δεκεμβρίου παρέλαβε μέσω του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Ζαρουχλεϊκών, στην διανομή τροφίμων του προγράμματος, μια συσκευασία χοιρινού κρέατος, άλλα τρόφιμα και χαρτικά.

Ένα… ζωύφιο

Στις 17 του μηνός, ο γιος του ανοίγοντας την αεροστεγή συσκευασία του χοιρινού, αντίκρισε ένα ζωύφιο (κατσαρίδα κατά τον καταγγέλλοντα), όπως φαίνεται στην φωτογραφία. «Δυστυχώς αυτό είναι απαράδεκτο για μια πολιτισμένη χώρα. Κανένας έλεγχος, καταγγέλλω την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και τον Δήμο Πατρέων» αναφέρει στην μηνυτήρια αναφορά του.

 Capture 48 Πάτρα – Άπορος παρέλαβε κρέας που «έκρυβε» έκπληξη και…πήγε στον Εισαγγελέα

Σύμφωνα με πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, όλα τα προϊόντα που διανέμονται στο πλαίσιο του ΤΕΒΑ, τα παραλαμβάνουν αρμόδιες επιτροπές της περιφέρειας και των δήμων, οι οποίες διενεργούν επισταμένα τους προβλεπόμενους δειγματοληπτικούς ελέγχους σε πολύ μεγάλες ποσότητες, καθώς καθημερινά διανέμονται χιλιάδες ευπαθή νωπά προϊόντα.

Η διανομή στους δικαιούχους γίνεται την ημέρα της παραλαβής τους. Αστοχίες στη συσκευασία και μη συμβατά με τους ελέγχους προϊόντα δεν παραλαμβάνονται και ακολουθούνται όλες οι νόμιμες διαδικασίες ενώ οι ποσότητες αντικαθίστανται άμεσα. Ήδη στην Ηλεία και στην Αιτωλοακαρνανία οι διανομές ολοκληρώθηκαν τηρώντας όλες τις προδιαγραφές ποιότητας.

Σε κάθε περίπτωση εάν κάποιος δικαιούχος διαπιστώσει οποιαδήποτε απόκλιση στα προϊόντα που παραλάβει, μπορεί να απευθυνθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας ή των Δήμων, ώστε να προβούν στις κατάλληλες ενέργειες. Επίσης, λειτουργεί τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των ωφελούμενων ΤΕΒΑ.

in.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ONCAMERA

Ξεκίνησε η λεωφορειακή γραμμή 311 που συνδέει τον δήμο Σαρωνικού με τον Προαστιακό, ενώ ο Δήμαρχος Σαρωνικού Δημήτρη Παπαχρήστου έκανε σχετική ανάρτηση που συνοδεύεται και από βίντεο στο οποίο απεικονίζεται…

Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) έθεσε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Αθήνα, το ζήτημα της θεσμικής υποεκπροσώπησης της Πρωτοβάθμιας Αυτοδιοίκησης στον σχεδιασμό και…

Οι «Πολύτιμες Στιγμές» είναι ένα Πασχαλινό πακέτο αγάπης που δημιουργήθηκε από τις Κοινωνικές Δομές Δήμου Σαρωνικού, από το Saronikos Synergy αλλά και από όλους εσάς: από φίλους, από επαγγελματίες, από…